گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Monday, April 13, 2009

[Tehroon-Online] ::Fale Rooz - 24 FarVardin 88::



 

 

 

 

 

Send Pm Mehrad
Send Pm  Hamed

Your Advertisement

90 92 30 31 21
LEVELSshop3-4
40Sotoon

 

فال روز 24 فروردین 88!

 

فروردين ماه: در موقعيت روحي مناسبي قرار داريد و مشتاق انجام کارهای مختلف هستيد. حتي تمايل داريد برای رسيدن به اهداف خود مسافت هاي طولاني را طي کنيد. مطمئن باشيد آنچه پرداخت کرده ايد باز خواهد گشت.

 

ارديبهشت ماه: اجازه ندهيد برخي مسايل شما را آزار دهد. برخي کارهای شما متوقف شده است ولي در اين بین بنيه و توان بيشتري برای انجام آنها خواهيد داشت. امروز میتواند سرآغاز پيشرفت و ترقي برای شما باشد.

 

خرداد ماه: اگر در گام برداشتن خود دقت کنيد و هدف خود را به درستي انتخاب کنيد در چشمان ديگران خواهيد درخشيد. زياد صحبت خواهيد کرد و ايده هاي فراواني برای همکاری با ديگران خواهيد داشت.

 

تير ماه: فشار زيادی به خود نياوريد شما در اين روز احساس ويژه ای از دوستان و خانواده خود انتظار داريد. چند قدم عقب بگذاريد و درباره ناز پروردگي خود کمي بينديشيد. اگر چنين نکنيد يک شکست در انتظار شماست و آن نتيجه خطا و اشتباه خودتان است .

 

مرداد ماه: شما پر از انرژی خواهيد بود و هر که در سر راه شما قرار گيرد او را کنار خواهيد زد. نسبت به کسي که به او عشق مي ورزيد، دلکش، دراماتيک، کاملا" گشاده دست وبخشنده خواهيد بود.

 

شهريور ماه: بهتر است به موضوعي که دانش شما نسبت به آن بيشتر است، محکم بچسبيد و به ديگران اجازه ندهيد بي جهت در کار شما دخالت کنند.

 

مهر ماه: با هر چه برخورد ميکنيد پيش خود بگوئيد ميتوانم انجام دهم. يک ديدگاه مناسب نسبت به چيزهايي که شما را برانگيخته مي کنند، خواهيد داشت و حتي آن چيزها ميتوانند روياهای شما را برای کمک در اختيار بگيرند.

 

آبان ماه: محدود کردن و عقب نگاه داشتن خود را خاتمه دهيد. نياز داريد از کمک ديگران استفاده کنيد و سعي نکنيد همه کارها را خودتان انجام دهید.

 

آذر ماه: برای خود خوشي فراهم کنيد. اگر با ديگران ارتباط برقرار سازيد اطلاعات ارزشمندی به دست خواهيد آورد.

 

دی ماه: اجازه ندهيد خشم بر شما غلبه کند. توانايي پيشنهاد کردن طرحهای مختلف را خواهيد داشت و بهتر است کوشش جدی داشته باشيد.

 

بهمن ماه: فعاليتهاي زيادی در اطراف شما انجام خواهد شد. شما فرصتهای فروان رومانتيک خواهيد داشت و قادر خواهيد بود با ديدگاه پيشرو خود، دوستان خود را مبهوت سازيد.

 

اسنفندماه: انديشه خود را برای خود نگه داريد، با اين کار ارتباط خود را با ديگران حفظ خواهيد کرد. اگر سرمايه خود را در جای امن نگهداری نکنيد برای رفع مشکلات در سراشيبي قرار خواهيد گرفت.

جهت عضویت کلیک کنید

 

Your Advertisement

Free Invisible Detector
TehroonShop
Ham3d TehroonShop TehroonShop

All Right Reserved By Tehroon Online



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive