گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Sunday, April 19, 2009

[Tehroon-Online] ::Fale ROOz - 30 FarVardin 88::



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Send Pm Mehrad
Send Pm  Hamed

Your Advertisement

90 92 30 31 21
LEVELSshop3-4
40Sotoon

 

فال روز 30 فروردین ماه 88!

 

فروردين ماه: استاندارد بالاي هوشتان به شما کمک خواهد کرد که شرايط و محيط کاري خود را در امروز بهتر درک کنيد و در نتيجه خود را بيشتر با آن تطبيق دهيد. بزرگسالان از نظر سوءهاضمه کمي از خود مراقبت کنند .

 

ارديبهشت ماه: خانمهاي خانه دار! خيلي در خانه ننشينيد. اموري مثل ورزش و يا شرکت در کلاسهاي آموزشي را اگر آغاز کنيد، نتيجه مثبتي انتظار شما را ميکشد . دختران جوان آگاه باشند که ممکن است به يک خواستگار به شکل ناگهاني دل ببندند . بايد بيشتر درباره او مطالعه و تحقيق کنند.

 

خرداد ماه: خانمهاي خانه دار نسبت به علائق شوهر خود توجه بيشتري نشان دهند. آنها بايد در اين هفته در منزل آزادي بيشتري به شوهر خود بدهند. دختران جوان متولد خرداد اگردر مورد ازدواج خود فکر کنند، زندگي مشترک پابرجا و روشني خواهند داشت.

 

تير ماه: متولدين تيرماه به مسافرتهاي سودآوردي ميتوانند بروند. به ويژه آقايان. خانمهاي خانه دار متولد تيرامروز را روز خرج کردن میدانند. مردان جوان به خصوص متولدين اين ماه براي خواستگاري مناسب و دلخواه بهترين زمان را در اختيار خواهند داشت و شرايط وقتي بهتر خواهد بود که آن دختر خانم جوان متولد دهه دوم اسفند باشد.

 

مرداد ماه: بسيار روز پرمشغله اي براي تجار و کاسبها خواهد بود، خواه مرد، خواه زن . اين مشغله بايد با اتخاذ تصميمات مناسب همراه باشد.

 

شهريور ماه: دختران جوان راجع آينده خود به نتايج مناسبي دست خواهند يافت. اينان اگر شغلي را آغاز کنند نتيجه بسيار غير منتظره و مناسبي در بر خواهد داشت.

 

مهر ماه: در امور مالي شما يک سوئ تفاهم کوچک به وجود خواهد آمد، اما در کمتر از چند دقيقه رفع خواهد شد و جاي نگراني نيست. براي متولدين مهر ماه از نظر تحصيلي بسيار موفقيت آميز خواهد بود و امتحانات را به خوبي پشت سر خواهند گذاشت.

 

آبان ماه: جوانها بسيار خوشحال و خندان خواهند بود، چرا که به کارايي خود ايمان خواهند آورد. دانش آموزان اگر تلاش بيشتري کنند، امتحانات را به خوبي پشت سر خواهند گذاشت.

 

آذر ماه: شاغلها يک روز بسيار پرهيجان خواهند داشت که بايد از موفقيت فراهم آمده براي پيشرفت استفاده کنند. خانمهاي خانه دار ورزش را فراموش نکنند .

 

دي ماه: بدترين کار براي جوانان احساس ضعيف است و اين احساسي است که به ويژه دختر خانمهاي جوان متولد دي ماه را در اين مقطع زماني درگير خواهد کرد. اما نتيجه آن بسيار پربار و مثبت خواهد بود .

 

بهمن ماه: جوانان بايد کمي به خود آيند و اطراف خود را ببينند. متولدين اين ماه بهترين دوست و رفيق را پيدا خواهند کرد به ويژه اگر دوست جديدشان متولد يکي از ماههاي نيمه اول سال باشد و اگر متولد ارديبهشت باشد که ديگر خيلي بهتر.

 

اسفند ماه: خانمها اعم از جوان و يا غير جوان هديه و هدايايي دريافت خواهند کرد که آنها را بسيار خوشحال خواهد کرد. اين نيمه براي معامله زمان خوبي است.

 

موفق و سربلند باشید!

جهت عضویت کلیک کنید

 

Your Advertisement

Free Invisible Detector
TehroonShop
Ham3d TehroonShop TehroonShop

All Right Reserved By Tehroon Online



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive