گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Monday, April 27, 2009

[Tehroon-Online] ::IT N E W S - 7 OrdiBehesht 88::



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Send Pm Mehrad
Send Pm  Hamed

Your Advertisement

90 92 30 31 21
LEVELSshop3-4
Forogh-Ads

 

PTP12

اخبار فناوری اطلاعات روز 7 اردیبهشت ماه 88!

 

عرضه نسخه جديد سيستم عامل اوبونتو:

 

نسخه 9.04 از سيستم عامل اوبونتو سرانجام روانه بازار شد.

 

به گزارش خبرگزاری بخش خبر شبکه فناوری اطلاعات ایران از سایت ایستنا، اين سيستم عامل در ويرايش هاي مختلف وبر مبناي نيازهاي كاربران عرضه شده است.

اوبونتو از جمله محبوب ترين سيستم عامل هاي متن باز است كه بر مبناي كدهاي سيستم عامل لينوكس طراحي شده است.

ارتقاي سرعت و كيفيت عملكرد، بهبود سازگاري با فناوري هاي بي سيم واي …quot; فاي و 3G و ارائه مجموعه اي از نرم افزارهاي رايگان مناسب در كنار اين محصول از جمله مزاياي آن نسبت به نسخه قبلي است.

علاقمندان در صورت دسترسي به اينترنت پرسرعت مي توانند نسخه تازه سيستم عامل اوبونتو را بارگذاري كنند.

 

موتورولا برنده قرارداد 3G چین شد:

 

موتورولا اعلام کرد که توانست برنده قرارداد W-CDMA چاینا یونیکام در اندازه نامحدود شود.

 

به گزارش خبرگزاری بخش خبر شبکه فناوری اطلاعات ایران از سایت ایستنا، براساس این قرارداد، موتورولا موظف خواهد بود تا تجهیزات شبکه دسترسی رادیو W-CDMA، شبکه هسته سوئیچ و قابلیت همزمان نسل دوم و نسل سوم شبکه تلفن همراه را برای مهاجرت این اپراتور از شبکه GSM به W-CDMA فراهم کند.

دکتر "محمد اختر" نماینده موتورولا در چین در این باره گفت: با افزایش تخصص موتورولا در باند پهن تلفن همراه، کمک زیادی به چاینا یونیکام برای ارتقای کیفیت صوت و سرعت بالای ارسال و دریافت اطلاعات خواهیم کرد.

به گفته وی، این قرارداد موقعیت موتورولا را در قابل اتکان بودن و کارآیی بالا در شبکه های تلفن همراه در دراز مدت افزایش خواهد داد.

گفتنی است جزئیات بیشتری از این قرارداد مبنی بر حجم و مبلغ قرارداد میان این دو کمپانی منتشر نشده است.

 

سايت‌هاي خبري با مشكل كندي اينترنت مواجه شدند:

 

بهينه‌سازي شبكه‌هاي اينترنت باعث كندي بالا آمدن برخي از سايت‌ها شده است.

 

به گزارش خبرگزاری بخش خبر شبکه فناوری اطلاعات ایران از سایت ایستنا، درحال حاضر يكسري تغييرات كلي در مسير شبكه اينترنتي امارات ازسوي يك پيمانكارخارجي(اين منبع از نام اين پيمانكار خارجي اظهاربي اطلاعي كرد)در حال انجام است كه اين تغييرات درجهت افزايش پهناي باند اينترنت و بهينه سازي آن انجام مي‌گيرد.

وي اظهارداشت: اينترنت كل كشور از سه مسير كشورهاي امارات، تركيه و سنگاپور تهيه مي شود، ولي دو مسير تركيه و سنگاپور سالم و بدون مشكل است و تنها مسيررفت و برگشت امارات به دليل افزايش تجهيزات شبكه دچار اختلال شده و تمامي شركتهايي كه در اين مسير فعاليت مي كنند نيز دچار مشكل شده اند.

اين منبع آگاه اظهارداشت: طبق برنامه ريزي قبلي اين اختلالات شنبه آينده به پايان خواهدرسيد.

گفتني است، اين كندي اينترنت باعث ريزش بازديد از سايتهاي خبري ONLINE شده است كه مي تواند به يكي از معضلات مهم جامعه اينترنتي تبديل شود.

 

عذرخواهی APPLE به خاطر Baby Shaker:

 

این برنامه کاربردی که کودک گریانی را ترسیم میکند به کاربر این امکان را میدهد تا با تکان دادن سریع گوشی هوشمند، نوزاد را ساکت کند.

کمپانی Apple روز گذشثه به خاطر قرار دادن برنامه کاربردی Baby Shaker گوشیهای iPhone در App Store که اعتراضات گسترده ای را از طرف گروههای مخالف با سوﺀ استفاده از کودکان برانگیخت، عذرخواهی کرد.

Apple چهارشنبه شب در پی اعتراضات وسیعی که از جانب گروهای مخالف با سوﺀ استفاده و بدرفتاری با کودکان از قبیلSJBF وNational Center on Shaken Baby Syndrome مطرح شده بود این برنامه را از App Store حذف کرد.گروه Sara Jane Brain Foundation اظهار کرده بود که قصد دارد تحصنی ملی را در 15 شهر از سوم ماه may آغاز کند.

یکی از سخنگویان Apple در گفتگو با حبرنگاران گفت:این برنامه شدیدا″ اهانت آمیز بود و نباید برای توزیع در فروشگاه Apple تصویب میشد.ما صمیمانه از این اشتباه پوزش میخواهیم.

او از گفتگو در مورد اینکه این اتفاق بیانگر این است که فرآیند تصویب کمپانی چیزی جز اتلاف وقت نبوده و نیازمند بازبینی میباشد،امتناع کرد و گفت در مورد این مساله هیچ نظری ندارد.

 

قله اورست تحت پوشش تلفن همراه قرار مي‌گيرد:

 

يك شركت مخابراتي نپالي قصد دارد براي كمك به كوهنوردان بلندترين قله جهان، خدمات تلفن همراه را به قله اورست توسعه دهد.

به گزارش خبرگزاری بخش خبرشبکه فناوری اطلاعات ایران از سایت پارسیک، صدها كوهنوردي كه هر ساله به قله هشت هزار و 850 متري اورست صعود مي‌كنند براي صحبت با خانواده‌شان به تلفن‌هاي ماهواره‌يي گران قيمت متكي هستند زيرا اين منطقه دورافتاده هيماليا تسهيلات ارتباطي ندارد.

طبق اعلام مدير بخش خدمات ماهواره‌يي نپال تلكام، اين شركت با استقرار آنتن‌هاي تلفن همراه در چهار منطقه تكدين، مانجو، فريچ و گوراك قله اورست را تحت پوشش شبكه قرار مي‌دهد.

 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید!

جهت عضویت کلیک کنید

 

Your Advertisement

Free Invisible Detector
TehroonShop
Ham3d TehroonShop TehroonShop

All Right Reserved By Tehroon Online



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive