گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Monday, April 20, 2009

[Tehroon-Online] ::Fale ROOz - 31 FarVardin 88::



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Send Pm Mehrad
Send Pm  Hamed

Your Advertisement

90 92 30 31 21
LEVELSshop3-4
Forogh-Ads

 

فال روز 31 فروردین ماه 88!

 

متولدين فروردين: مي توانيد تصميمات مهمي را در اين هفته اتخاذ کنيد . رک گويي شما در اين هفته ممکن است کار دستتان بدهد . بهتر است در برخي از مواقع سکوت اختيار کنيد .

 

متولدين ارديبهشت: براي انجام هر کاري علاقه شرط اول است. البته به شرط آنکه صبور و بردبار باشيد . در طالع اين ماه شما سود مالي مختصري به چشم مي خورد. ارديبهشتي ها در اين مقطع مي کوشند دوستي را با اسفندي ها آغاز کنند. اين دوستي مدت زمان زيادي به طول خواهد انجاميد.

 

متولدين خرداد: از اينکه مي بينيد روزگار بر وفق مرادتان نيست دچار نااميدي و تشويش خاطر نشويد. فراموش نکنيد که اعتماد به نفس يکي از شرط هاي موفقيت است .براي انجام اي وصلت بايد کمي از توقعات بالاي خود بکاهید. اگر ميخواهيد تصميمي اتخاذ کنيد کمي صبر و تامل جايز است .

 

متولدين تير: نگراني که بابت مشکلات يکي از دوستانتان داريد به مرور زمان برطرف خواهد شد. در اطراف شما چشماني هستند که مواظب اعمال و رفتارتان هستند و از شما غافل نميشوند .زوجها بايد در اين نيمه حتي الامکان سکوت و آرامش را در خانه حکمفرما سازند و از جدل با يکديگر بپرهيزند .

 

متولدين مرداد: به زودي در يک فعاليت پر تحرک و هيجان آور شرکت خواهيد کرد و احساس نشاطي در وجودتان پديد خواهد آمد که روحيه کاري تان را دو چندان خواهد کرد .

 

متولدين شهريور: خانمهاي جوان بسيار با محبت و رومانتيک هستند و بايد يادشان باشد که خواستگاري خواهد آمد که نبايد دقيقا اين شرايط را دارا باشد، بلکه بايد صفاتي داشته باشد که خانمهاي جوان فاقد آن هستند. به عبارت ديگر دختر خانمها بايد از آقايان رومانتيک و خيلي عاطفي دوري جويند.

 

متولدين مهر: امروز روز خانمهاست و باید با یک سیاست درست برای زندگی تصمیم مهمی اتخاذ کنند، اگر بين يازده صبح تا يک بعد از ظهر باشد نتايج پربارتري خواهد داشت و بر عکس تصميمات اين خانمهاي خانه دار بين ساعات هشت صبح تا ده صبح ممکن است نتايج کمتر از آنچه انتظار دارند به بار آورد .

 

متولدین آبان: متولدین این ماه ممکن است با بعضي از آشنايان به بحث و جدل بپردازند که جاي نگراني نيست و آشتي در راه است. کاسبها و تجار به سفري کوتاه اما پربار و پرمنفعت خواهند رفت اما بهتر است از سفر طولاني دوري جويند.

 

متولدين آذر: بعضي از جوانان به خصوص دختران جوان دچار نوعي بحران خفيف هويت خواهند شد. جاي نگراني نيست. اين بحران هويت در حقيقت براي پيدا شدن روند صحيح شخصيت موثر خواهد بود. آقايان و خانمهاي جوان براي ازدواج عجله نکنند البته منظور، تصميم به ازدواج است و نه تاريخ ازدواج .

 

متولدين دی: خانمهای این ماه کمي دلتنگ خواهند بود. اما خبر خوشي آنها را از اين حالت بيرون خواهد آورد. شاغلها بهتر است خود را خيلي خسته نکنند در صورت احساس خستگي مصرف ويتامينها کمک خواهد کرد .

 

متولدين بهمن: دلتنگي و دلشوره به خصوصي به ويژه براي جوانان است. تنفس عميق در هواي آزاد و تازه کاري مناسب براي اين جوانان است و البته خوب است کمي بينديشند که در آينده چه کارهايي مي خواهند انجام دهند.

 

متولدین اسفند: اتفاقهاي ناخاسته، فاجعه نيستند بلکه روشنگر راه هستند. در خانه بگو و مگو اتفاق خواهد افتاد. بحث کوچکي بين زن و شوهرها در خصوص بچه ها و نوع تربيت و درس خواندن آنها در خواهد گرفت.

 

جهت عضویت کلیک کنید

 

Your Advertisement

Free Invisible Detector
TehroonShop
Ham3d TehroonShop TehroonShop

All Right Reserved By Tehroon Online



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive