گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Saturday, March 14, 2009

[Tehroon-Online] ::Raz Haye Zendgi ~> Part 2 <~::

 

 

 

 

 

Send Pm Mehrad
Send Pm  Hamed

Your Advertisement

Digikala
LEVELSshop3-4

 

Free Invisible Detector

رازهـــای زندگــی: قســـمت دوم

 

باز هم سلام

تا چند دهه پیش مردم کشور ما رسم داشتند برای پخت غذا مخصوصا" خورشت و آش از قابلمه های مسی استفاده میکردند و یک کفگیر آهنی داشتند به نام حسوم که موقع پخت غذا دائم درون آن قرار میگرفت..

 هیچکی نمیدونست چرا باید این کفگیر درون قابلمه مسی قرار بگیره؟؟؟ فقط میدونستند برای پخت غذا خیلی خوبه.

داستان از این قراره که بدن (مخصوصا" مغز) برای سلامت و نشاط و کنترل اسید لاکتیک و کورتیزول به 6 میلیارد یون مس نیاز دارد و به همین نسبت یون آهن.

کمبود یون مس باعث میشه شما دائم احساس رخوت و خواب آلودگی و کسالت کنید و هی دهن دره کنید.

در ضمن هیچ کارتل داروئی نمیتونه از یون یک عنصر برای شما قرص تهیه کنه....و اونی که مثلا" به اسم قرص آهن به خورد شما میدهند شامل مولکول آهن هستش که برای بدن هیچ کاربردی نداره.

(تعریف یون و مولکول را میگذاریم برای کلاس های طب سنتی) ولی تا این جا بدونید که غذا موقع پخت در درون قابلمه مسی از یون آزاد شده این ظرف استفاده میکند و در بدن شما فوق العاده احساس نشاط و انرژی ایجاد میشود و دیگه از اون دهن درگی و خمیازه و کسالت خبری نیست.و باعث طول عمر مفید و سلامتی جسمی مخصوصا" برای خانمها نزدیک به دوران عادت ماهیانه دارد.

ولی یک دفعه توی دهه 50 از این نون خشکی ها اومدند و داد میزند" قابلمه مسی..کفگیر آهنی خریداریم" و با یک قیمت مناسب این قابلمه ها را خریدند و به جاش قابلمه آلمینیومی میدادند که بهش میگفتند روحی (از مامان جون و آقا جون بپرسید حرف من رو تائید میکنند)

هیچکس توی اون دهه نفهمید این همه قابلمه مسی کجا قراره بره؟ ولی بعدا" فهمیدیم اینها همه یک برنامه از طرف اونوره واسه سلامتی ما مسلمونا و ایرانیا.

بعدش هم که الان ظرف های استیل و تفلون و این مزخرفات اومده که مدعی هستند غذا توش زود میپزه و به کف ظرف نمیچسبه.ولی مردم ما خبر ندارند که همین یون های مضر در این ظروف عامل سرطان هستند و به راحتی یون سرب و آلمینیوم و ... میتونند در جا یک کودک 6 ماهه را ظرف یک سال به بیماری های کمبود خونی و سرطان و یک فرد بزرگسال را در طی 5 سال به بیماری های کبدی و خونی و طحال دچار کند و بعدش هم سرطان.

من به همه رفقای گروه ایران روشن پیشنهاد میکنم حتما" برای پخت غذا (مخصوصا" غذاهای آبکی) از قابلمه مسی و کفگیر آهنی استفاده کنند.حداقل برای یکبار هم شده تا ظرف سه روز اثر آن را روی بدن خودتون ببینید.

حالا جالبه توی شمال ایران موقع پخت خورشت (مخصوصا" فسنجون )  یک تیکه اهن یا نعل اسب میاندازند وسط خورشت تا حسابی رنگ بگیره...این کار باعث آزاد شدن یونهای آهن و سلامتی بدن میشود. اگر دقت کنید مردم مازندران و گیلان تقریبا" در حد صفر دچار بیماری های خونی و سرطان خون میشوند.

دستور اول: از قابلمه مسی و کفگیر آهنی برای پخت غذا استفاده کنید.

در آینده میوه ها و غذاهائی که دارای آهن و مس هستند براتون معرفی میکنم که در سیستم غذائی خودتون ازشون استفاده کنید.

و اما جونم براتون بگه: مادر تمام بیماری ها یبوست هستش که توی طب سنتی به آن ام الامراض میگویند.

این مشکل توی ایران به خاطر سیستم غلط تغذیه و خورد و خوراک ما ایرانی ها خیلی فراگیر میباشد و خانمها تقریبا" 3 برابر آقایون گرفتار این مشکل هستند که بعدا" دلیلش را توضیح میدهم.

ولی یادتون باشه وقتی غذا به خاطر یبوست توی روده میماند تمام سموم آن توسط رگهای حاصل از دیواره های خونی روده جذب بدن میشود و هزار و یک مکافات پشت بندش میاد سراغ آدم.

شما زمانی میتونید مدعی سلامتی گوارشی و درون خود باشید که وقتی (گلاب به روتون) تشریف میبرید دستشوئی بعد از اتمام عنایات خود اگر کسی پشت سر شما اومد توی توالت نفهمه کسی اینجا بوده.

این یعنی اینکه در وضعیت سلامت گوارشی شما هیچکس نباید بویی از توالت منزل شما حس کنه....

در حال حاضر اگر کسی گرفتار این مشکل هستش شب پس از صرف غذا  دو قاشق روغن زیتون خالص یا روغن کنجد (نه از این تجارتی ها که توش هزارتا زهرمار میریزند) صرف کنید و مصرف غذاهای خشک مثل کتلت و گوشت گاو و ... را متوقف کنید...آجیل نخورید.

اگر موقع قضای حاجت این مشکل شما را اذیت میکند بهترین کار این است که دمای آب شیلنگ را به نزدیک 37 درجه سانتیگراد برسونید و بصورت زاویه 90 درجه زیر مقعد قرار داده و با فشار نسبی آب را به درون مقعد روان کنید.

این عامل باعث میشود بصورت مقطعی مشکل قضای حاجت حل شود.

و اما این هم سه تا نسخه توپ برای درمان مشکل یبوست از هر کدوم استفاده کنید جوابش عالیه...

نسخه 1:

سبوس گندم 60 گرم  - مغز بادام 40 گرم - شکر سرخ 250 گرم

همه را نرم کوبیده و مقداری از آن را بعد از غذا بصورت حریره پخته میل کنید

نسخه 2:

گل بنفشه 20 گرم - تخم شنبلیله 30 گرم - سنا 25 گرم  و گل پنیرک 20 گرم

یک قاشق غذاخوری با دو لیوان آب کمی جوشانده و قبل از غذا دو استکان میل کنید

نسخه 3:

گل بنفشه 20 گرم - نبات 40 گرم - گل سرخ 30 گرم - تخم شنبلیله 10 گرم

همه را نرم کوبیده یک قاشق غذاخوری بعد از هر غذا میل کنید

 

این سه نسخه کاملا" مشکل یبوست شما را حل میکند...جلسات بعد انشاء ا.. راجع به نوع و سیستم تغذیه زیاد با هم صحبت میکنیم.

راستی اگر میبینید خودمونی با هم راجع به رازهای زندگی حرف میزنم به خاطر اینه که حوصله شما موقع خوندن مطالب سر نره...وگرنه قصد اساعه ادب ندارم.

  ما هرچی داریم از ائمه اطهار داریم و توی این زمان به جائی رسیدیم که دقیقا" خلاء این بزرگواران را حس میکنیم و میبینیم که چطور توسل به این بزرگان و استفاده از تجارب طبی ایشان ما را از این هلاکت نجات میدهد.

متاسفانه خیلی ها به من تهمت تعصب بیجا میزنند و حرف ها و مقالات مرا مورد استهزاء قرار میدهند. ولی هنوز یک نفر مرد پیدا نشده که واسه مخالفت خودش دلیل بیاره و حداقل یک دلیل بیاره که چرا مثلا" فلان مورد را نباید انجام داد.

 

نظرات و تجربیات خودتون را  با من در میان بگذارید

تلفن کانون طب سنتی ایران : 88336487

نوشته : آرش روشن (عضو هیئت مدیره کانون طب سنتی ایران)

 

 موفـــق و پیـــروز باشید!

جهت عضویت کلیک کنید

 

Your Advertisement

Ham3d TehroonShop TehroonShop

All Right Reserved By Tehroon Online



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive