گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Tuesday, March 10, 2009

[Tehroon-Online] ::Akhabar 30Nema 20 ESfand 87::

 

 

 

 

 

Send Pm Mehrad
Send Pm  Hamed

Your Advertisement

Digikala
LEVELSshop3-4

 

Free Invisible Detector

جدیدترین اخبار سینما کشور موفق باشید!

 

كلاه قرمزي با گيگيلي و پسر عمه ز هر شب به تلويزيون مي‌آيد:

 

به گزارش خبرنگار راديو و تلويزيون فارس، پخش مجموعه تلويزيوني كلاه قرمزي3 با عنوان كلاه قرمزي و ستاره‌ه از روز شنبه اول فرودين آغاز و تا 15 فروردين ادامه خواهد داشت. اين برنامه در اين ايام هر روز ساعت 20 به روي آنتن خواهد رفت.

در اين مجموعه دو عروسك جديد به نام‌هاي گيگيلي و پسر عمه ز، به همراه باران كوثري و ايرج طهماسب، كلاه قرمزي و پسرخاله را همراهي مي‌كنند و چهره‌هاي سرشناسي در حوزه سينما و تلويزيون مانند ايرج طهماسب، حميد جبلي، آتيلا پسياني، عليرضا خمسه، امين حيايي، شهرام قائدي، رضا شفيعي‌جم، منوچهر آذري، پانته‌آ بهرام و فلامك جنيدي تا به حال در آن حضور داشته‌اند، ضمن اين كه ابراهيم حاتمي‌كيا نيز جزو مهمانان ويژه اين سريال است كه كلاه قرمزي در قالب محتوايي شاد براي عيد ديدني به همراه باران كوثري به خانه‌ او مي‌رود و ...

داستان‌هاي اين مجموعه را ايرج طهماسب و حميد جبلي نوشته‌اند و به تهيه كنندگي حميد مدرسي و كارگرداني ايرج طهماسب ساخته شده است.

اين سريال در 15 قسمت 30 دقيقه‌اي به روي آنتن مي‌رود.

 

مردان آهنين نوروز از شبكه سه پخش مي‌شود:

 

به گزارش خبرنگار راديو و تلويزيون فارس، سري جديد مردان آهنين در 15 قسمت 40 دقيقه‌اي از شبكه سه سيما پخش خواهد شد.

بنابر اين گزارشف اين برنامه به تهيه كنندگي غلام‌عباس قنبري و محسن تقوي زنوز ساخته شده و از روز شنبه اول فروردين ماه تا 15 فروردين هر شب ساعت 23:30 به روي آنتن خواهد رفت و تكرار آن نيز روز بعد ساعت 16 پخش خواهد شد.

در اين برنامه كه اجراي آن برعهده رضا جاوداني است، در اين مسابقه 32 ورزشكار در سه مرحله مقدماتي، نيمه نهايي و نهايي به رقابت مي‌پردازند، در مرحله مقدماتي 16 نفر حذف و 16 نفر مابقي به مرحله نيمه نهايي صعود مي‌كنند و در مرحله نهايي به نفرات اول تا هشتم جوايزي اهداء خواهد شد.

اين مسابقات در ارگ جديد بم برگزار مي‌شود و دكور برنامه از معماري استان كرمان الهام گرفته است.

 

مختار پس از نوروز به كربلا مي‌رود:

 

به گزارش خبرنگار راديو و تلويزيون فارس، گروه سازنده پروژه مختارنامه اين روزها در شاهرود هستند. يك هفته از فاز جديد كار فيلمبرداري شروع شده است و تا 27 اسفندماه ادامه خواهد يافت.

بنا بر اين گزارش، فيلمبرداري صحنه‌هاي باقيمانده از جنگ مكه در حال انجام است و آماده‌سازي صحنه‌هاي كربلا با اجراي لوكيشن‌هاي مربوط به نهر علقمه دكورهاي خيمه‌ها آغاز شده است.

به گزارش فارس، بعد از پايان تعطيلات نوروز 88 و از هفته دوم فروردين ماه فيلمبرداري بخش كربلا شروع مي‌شود.

بنا بر اين گزارش، فيلمبرداري اين بخش بر اساس برنامه‌ريزي حدود 20 روز به طول مي‌انجامد و كار توليد اين مجموعه نيمه دوم ارديبهشت سال آينده به پايان خواهد رسيد.

سريال مختارنامه با حضور بازيگراني چون فريبرز عرب نيا، رضا كيانيان، محمد صادقي، ژاله علو، مهدي فخيم زاده، انوشيروان ارجمند، داوود رشيدي، امين زندگاني، گوهر خيرانديش، پروين سليماني، صدرالدين حجازي، بهرام شاه محمدلو، رضا رويگري و جمعي ديگر از هنرمندان شناخته شده، مقابل دوربين رفته است.

اين مجموعه قيام مختارابوعبيد ثقفي ملقب به ابواسحاق را به تصوير مي‌كشد. مختارنامه به تهيه كنندگي محمود فلاح در مركز سيما فيلم تهيه و توليد مي‌شود.

جهت عضویت کلیک کنید

 

Your Advertisement

Ham3d TehroonShop TehroonShop

All Right Reserved By Tehroon Online



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive