گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Monday, April 20, 2009

[Tehroon-Online] ::Download Jadid Tarain Barnameh Haye Moblie 20 Apr ::



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Send Pm Mehrad
Send Pm  Hamed

 

22 پس زمینه ی فوق العاده و بسیار زیبا برای موبایل به ابعاد 320×240 پیکسل که این پس زمینه های جمع آوری شده توسط فردا موبایل را می توانید در ادامه ی مطلب دانلود کنید .

fardamobile.com


بازی موبایل به صورت جاوا در سبک هواپیمایی که این بازی برای گوشی های دارای رزولوشن 320×240 پیکسل مهیا شده است و میتوانید در ادامه ی مطلب در سایت فردا موبایل دانلود کنید .

fardamobile.com


بازی موبایل جاوا : Bubble Boom Challenge برای گوشی های 320×240 پیکسل که می توانید در ادامه دانلود کنید .

fardamobile.com


کتاب چرا نماز می خوانیم برای موبایل با فرمت جاوا که کتابی مفید است در این کتای جواب سوالاتی چون چرا دین ؟ ... چرا اسلام ؟ ... چرا نماز ... ؟ را خواهید فهمید.

fardamobile.com


مجموعه زنگ های فابریک گوشی نوکیا Nokia N96 با کیفیت بالا و به صورت کامل . بعضی از این زنگ های این مجموعه با فرمت AAC می باشد !

fardamobile.com


بازی موبایل به صورت جاوا : QW-2009 : در زمینه ی ورزش رزمی که این بازی جاوا بر روی گوشی های جاوا دارای رزولوشن 128x160, 176х208, 176х220, 240х320 پیکسل قابل نصب و اجرا می باشد . دانلود در ادامه ی مطلب می باشد .

fardamobile.com


نرم افزاری کاربردی برای ضبط مکالمات صورت گرفته بدون صدای بیپ در گوشیهای نگارش سوم و پنجم از سیمبین سری 60 با فرمتهایی چون wav و Amr و قابلیتهایی همچون فیلتر کردن و کنترل دایورت تماسها، امکان پخش صدای مشخص برای شماره های تعیین شده، قابلیت برنامه ریزی برای تماس و ارسال پیام، امکان ایجاد لیست سیاه و سفید بر اساس پروفایل مخاطبین و ...

fardamobile.com


بازی جاوا CS Force برای گوشی های 320×240 پیکسل که این بازی در زمینه ی اکشن را می توانید در سایت فردا موبایل و در قسمت ادامه ی مطلب دانلود کرده  و نصب نمایید !

fardamobile.com


تم سونی اریکسون 240x320 پیکسل city lights که این تم بسیار زیبا را می توانید برای گوشی های سونی ار یکسون W850-W830-K800-K810-K790-W580 و ... که می توانید در ادامه ی مطلب دانلود کنید .

fardamobile.com


بازی جاوا Flash 2047 برای گوشی های 320×240 پیکسل که این بازی که جنگی در آینده می باشد را می توانید در ادامه ی مطلب دریافت کرده و نصب و بازی کنید .

fardamobile.com


مجموعه اس ام اس عاشقانه سری 6 که توسط سایت فردا موبایل جمع آوری و در اختیار شما قرار گرفته است. ( برای دیدن sms ها به ادامه ی مطلب بروید . )

fardamobile.com


نرم افزاری روشن نگه داشتن نور صفحه نمایش گوشی برای سری ۶۰ ورژن ۵ و گوشی های سری ۶۰ ورژن ۳ که این نرم فازار مفید و پر کاربرد را می توانید برای گوشی نوکیای خود در ادامه ی مطلب دانلود کنید .

fardamobile.com

جهت عضویت کلیک کنید

 

Your Advertisement

Free Invisible Detector
TehroonShop
Ham3d TehroonShop TehroonShop

All Right Reserved By Tehroon Online



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive