گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Saturday, April 18, 2009

[Tehroon-Online] ::I T N e w s 29 FarVardin 87::



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Send Pm Mehrad
Send Pm  Hamed

Your Advertisement

90 92 30 31 21
LEVELSshop3-4
40Sotoon

 

سلام این هم مجله اخبار فناوری و اطلاعات

 

از هر 5 رايانه هنوز يکي توسط کانفيکر قابل هک ميباشد:

 

اگرچه اطلاع رساني گسترده رسانه اي درباره کرم کانفيکر بسياري از شرکتها را موفق ساخت اين باگ 6 ماهه ويندوز را ترميم کنند ولي کماکان يک رايانه از هر 5 رايانه تجاري فاقد وصله امنيتي ميباشند.

به گزارش بخش خبر شبکه فن آوري اطلاعات ايران از سايت PC World، بررسي بيش از 300 هزار رايانه روميزي مشتريان توسط شرکت Qualys نشان داد که ترميم آسيب پذيري MS08-067 - يعني باگي که مايکروسافت در اکتبر 2008 با يک آپديت فوري آنرا برطرف کرد در دو هفته اخير بسيار سرعت گرفته است.

در اين بررسي همچنين مشخص شد حدود 5 درصد از رايانه هاي پينگ شده توسط يک يا چندين نوع کانفيکر آلوده شده اند.

شارژ تلفن همراه با بخار آب:

 

نیروی تولیدشده در این موتور پنج ولت است که با استاندارد تعریف شده برای دستگاه های دیجیتالی یادشده برابری می کند.

به گزارش بخش خبر شبکه فن آوری اطلاعات ایران،از سایت ایتنا،کارشناسان از ساخت موتور کوچکی خبر داده اند که قادر است نیروی مورد نیاز خود را از بخار آب یا جریان هوا تامین کند.این موتور هنوز مراحل پایانی آزمایش های خود را طی می کند و کارشناسان اعلام کرده اند که نسخه نهایی آن به صورت قابل حمل تولید خواهد شد تا امکان استفاده از آن در همه جا فراهم شود.این موتور کوچک پس از آنکه از طریق انرژی بخار یا جریان هوا فعالیت خود را آغاز کرد، نیروی تولیدشده را به یک خروجی USB انتقال می دهد تا کاربران از طریق آن بتوانند انواع دستگاه های دیجیتالی مورد نظر خود را شارژ کنند.به گفته کارشناسان، این موتور می تواند برای شارژ دستگاه هایی از جمله iPod و انواع دستگاه های همراه پخش موسیقی، تلفن های همراه و تمامی دستگاه های دیجیتالی مجهز به ورودی USB را شارژ کند.نیروی تولیدشده در این موتور پنج ولت است که با استاندارد تعریف شده برای دستگاه های دیجیتالی یادشده برابری می کند. احتمال می رود این محصول تا پایان نیمه نخست از سال جاری میلادی وارد بازار شود.

پيش بيني استقبال كم شركت هاي تجاري از ويندوز 7: 

نتايج يك بررسي جديد نشان مي دهد استقبال شركت هاي تجاري از ويندوز جديد شركت مايكروسافت موسوم به ويندوز 7 چندان سريع نخواهد بود و بسياري از آنها براي تصميم گيري در مورد استفاده از اين نسخه مدت زمان قابل توجهي تامل خواهند كرد.

به گزارش بخش خبر شبکه فن آوری اطلاعات ایران،از سایت خبرگزاری فارس، بررسي هاي موسسه تحقيقاتي Dimensional Research نشان مي دهد 83 درصد از ادارات IT در سازمان هاي مختلف برنامه اي براي استفاده و به كارگيري سريع ويندوز 7 ندارند و براي اين منظور تا سال 2010 صبر خواهند كرد.

بحران اقتصادي جهاني و عملكرد نامناسب جديدترين ويندوز شركت مايكروسافت موسوم به ويستا از جمله مهم ترين عوامل اين ترديد و دودلي محسوب مي شود.

جالب آنكه 83 درصد اين شركت ها مي گويند قصد دارند به طور مستقيم از ويندوز XP به ويندوز 7 مهاجرت كنند و قصد استفاده از ويندوز ويستا را به هيچ وجه ندارند.

از سوي ديگر 50 درصد از اين شركت ها نيز مي گويند در حال بررسي مهاجرت از ويندوز به لينوكس يا سيستم عامل مكينتاش هستند.

 

کارت‌های گرافیک به کمک CPU می‌آید:

 

کارت‌های گرافیک کامپیوتر یا (GPU (Graphic Processing Unit وظیفه انجام تمام پردازش‌های مربوط به تصاویر و گرافیک کامپیوتر را بر عهده دارند.

با گذشت حدود یک دهه از ظهور کارت‌های گرافیک به صورت مجزا از CPU، این قطعات سیلیکونی توانمند به زودی وظایف جدیدی را بر عهده می‌گیرند و پا را فراتر از حوزه‌ پردازش‌های گرافیکی می‌گذارند.

به گزارش خبرگزاری بخش خبر شبکه فناوری اطلاعات ایران در سایت همشهری، کارت‌ گرافیک کامپیوتر اگرچه معماری متفاوتی با CPU دارد ولی دارای هسته‌های متعددی می‌باشد که مناسب پردازش موازی و تقسیم فعالیت‌ها و پردازش‌ها به قسمت‌های کوچک‌تر و سبک‌تر است.

 

با استفاده از این امر و به خدمت گرفتن توان مفید کارت‌های گرافیک، به زودی زبان برنامه‌سازی به نام Open CL در سیستم عامل 10.6 Leopard اپل ظاهر می‌شود که اجازه ساخت هرگونه برنامه از آنتی ویروس تا مرورگر اینترنت را به صورت کاملاً دیداری و ساده را به کاربران می‌دهد.

 

با همین قابلیت‌ها نسخه جدید نرم‌افزار Photoshop زوم کردن روی عکس‌ها به صورت روان را امکان پذیر می‌کند و یا نسخه 7 PowerDirector جلوه‌های ویژه تصویری را به صورت همزمان بر روی فیلم‌ها اعمال می‌کند.

 

اینتل نیز برای چندمین بار در عرصه پردازش‌های گرافیکی وارد شده‌است و با همکاری شرکت‌های ساخت بازی‌های کامپیوتری به زودی پردازشگر گرافیکی به نام Larrabee تولید می‌کند که گمان می‌رود با استفاده از فن‌آوری‌های جدید رقیب خوبی برای ATI و Nvidia خواهد بود.

 

موفق و سربلند باشید!!

نظرات خود را برای ما ارسال کنید!

جهت عضویت کلیک کنید

 

Your Advertisement

Free Invisible Detector
TehroonShop
Ham3d TehroonShop TehroonShop

All Right Reserved By Tehroon Online



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive