گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Tuesday, March 10, 2009

[Tehroon-Online] ::Jadid Tarin Ring Tone Mobile Va Games::

 

 

 

 

 

Send Pm Mehrad
Send Pm  Hamed

Your Advertisement

Digikala
LEVELSshop3-4

 

Free Invisible Detector

مجله موبایل 20 اسفند ماه 87!

 

بازی موبایل Tom Clancy's H.A.W.X برای گوشی های نوکیا 320×240 و سونی اریکسون 320×240 و 176×220 پیکسل که این بازی بسیار زیبا که دارای مراحل متنوعی می باشد را در ادامه ی مطلب دانلود کنید.

 

fardamobile.com

 


2 تم بسیار زیبا برای گوشی های سونی اریکسون 320×240 پیکسل که این 2 تم زیبا که توسط سایت فردا موبایل گرد آوری شده است را در ادامه ی مطلب دانلود کنید .

 

fardamobile.com

 


نرم افزار ThemeMagic.v1.0 که به وسیله این نرم افزار شما میتوانید با حرکت دادن گوشی خود تم گوشی خود را عوض کنید البته این نرم افزار قابل نصب بر روی گوشی های مجهز به سیستم شتاب سنج میباشد مانند n95 8gb و n95 8gb gold و n82 که توسط سایت در اختیار شما قرار گرفته است.

 

fardamobile.com

 


تم آبی برای گوشی های نوکیا سری 60 ویرایش سوم که این تم بسیار زیبا دارای آیکون ها و گرافیک بسیار زیبایی می باشد که می توانید این تم را برای گوشی های S60V3 در ادامه ی مطلب دانلود کنید.

 

fardamobile.com

 


نسخه شماره ۲ بازی مافیایی و اکشن Mafia Wars برای موبایل با فرمت جاوا قابل نصب بر روی گوشی های دارای سایز ۲۲۰×۱۷۶ , ۲۴۰×۳۲۰ تقدیم به شما طرفداران بازی های اکشن در موبایل

 

fardamobile.com

 


Horoscope يا Horoskop نرم افزاري براي پيدا کردن صورت فلکي اشخاص از روي تاريخ تولد شخص مي باشد

 

fardamobile.com

 


بازی جاوا برای موبایل Cloud Commander 3D که از سری بازی های هواپیمایی در موبایل است برای گوشی های سونی اریکسون 3220×240 و 220×176 پیکسل که می توانید در ادامه ی مطلب دریافت کنید .

 

fardamobile.com

 


بازی موبایل Galaxy on Fire 2 برای گوشی های سونی اریکسون 320×240 پیکسل و سری N نوکیا که این بازی را می توانید در ادامه ی مطلب دریافت کنید.

 

fardamobile.com

 


Contact Guide Pro.v1.10.S60 نرم افزاری قدرتمند برای مدیریت دفترچه مخاطبین در گوشی های نگارش سوم از سیمبین سری 60 با قابلیت متنوع و گسترده که با نصب آن به این خصوصیات بارز پی خواهید برد ...

 

fardamobile.com

 


با استفاده از نرم افزار Zensis Animated SMS v1.20 می توانید اس ام اس های زیبایی رو با استفاده از شکلک های یاهو مسنجر بفرستید این برنامه باید بر روی گوشی فرد مورد نظر نیز نصب باشد و همچنین باعث افزایش اس ام اس ها یا به عبارتی اس ام اس تصویری نیستند که  به صورت کرک شده برای گوشی های سیمبیان سری 60 ورژن 3 در اختیار شما قرار گرفته است.

 

fardamobile.com

 

جهت عضویت کلیک کنید

 

Your Advertisement

Ham3d TehroonShop TehroonShop

All Right Reserved By Tehroon Online



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive