گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Thursday, March 12, 2009

[Tehroon-Online] ::Fale Rooz - 22 EsFand 87::

 

 

 

 

 

Send Pm Mehrad
Send Pm  Hamed

Your Advertisement

Digikala
LEVELSshop3-4

 

Free Invisible Detector

فال روز 22 اسفند ماه 87!

 

فرودين ماه: بعضي از متولدين اين ماه بدلايلي روابط شان با اطرافيان تا حدودی کدر و تيره شده است، البته بايد ريشه اين تيره شدن ها را در بعضي آدمهای دو رو و دو بهم زن دانست، آنهايي که معمولا" آتش بيار معرکه هستند و مرتب از اين برای اون و از اون برای اين خبر مياورند به تحريک و دسيسه مشغولند. خوشبختانه همت پاک و خيرخواه اکثر متولدين اين ماه سبب ميشود مشکلات خيلي ريشه دار نشود .

 

ارديبهشت ماه: بايد از سياره زهره تشکر نمود که با بازی جدی خود در قسمت احساسي نقشه تولدتان، اين دوره را برای روابط عشقي و زناشوئي فوق العاده خواهد ساخت. اگر مجرد هستيد، مطمئنا" گرفتار روابط احساسي چندگانه گشته و ممکن است در ابتدا از اين موضوع احساس غرور نيز بکنيد.

 

خرداد ماه: موضوع مهم مالي که از مدتها قبل فکرتان را نگران ساخته بود، در اين دوره کاملا روشن و حل خواهد شد. از طرف ديگر، دوست و يا يکي از اقوام خانواده گرفتاری قانوني پيدا نموده و سعي خواهد نمود که شما را نيز آلوده سازد.

 

تير ماه: پدر و مادرها و بزرگترهای متولد اين ماه اغلب در شرايطي قرار دارند که در ماندن و رفتن دو دل هستند، اين عده بدليل رويدادهای اخير زندگيشان برای يک سفر يا نقل و انتقال تازه در حال تصميم گيری هستند ولي در نهايت اين مسئله آنها را به يک بن بست فکری کشانده است.

 

مرداد ماه: هنگامي که مسئله عشق و عاشقي پيش بيايد، بهتر است در تصميم گيریهای مهم بجای عقل، قلبتان را راهنما قرار دهيد. در رابطه با رشته فعاليت نيز اگر تمرکز بيشتری بکار نبريد، اگر نخواهيد مسئوليت روز را همان روز به پايان برسانيد.

 

شهريور ماه: حرکات سيارات بگونه ای خواهد بود که احساس توان و قدرت فوق العاده ای در خود پيدا خواهيد نمود و به همين دليل نيز یهتر است به زندگي خصوصي خود سروسامان بخشيد و با جرات مسئوليتهای بزرگ را به عهده بگيريد. شايد نيز دوره چندان جالبي در اين زمينه در پيش نداريد و بجايش مسائل بسيار مهم خصوصي و اجتماعي است که احتياج به تمرکز و تلاش شما دارند.

 

مهر ماه: برای قانع نمودن ديگران در رابطه با هدفها و نقشه هائي که برای آينده داريد، گرفتار مشکلات زيادی خواهيد گشت. کسي در اطراف شما وجود دارد، همکلاسي، همکار و يا قوم و خويشي که با شما زندگي ميکند، دوست ندارد که شادی شما را ببيند و بهمين دليل نيز هر کلامي از دهانتان بيرون بيايد، به هر اقدامي که دست بزنيد، مورد انتقاد او قرار خواهيد گرفت، سعي کنيد نگذاريد اين مسائل نااميدتان سازند .

 

آبان ماه: بار ديگر آرامش خود را بدست آورده و ميتوانيد قضاوت صحيح نموده و در تصميم گيريهايتان از قلب و منطق، يکسان استفاده کنيد. همين باعث ميشود که در عشق بتوانيد روزهای شادی را داشته و در زندگي زناشوئي هماهنگي مطلق با همسر را تجربه نمائيد بشرطي که به افراد ديگر خانواده، بخصوص خانواده خودتان اجازه دخالت در زندگي خصوصي و زناشوئيتان را ندهيد.

 

آذر ماه: هيچ چيز به اندازه تقسيم نمودن خوشبختي و موفقيتهايتان را با کساني که دوستشان داريد، نميتواند خوشحالتان سازد. سعي کنيد وقت بيشتری را با همسرتان بگذرانيد و در زندگي زناشوئي نيز با ايجاد تغييراتي در روش خود، آرامش بيشتری بوجود آورید.

 

دی ماه: احساس ميکنيد که اعصابتان زير فشار زياد قرار گرفته است، ممکن است اين موضوع دليل بخصوصي نداشته باشد ولي باعث درگيری زياد با کساني که دوست داريد، خواهد شد.

 

بهمن ماه: عشق ميتواند برايتان بيشتر لذت بخش باشد بشرطي که خودخواهي و خودپرستي در روابط احساسي بکلي تخفيف يابد. در هر گرفتاری اين امکان نيز وجود دارد که شايد مقصر شما باشيد. اگر بتوانيد اين موضوع را در نظر بگيريد، خواهيد توانست روزتان را بدون گرفتاری بزرگ عشقي و زناشوئي به پايان برسانيد.

 

اسفند ماه: يادی از گذشته ها کردن، دلبستگي به خاطرات شيرين است ولي نبايد همه افکار را به گذشته ربط داد و همه دلبستگي ها و خوشي ها را در همان گذشته فريز شده و ثابت نگه داشت.

 

موفق و پیروز باشید!

نظرات خود را برای ما ارسال کنید!

جهت عضویت کلیک کنید

 

Your Advertisement

Ham3d TehroonShop TehroonShop

All Right Reserved By Tehroon Online



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive