گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Saturday, April 18, 2009

[Tehroon-Online] ::Fale Rooz - 29 FarVardin 88::



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Send Pm Mehrad
Send Pm  Hamed

Your Advertisement

90 92 30 31 21
LEVELSshop3-4
40Sotoon

 

فال روز 29 فروردین ماه 88!

 

فروردين ماه: آنچه را که غير ممکن ميدانستيد انجام داديد. حالا موقع بهره برداري از آن فرارسيده بنا براين لازمست موضوع را جدي بگيريد.

 

ارديبهشت ماه: اگر محتاط نباشيد ممکن است پايتان به يک درگيري باز شود. لازم است در موقع مناسب خودتان را کنار بکشيد. در امضائ قراردادها خيلي احتياط کنيد.

 

خرداد ماه: سعي کنيد اشتباهات گذشته تکرار نشود. اگر قصد سفر داريد بهتر است آن را به بعد از انجام کارهايتان موکول کنيد. مسافري عزيز به شما ميرسد .

 

تير ماه: گرچه در چند روز اخير رفتارتان خيلي آشتي جويانه بوده است ولي هنوز هم آثار کدورت باقي است. با اعضاي خانواده به گفتگو بنشينيد. همه چيز در اين هفته حل خواهد شد .

 

مرداد ماه: احتمالات را کنار بگذاريد و مثل هميشه با قاطعيت رفتار کنيد. اجازه ندهيد احساسات شما در تصميم گيريهايتان موثر واقع شود. در اين روز احتمالا يک نامه مهم دريافت ميکنيد .

 

شهريور ماه: افسردگي شما زودگذر است و به همين سبب مطمئن باشيد روزهاي شاد و خوشحال کننده اي در راه داريد. يکي از دوستان نزديکتان در انتظار پاسخ شماست .

 

مهر ماه: نبايد تصور کنيد که از حل مشکلات اخير بر نميآئيد. قدرت و توانائي شما در حل معضلات بسيار زياد است. لحظه های دلپذير و شادي آور در پيش داريد .

 

آبان ماه: چند روز گذشته شما را خسته کرده است. براي رفع خستگي و تجديد قوا بهتر است به يک سفر کوتاه برويد. احتمال دارد به پول قابل توجهي دست بيابيد.

 

آذر ماه: شما به سختي و فعاليت عادت کرده ايد. به اين علت است که روزهای گذشته برايتان دلپذيري نداشت. روز پر مشغله در پيش داريد.

 

دي ماه: براي به انجام رسانيدن نقشه هايتان بهتر است با نزديکان خود مشورت کنيد و در صورت لزوم از آنان کمک و ياري بخواهيد. روز دلپذيري در پیش روست.

 

بهمن ماه: مشکل خودتان را بزرگتر از آنچه که هست جلوه ندهيد. بايد به نزديکترين فرد خانواده اعتماد کنيد تا براي حل دشواري شما کمکتان کند .

 

اسفند ماه: از دوري را نهراسيد و به پيروزيهاي آينده فکر کنيد. لحظه های پر جنب و جوش در پيش داريد و احتمالا يک سند مهم امضائ خواهيد کرد.

جهت عضویت کلیک کنید

 

Your Advertisement

Free Invisible Detector
TehroonShop
Ham3d TehroonShop TehroonShop

All Right Reserved By Tehroon Online



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive