گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Thursday, April 16, 2009

[Tehroon-Online] ::Fale Rooz - 27 FarVardin 88::



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Send Pm Mehrad
Send Pm  Hamed

Your Advertisement

90 92 30 31 21
LEVELSshop3-4
40Sotoon

 

فال روز 27 فروردین ماه 88!

 

فرودين ماه: کساني که واژه صبر را ميشناسند ميدانند که گاهي با صبر کارها را به زمان واگذاشتن خيلي از مسائل حل ميشود. شما اينقدر عجله ميکنيد ؟ عجله کار شيطان است.

 

ارديبهشت ماه: تنبلي را کنار بگذاريد. طرحهای بسياری هست که شما ميبايستي آنها را به مرحله ای اجرا در آوريد. دست روی دست نگذاريد.

 

خرداد ماه: با تلفني که تنها برای شما زنگ خواهد خورد زندگتان رنگ ديگری ميگيرد. از لحظه های عمر عزيزتان، لحظه های جاودانه و سبز بسازيد.

 

تير ماه: زندگي همه افراد مجموعه ای از خوشي هاست که گاهي بايد از ناخوشيها گذشت و با خوشيها دهان را شيرين کرد. به زودی نامه ای در يافت ميکنيد پس عزمتان را جزم کنيد که درهای سعادت به طور کامل به روی شما باز است .

 

مرداد ماه: حساسيت شديد بي فايده است و کمکي به حل مشکلات فيمابين نميکند. ابرهای سياه گذرا در آسمان زندگيتان آشکار شده که شما با تيزبيني ميتوانيد به رفع تمامي آنها اقدام کنيد.

 

شهريور ماه: دوباره خنده روی لبهای شما نقش خواهد بست. پس از رفع سوء تفاهمي که بين شما و عزيزانتان وجود دارد از فرصتهای بعدی استفاده کنيد.

 

مهر ماه: شما اين مساله را درک کرده ايد که در همه احوال شريکتان در کنارتان ايستاده است. مواظب بودجه خانواده باشيد که خدايي ناکرده دچار اختلاس نگرديد.

 

آبان ماه: به نظر مياد که شما قصد کارهای خير داريد. ولي چقدر خوب است که ابتدا برای اين امر برنامه ريزی داشته باشيد. مورد تعريف و تمجيد ديگران قرار خواهيد گرفت.

 

آذر ماه: خودتان را خيلي درگير مشکلات کرده ايد طوری که خانواده را از ياد برده ايد. هر کدام از اينها جای مخصوص به خود را دارد و به جای گره کردن ابروان ، تبسم را جايگزين کنيد.

 

دی ماه: از شکست نترسيد هر شکست را مقدمه پيروزی بدانيد. احساس سرشکستگي برای چه؟ تجربه ای را که بدان گزافي به دست آورده ايد هميشه مدنظر قرار دهيد.

 

بهمن ماه: صبور باشيد و از تمامي توانتان استفاده کنيد. سعه صدر و ايمان شما زبانزد همگان است.

 

اسفند ماه: برای کمک به يک دوست مي شتابيد که به شدت نيازمند شماست. به يک استراحت کوتاه ميرويد که برايتان ثمرات بسياری را در پي خواهد داشت.

 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید!

موفق و پیروز باشید!

جهت عضویت کلیک کنید

 

Your Advertisement

Free Invisible Detector
TehroonShop
Ham3d TehroonShop TehroonShop

All Right Reserved By Tehroon Online



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive