گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Monday, March 16, 2009

[Tehroon-Online] ::Sport News:: 26 Esfand 87::

 

 

 

 

 

Send Pm Mehrad
Send Pm  Hamed

Your Advertisement

Digikala
LEVELSshop3-4

 

40Sotoon

سلام به همه این اخبار ورزشی روز 26 اسفند ماه 87!

 

جباري: نه از قلعه‌نويي مي‌ترسم و نه نگران پولم هستم:

 

مجتبي جباري در گفت و گو با خبرگزاري فارس درباره اينكه از او خواسته شده تا اطلاع ثانوي در تمرين استقلال شركت نكند؛ اظهار داشت: از اين مسائل نمي ترسم و نگران آينده فوتبالي خود نيستم. با توجه به شرايط حساس استقلال در ليگ برتر و ليگ قهرمانان آسيا ترجيح مي دهم سكوت كنم.

وي افزود: يكسري حقايق را بايد مردم و هواداران بدانند اما اكنون وقت مطرح كردن آن نيست. از من خواسته شده در تمرين شركت نكنم. منتظر هستم تا باشگاه استقلال دلايل اين تصميم را به صورت رسمي اعلام كند تا آن موقع حرف هايم را بزنم. حرف هاي زيادي براي گفتن دارم و معتقدم بايد در مورد مسائل اتفاق افتاده در اين تيم شفاف سازي شود.

جباري كه در جريان بازي استقلال مقابل الاتحاد به هنگام تعويض با آرش برهاني با ناراحتي زمين مسابقه را ترك كرد و سمت برهاني نرفت؛ عنوان كرد: جا دارد از همه مردم ايران و هواداران استقلال بابت رفتارم عذرخواهي كنم. قبول دارم رفتارم حرفه اي نبود. از آرش برهاني نيز عذرخواهي مي كنم. حتي بعد از بازي نزدش رفتم و از او عذرخواهي كردم.

اين بازيكن تصريح كرد: در آن لحظه ناراحتي من ربطي به آرش نداشت. با برهاني رابطه دوستانه اي دارم. او مي داند از چه جرياناتي ناراحت بودم. يكسري مسائل در تيم ما رخ داده و مي دهد كه من در واكنش به آن رفتارها هنگام تعويض آن رفتار را نشان دادم.

جباري در پاسخ به اين سئوال كه اين ناراحتي به خاطر مسائل مالي است؛ گفت: ناراحتي ام ربطي به مسائل مالي ندارد. البته هنوز 120 ميليون تومان از باشگاه طلب دارم و حتي در قراردادم قيد شده بابت پرداخت نشدن مطالباتم مي توانم در تمرين حاضر نشوم. با اين وجود با مصدوميت هاي كه داشتم به خاطر هواداران در تمرين حاضر شدم و حتي بازي هم كرده ام و هيچ گاه كم كاري نكردم.

هافبك آبي پوشان با بيان اينكه حرف هاي زيادي براي گفتن دارد اما نمي خواهد بيش از اين صحبت كند؛ تصريح كرد: مربيان بايد دلايل اخراجم را بگويند. فكر نمي كنم يك واكنش به تعويض دليل خوبي براي اخراج آن هم در آستانه بازي حساس با الجزيره باشد.

 

هواداران حاضر در ورزشگاه آزادي خواستار حضور علي كريمي در تيم ملي شدند:

 

حدود 5 هزار تماشاگري كه براي تماشاي بازي تيم ملي ايران و كنيا به ورزشگاه آزادي آمده بودند در نيمه دوم پس از تشويق علي دايي، به شدت علي كريمي را تشويق كردند و خواستار حضور وي در تيم ملي شدند

 

 

 

 

هافبك تيم فوتبال استقلال از سوي كادر فني از حضور در تمرينات منع شد:

 

مجتبي جباري در ديدار استقلال و الاتحاد عربستان پس از تعويض شدن به حالت قهر از زمين بيرون آمد و با اين كار اعتراض خود را به تصميم مربيان نشان داد. پس از اينكه كاروان استقلال شب گذشته به تهران آمد امير قلعه نويي به مجتبي جباري اعلام كرد تا اطلاع ثانوي حق حضور در تمرينات استقلال را ندارد.برخلاف آنچه كه گفته مي شد قلعه نويي در عربستان برخوردي با اين بازيكن نداشته و پس از ورود به تهران به جباري اعلام كرده كه در تمرينات حاضر نشود. قرار است تكليف اين بازيكن به زودي مشخص شود. بازيكنان استقلال ساعت 16:30 امروز در ورزشگاه دستگردي تمرين خواهند كرد. استقلال در دومين ديدار خود در چارچوب ليگ قهرمانان آسيا چهارشنبه 28 اسفند ميزبان الجزيره امارات است

 

موفق و پیروز باشید!

نظرات خود رابرای ما ارسال کنید!

جهت عضویت کلیک کنید

 

Your Advertisement

Free Invisible Detector
Ham3d TehroonShop TehroonShop

All Right Reserved By Tehroon Online



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive