گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Sunday, April 26, 2009

[Tehroon-Online] ::Fale ROOz - 6 OrdiBehesht 88::



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Send Pm Mehrad
Send Pm  Hamed

Your Advertisement

90 92 30 31 21
LEVELSshop3-4
Forogh-Ads

 

PTP12

فال روز 6 اردیبهشت ماه 88!

 

متولدين فروردين: شما به عنوان یک متولد ماه فروردین، در برخی لحظات زندگی با ملاحظه کاری و دست به عصا راه رفتن بیگانه میشوید. البته چه بسا، دچار پشیمانی نیز خواهید شد. در این رهگذر در ادامه یک اختلاف مالی خانوادگی، با پادر میانی و رفع و رجوع کردن مشکلات، تحت تاثیر چندی از صاحبان منافع، شرایطی پیش خواهد آمد که امروز شما را آشفته خواهد نمود.

 

متولدين ارديبهشت: عادت دارید نگرانی های درون خود را پنهان کنید و این را شرایط ذاتی شماست. شما برای جنس مخالف نه تنها کمبودی ندارید بلکه دارای مشخصات جالب و مطلوبی هستید. با اعتماد به نفس جلو برید و همانند همیشه با ظاهری آراسته به میهمانی که دعوت خواهید شد، وارد شوید که اتفاقات خوبی در انتظار شماست.

 

متولدين خرداد: زندگی شما در حال دگرگونیست، صدای تپش قلب شما از دور دست شنیده میشود. در انتظار یک تحول بزرگ و نمادین هستین که امروز خبری در اینباره خواهید شنید. دیگر بحرانهای شما تمام خواهد شد.

 

متولدين تير: کمی بیشتر به دلایل رویدادها فکر کنید، امکان تاثیر پول را بر تصمیمگیریهای خود فراموش نکنید. دیوار خود ساخته ای میان شما و فرد مورد علاقه شما، فاصله انداخته است. امروز باید برای از بین بردن این دیوار اقدام کنید.

 

متولدين مرداد: توانایی بزرگ و حتی شگفت انگیزی در وجود شما، آن هم به گونه ای ذاتی، نهاده شده است. شما درست مانند علامت ماهتان یعنی شیر، میتوانید روی آدمها، تاثیر فوق العاده ای بگذارید و در این حال، طرف مقابل، به دشواری قادر خواهد بود، رو در روی شما بایستد.

 

متولدين شهريور: هشدار! وفاداری و پاکی خود را فدای انتقام جویی نکنید. دیداری رخ میدهد که در ذات خود وسوسه انگیز می نماید. اما شما باید بتوانید احساسات خود را در اختیار بگیرید و کاملا بر خود مسلط باشید.

 

متولدين مهر: سفر کاری به شما پیشنهاد میشود که بهتر است بپذیرید، چرا که مدتی دور بودن از محیط کار و درگیریهای گذشته، روح شما را تسکین میبخشد و ضمنا در مشکلاتی که در پیش است شرکت نخواهید داشت. امروز روزیست که باید به ساحل آرامش فکر کنید.

 

متولدین آبان: دست از لجبازیهای کودکانه بردارید. از استعداد زیادی برخوردارید به ویژه در بررسی مسائل و مشکلات، صبور و انعطاف پذیرید. اجازه ندهید احساسات شما گاهی به صورت خام عمل کند. شما در اتخاذ تصمیمی ناعادلانه، غلط و بالاتر از همه ویرانگر رهنمون شود.

 

 

متولدين آذر: به راحتی میتوانید در امروز راه خود را بگشایید. در واقع شما در رویارویی با دیگران، انگار در حال کاوش روح و روان آنها به سر میبرید! با توجه به این تعریف شما به عنوان یک آذرماهی نباید از مشکلات وموانع است.

 

متولدين دی: ستارگان امروز برای شما خوش خبر هستند و کامیابی مالی برای شما دیده میشود. به گونه ای که یک ثروت فراموش شده در انتظار شماست، پشت در خانه ی بخت است تنها منتظر معرفی است.

 

متولدين بهمن: بی جهت عصبی نشوید، چرا که در طالع شما، روشنایی دیده میشود. حضور انرژی های سازنده ومثبت را احساس خواهید کرد. شما همانند پرنده ای هوشیار و درخشنده هستید، آمده است که برق شادی به گونه ای در ذات شما وجود دارد.

 

متولدین اسفند: از تلاش وکوشش دست برندارید، فرصت کم نظیری به عنوان یک هدف بزرگ به دست شما رسیده است. هدف آمده است تنها شما باید تیر خود را به سوی آن رها سازید. اعتماد به نفس، صبوری و قاطعیت خود را همیشه همراه داشته باشید.

جهت عضویت کلیک کنید

 

Your Advertisement

Free Invisible Detector
TehroonShop
Ham3d TehroonShop TehroonShop

All Right Reserved By Tehroon Online



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive