گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Thursday, March 5, 2009

[Tehroon-Online] ::Fale Rooz - 15 EsFand 87::

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Send Pm Mehrad
Send Pm  Hamed

Your Advertisement

Digikala
LEVELSshop3-4

 

Free Invisible Detector

فال روز 15 اسفند ماه87!

 

متولدين فروردين: خبرهای خوبی از طرف خانواده میرسد که حاکی از سعادت و سلامتی آنهاست مشکلی از مدتها پیش ذهن شما را به خود مشغول کرده بود که باید در فرصت مناسب به آن پرداخت تا حل شود.

 

متولدين ارديبهشت: باید بعضی از مشکلات را فراموش کرد و یا به نحوی برخورد کرده که ابهت و اهمیت آن کاسته شود. روحیه خود را قوی کنید و مطمئن باشید که اراده و قدرت شما فراتر از هر مشکلی است.

 

متولدين خرداد: از آنجا که تصمیم گرفته ای به هر قیمتی شده در اینکار موفق گردید پس جای درنگ نیست باید از تمام انرژی و توان خود استفاده کرد و ضمنا از خداوند منان خواست که پیروزی شما را تضمین کند.

 

متولدين تير:  اختلافی پیش آمده است که باید هر چه زودتر به آن پایان داد زیرا اگر این برنامه ادامه داشته باشد رفاقت و دوستیها از هم پاشیده میشود و کینه و دشمنیها به همه آسیب خواهد رساند.

 

متولدين مرداد: باید کاری کنید که آینده شما تضمین شود و امروز روز تصمیم گیریست. به کارهای موقتی و زودگذر دل نبندید که حاصلی در بر نخواهد داشت. به نوعی برنامه ریزی کنید که بدانید موفقیت آینده شما حتی خواهد بود.

 

متولدين شهريور: سعی میکنید خود را به هر دری بزنید تا به یک هدف کوچک برسید شاید این راه حل درستی نباشد و بجای آن بهتر بود که بر سر یک کار می ماندید و آنقدر استقامت به خرج میدادید تا پیروز شوید.

 

متولدين مهر: خبرهای ناگواری میرسد که باید تحمل شنیدن آنها را داشت همیشه باید زحمات زیادی متحمل شد تا پیشرفتی حاصل شود.

 

متولدین آبان: یک نگرانی روحی و روانی شما را دچار اضطراب میکند و تنها باید با مطالعه و عبادت روح خود را بازسازی و ترسیم کنید و به خدا توکل کنید.

 

متولدين آذر: مراقب هر حرفی که میزنید باشید، شاید در نظر هر حرف ساده ای بی خاصیت و بی معنا باشد اما ممکن است همچین حرفهایی به ظاهر بی ارزش در جاهایی آسیب رسان باشد.

 

متولدين دی: یک سفر عالی خواهد بود با کمک یکی از دوستان میتوان از این زندگی و کارهای کسل کننده و خستگی آور دور شد پس از این سفر با یک روحیه تازه زندگی را ادامه خواهید داد.

 

متولدين بهمن: احساسات شما ممکن است بعضی ها را آزار دهند و اما از نظر همسر و خانواده بسیار بجا و دوست داشتنی هستید. هر کاری ممکن است مورد پسند بعضیها و نارضایتی دیگران قرار گیرد این امر بسیار برای امروز شما طبیعی است.

 

متولدین اسفند: همچنان شرایط برای شما مساعد خواهد بود. میتوانید هر روز منتظر موفقیتهای جدیدتری باشید که گویی تمامی ندارد فقط باید طوری عمل کرد که از مسیر درست منحرف نشوید.

 

جهت عضویت کلیک کنید

 

Your Advertisement

Your Advertisement
Ham3d TehroonShop TehroonShop

All Right Reserved By Tehroon Online



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive