گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Sunday, April 26, 2009

[Tehroon-Online] ::Raz Haye Zendgi ~> Part 9<~::



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Send Pm Mehrad
Send Pm  Hamed

Your Advertisement

90 92 30 31 21
LEVELSshop3-4
Forogh-Ads

 

PTP12

رازهای زندگی: قسمت نهم : نوشته : آرش روشن (عضو هیئت مدیره کانون طب سنتی ایران)

خداوند درمان هر درد را در ساده ترین راه آن آفریده است. کافی است فکر کنید

 

سلام و عرض ادب و احترام خدمت شما

اکثر ایمیل ها و درخواست هائی که به دستم رسیده مربوط به بررسی چاقی و لاغری است و اکثر مردم ما توی این گرداب گیر کردند و نمیدونند به کی اعتماد کنند !!

زمانی که توی داروخانه و عطاری های شهر پرسه میزنیم میبینیم که یک قوطی گذاشتند نوشتند " لاغری در یک ماه! 5 کیلو کم کنید" و کلی تبلیغ و این حرفها.

اولا" یادتون باشه به هیچ عنوان یک داروی کلاسه شده و تعریف شده نمیتونه روی تمام مزاج ها اثر یکسان داشته باشه...حتما" قبل از استفاده از هر داروئی باید مزاج شما بررسی بشه و بعد بر اساس این نوع مزاج ترکیبات این داروها توسط یک فرد متخصص کم و یا زیاد بشه و فقط مختص شما ساخته شود...این اشتباهه که یک قوطی کپسول بگذارند روی پیشخون و به هرکی از در وارد شد بدهند و قرار بشه لاغر کنه.

کلا" افراد 4 نوع مزاج اصلی دارند که شامل دموی(گرم و تر) - صفراوی (گرم و خشک) - سوداوی(سر و خشک) و بلغمی (سرد و تر) میباشد که باز خود این امزاج به شعب مختلف تقسیم میشه و کسی که میخواد برای شما داروی لاغری تجویز کنه حتما" باید وضعیت قد - سن - وزن و امزاج و داروهائی که الان استفاده میکنید و میکردید - اختلال قاعدگی(برای خانمها) -تیروئید - وضعیت یبوست و ... مطلع باشه و بر اساس این نظریات ترکیبات را بسازه و به دست شما بدهد.

و اما: کارتل های داروئی برای کاهش وزن آدمها یاد گرفتند از برگ سناء و زیره استفاده کنند . این دو گیاه جذب کننده آب بدن هستند و به مدت کوتاهی آب بدن را جذب میکنند و شما فکر میکنید وزن کم کردید. ولی بعد بدن طبق شعوری که پروردگار به آن داده  شروع به متعادل کردن آب بدن میکند و دوباره به وزن سابق خودتون برمیگردید.

در ضمن برگ سناء و زیره در مدت 2 ماه پرزهای معده را از بین میبرد و در آینده در هنگام صرف غذا با مشکل جذب مواجه خواهید شد و حس میکنید روی دل شما سنگین شده است.

و اما: بریم سراغ لامپ های کم مصرف:

این لامپ ها با مزیت و امکانات خوبی وارد چرخه زندگی ما ایرانی ها شد و به نظرم صرفه اقتصادی و امکاناتش به همه چیزش می ارزه....ولی هیچوقت کسی نشنیده که چی چی توی این لامپ ها گذاشتند  که این بهینه سازی را برای ما به ارمغان اورده است؟

2 تا نکته مهم را در مورد این لامپ ها به یاد داشته باشید: 1- زمانی که این لامپ ها شکستند گاز و مواد حاصل از این لامپ عین زباله اتمی میمونه و و بعد از بو کردن  آن شدیدا" روی سیستم عصبی و گوارشی شما تاثیر منفی میگذارد. به همین جهت تا دیدید این لامپ ها شکسته فورا" محل مذکور را به مدت 4 ساعت ترک کنید و از استشمام گازهای حاصل خوددای کنید. مخصوصا" زنان باردار.

دومین نکته اینکه از نگاه کردن مستقیم به این لامپ ها بیش از یک دقیقه خودداری کنید! شبکه عصبی چشم را آسیب میرساند.

و اما: برای اینکه خواب ناجور نبینید:

در شب ابتدا به سمت راست بخوابيد تا به كبد شما فشار نيايد زيرا كبد در سمت چپ بدن بوده و دريچه پيلوت سمت راست كبد بوده غذا از اين دريچه راحت تخليه شده وارد و وارد روده و اثني عشر شده و جذب مي شود وخواب بد نمي بينيد.

برای تشخیص عسل حوب:
1-
وقتي در ظرف شيشه اي ريخته شود پر از حباب مي شود.
2-
شكرك مي زند زيرا در آن از 12 تا 22 درصد آب است كه آنزيم(امپيلار) موجود در عسل آب آنرا به شكرك تبديل مي كند.
توجه : اگر عسل حرارت زياد ببيند(بالاتر از 75 درجه سانتيگراد) آنزيم(متيل فورفورايد) در آن توليد مي شود كه خيلي خطرناك است.
براي شل شدن عسل ظرف آنرا در آب گرم بگذاريد.
 

برای مشکل کبودی و گودی و سیاهی دور چشم:

اولا" در صورتی که این سیاهی بر اثر ژنتیکگ باشه نمیشه به طور کامل ان را رفع کرد و فقط میشه میزان ان را کم رنگ کرد.

برای کم کردن سیاهی دور چشم کافیه چای کیسه ائی هنگام شب را مرطوب و سرد کنید و روی ان بگذارید و از حلقه های خیار روی آن استفاده نمائید.

خوب بریم سراغ سئوالات شما دوستان:

علی از تهران: برای دفع کردن اسید اوریک از بدن سی تا چهل گرم تخم جعفری را در یک لیتر آب بجوشانید و پس از صاف کردن بنوشید و از عدس - سبزی های خشک - غذای مانده - کنسرو و گوشت زیاد خودداری نمائید.

مهین از آشتیان : برای رفع پا درد حاصل از رماتیسم بیست گرم روغن گل را با پنج گرم آمونیاک ترکیب کرده و ضماد کنید. برگ تازه چنار برای ورم زانو خیلی مفید است.

حسین از کازرون: نوشته : قبلا" روزی 5 بار از نظر جنسی ارضاء میشدم و الان شده روزی 3 بار!! چه کنم؟

جواب: این رو نوشتی که دل مردای ایرونی رو بسوزونی یا اینکه واقعا" به چشم مشکل بهش نگاه میکنی ؟ روزی 3 بار کاملا" بیش از اندازه و طبیعیه!ولی برای تقویت قوه باء صبح ناشتاء شلغم با گوشت بخورید.

سیمین از تهران : برای به کار انداختن کلیه سیر - اسفناج - کاسنی و بامجان بخورید.

 

تلفن کانون طب سنتی ایران مشاوره رایگان : 88336487-88336488

جهت عضویت کلیک کنید

 

Your Advertisement

Free Invisible Detector
TehroonShop
Ham3d TehroonShop TehroonShop

All Right Reserved By Tehroon Online



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive