گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Tuesday, March 10, 2009

[Tehroon-Online] ::I T N e w s 20 ESfand 87::

 

 

 

 

 

Send Pm Mehrad
Send Pm  Hamed

Your Advertisement

Digikala
LEVELSshop3-4

 

Free Invisible Detector

5 سرويس جالب اينترنتي مايکروسافت که احتمالا شما از آن استفاده نکرده ايد:

 

گزارش بخش خبر شبکه فن آوري اطلاعات ايران از سايت PC World:

هنگامي که شما به سرويسها و برنامه هاي وب فکر ميکنيد، مايکروسافت سريعا به ذهن شما خطور نمي کند. اخيرا اين شرکت به ارائه تعداد زيادي از اين خدمات پرداخته است که بسياري از آنها در رقابت با رقيبان خود از جمله گوگل، ياهو و ديگر خدمات دهنده ها ، بازنده يا برنده ميباشد.

کداميک از اين سرويسهاي مايکروسافت بهتر مي باشد؟ ما همه آنها را مورد بررسي قرار داده و 5 مورد ناشناخته را انتخاب کرده ايم.

 

Windows Live SkyDrive

شما چه فکر ميکنيد؟25 گيگابايت فضاي آنلاين بدون هيچ هزينه اي، بدون هرگونه String الحاقي. اين چيزي است که Windows Live SkyDrive ارائه ميدهد. تنها بايد در سايت فولدر ايجاد کنيد و فايل هايتان را آپلود نماييد. شما ميتوانيد هرکدام از فولدرها را با دوستانتان نيز به اشتراک بگذاريد.

البته اين سرويس بي عيب هم نيست چرا که نمي توانيد از آن به عنوان يک درايو مجازي استفاده کنيد يعني بصورت يک درايو بر روي رايانه شما ظاهر نميشود.

 

Windows Live Sync

اگر شما بيش از يک رايانه داريد و ميخواهيد فايلها و فولدرها بر روي آنها سنکرونيزه شوند، به اين سرويس نياز داريد. پس از دانلود و اجراي نرم افزار کوچکي بر روي هر رايانه، به وب سايت Windows Live Sync مراجعه و تعيين کنيد کدام فولدرها بايد سينک باشند.

 

Live Mesh

اين سرويس مشابه Windows Live Sync است با اين تفاوت که شما رايانه هاي خود را با فولدرهاي ايجاد شده در فضايي که Live Mesh به شما در وب اختصاص ميدهد سينک ميکنيد بنابراين با هر رايانه متصل به اينترنتي ميتوانيد به اطلاعات خود دسترسي داشته باشيد.

 

Microsoft Office Live Workspace

اين سرويس به هر شخصي داراي يک تجارت کوچک يا يک گروه کاري که به يک روش ساده جهت همکاري در پروژه ها نياز دارد کمک ميکند.

با اين سرويس شما ميتوانيد اسناد، برنامه ها، کارهاي پيش رو و موارد ديگر را تهيه کرده و به اشتراک بگذاريد.

 

Microsoft Virtual Earth 3D

درست است، اين يک سرويس تحت وب نيست يا به عبارت دقيقتر يک برنامه روميزي رايانه اي است که با سرويس وب کار ميکند.

از انجاييکه Google Earth در اين حيطه غالب است بسياري از مردم اين سرويس را ناديده ميگيرند. اين برنامه قابل دانلود در هماهنگي با Windows Live Maps عمل ميکند تا به شما تصاوير 3 بعدي حيرت آوري از نقاط مختلف جهان بدهد.

 

مایکروسافت در سال 2019 : ویندوز کجا خواهد بود:

 

مایکروسافت 2019 آخرین نمونه در گروه ویدیوهای نمایشی محصولات آینده میباشد. این ویدیوی 5 دقیقه ای دارای 2 دقیقه منتخب ویرایش شده میباشد.

به گزارش بخش خبر شبکه فن آوری اطلاعات ایران از سایت PC World، این ویدیوی تخیلی توسط آزمایشگاه مایکروسافت آفیس ایجاد شده، گروهی در درون شرکت که "به آزمایش ایده ها با ساخت نمونه های اولیه و جمع آوری داده های کاربردی می پردازد".و در نهایت یک لیست ویدیوی مرتبط شامل ویرایش های طولانی تر از هر صحنه، ساخت، تولید، آموزش، مراقبت های بهداشتی و غیره نیز در دسترس میباشد.

از شگفتی های موجود در این ویدیو، نبود لوگوی ویندوز و دکمه استارت می باشد. همچنین در ویرایش کوتاه مایکروسافت 2019 خبری از تماس تلفنی ویدیویی نیست.

 

نگراني هاي امنيتي باعث کاهش خريد از طريق تلفن همراه شده است:

 

خريد از طريق تلفن همراه کمتر از پيش بيني ها ميباشد؛ بر اساس 2 تحقيق جديد، نگرانيهاي مرتبط با امنيت تلفن همراه باعث ثابت ماندن اينگونه معاملات ميشود. از ديد مصرف کنندگان معاملات کم ارزش کمتر تهديد کننده ميباشند.

به گزارش بخش خبر شبکه فن آوري اطلاعات ايران از سايت PC World، بر طبق 2 مطالعه صورت گرفته از کاربران تلفن همراه در آمريکا، اغلب ترجيحات و انتخابهاي مصرف کنندگان هنگام استفاده از تلفن هاي همراه جهت خريد بين اواخر سال 2007 و اواخر سال 2008 بدون تغيير مانده است که نشان دهنده قدرت موانع بر سر راه خدمات تجاري تلفن همراه ميباشد.

Jeff Orr تحليلگر ارشد مرکز تحقيقات ABI ميگويد: کمي بيش از نيمي از مخاطبين مايل به استفاده از تلفن همراه خود جهت خريد نميباشند و اين ميزان در طي سالها ثابت بوده است.

امنيت معاملات در نظر 71 درصد از کاربران تلفن همراه، مهمترين مسئله جلوگيري کننده از خريد هاي بيشتر ميباشد. پس از اطمينان خريداران از امنيت معاملات توسط ايجاد اعتماد بين آنها و فروشندگان، بيشترين تاکيد بر روي سرعت انجام معاملات ميباشد.

امسال، سال WiMax است:

 

ممکن است در آمریکا خیلی سر و صدا بپا نشده باشد ولی پوشش وایمکس به رشد خود در بسیاری از بازارهای جهانی ادامه میدهد.

به گزارش بخش خبر شبکه فن آوری اطلاعات ایران از سایتPC World، به گفته تالار گفتگوی وایمکس، امسال 100 ارائه دهنده وایمکس در سراسر جهان تکنولوژی وایرلس نسل چهار را برای اولین بار ارائه خواهند کرد.

این آمار برای اولین بار هفته گذشته در مطلبی به نقل از InformationWeek آورده شده بود.

علاوه بر این، در سال 2008 دو برابر خدمات ارائه شده توسط ارائه دهندگان خدمات تدارک دیده شده بود. امسال، اقتصاد ضعیف باعث کاهش معرفی وایمکس های جدید خواهد شد.

این تالار گفتگو برآورد میکند که حدود 430 میلیون نفر در مناطقی زندگی میکنند که دارای پوشش وایمکس میباشد و این مقدار تا پایان سال 2010 به 800 میلیون نفر خواهد رسید.

 

جهت عضویت کلیک کنید

 

Your Advertisement

Ham3d TehroonShop TehroonShop

All Right Reserved By Tehroon Online



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive