گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Sunday, March 8, 2009

[Tehroon-Online] ::Fale Rooz - 18 EsFand 87::

 

 

 

 

 

Send Pm Mehrad
Send Pm  Hamed

Your Advertisement

Digikala
LEVELSshop3-4

 

Free Invisible Detector

فال روز 18 اسفند ماه 87!

 

متولدين فروردين: یک کمک مالی از راه میرسد که شما به آن احتیاج داشتید. دوستی میرسد که مدتها بود انتظارش را میکشیدید. امیداست که با ورود به مرحله ی جدید دوران خوب و شکوفایی را در زندگی تجربه کنید.

 

متولدين ارديبهشت: باید کمی صبر کرد تا این گرد و خاک از بین برود در یک فضای روشن و شفاف باید تصمیم گیری کرد و از شتابزدگی پرهیز نمود آهسته آهسته رقیبان مشت خود را یکی پس از دیگری باز خواهند کرد.

 

متولدين خرداد: شرایط در حال حاضر همانطوری است که شما خواستار آن بودید ممکن است یک خبر جالبی برسد که وضع را از این موقعیت بهتر کند برای آینده های دور برنامه ریزی کنید.

 

متولدين تير:  از سهل انگاری در مورد خانه و خانواده جدا پرهیزکنید به خصوص همسر شما که از شما توقع دیگری دارد فراموش نباید کرد خانواده مهمترین سنگر ما در این روزگار است.

 

متولدين مرداد: نامه ای میرسد که با خود خبرهای جالب و شنیدنی را می آورد به محض آنکه فرصتی پیدا میکنید یاد کنید از دوستان قدیمی و بدان که مشکلات روزمره ی زندگی را پایانی نیست.

 

 

متولدين شهريور: این شتابزدگی ها برای چیست؟ صبور باشید و اجازه دهید تا گذر زمان خود به خود برخی مسائل را حل نماید بخصوص مشکلاتی که شما به تنهایی از عهده ی حل آن بر نخواهید آمد.

 

متولدين مهر: مراقب سلامتی خود باشید و اجازه ندهید وضعیت از این بغ رنجتر شود. توجه به جسم آدمی همچون روح و اندیشه مهم است و بایئ از هیچ تلاشی در حفظ آن کوتاهی نکرد.

 

متولدین آبان: خانواده شما، باعث یک فشار روانی سخت به شما میشود در این مورد کوتاه بیایید و بیشتر گوش شنوایی داشته باشید. شاید این تصمیم آینده ی درخشانی را در پی داشته باشد.

 

متولدين آذر: بعضی از افراد شخصیت خود را به داراییهایشان میدانند، بنابراین حتما باید بخرند یا داشته باشند تا در مجموع احساس غرور و سربلندی کنید اما بعضی به این گونه مسائل بی اهمیت هستند و شخصیت را در ارزشهای انسانی میدانند.

 

متولدين دی: اسراف و خرج بی مورد بزرگترین مشکل امروز شماست، اگر چه در بسیاری از موارد شما را نصیحت میکنند اما شما همچنان به رویه ی سابق خود ادامه میدهید چون هنوز در مورد ضررهایش قانع نشده اید.

 

متولدين بهمن: اگر مجرد هستید حتما امروز باید بیرون بروید زیرا با شخصی ملاقات خواهید کرد که تاثیر گذار در زندگی آینده و زندگی مشترک شما خواهد داشت. همین الان این کار را انجام دهید تا زمان را از دست ندهید.

 

متولدین اسفند: اعتماد به نفس لازمه ی هر کار و کوششی است. این اعتماد به نفس به شما قدرت خلق و ابداع میدهد و شما را بر آن میدارد که هر روز راههای تازه ای را تجربه کنید.

 موفق و پیروز باشید!

نظرات خود را برای ما ارسال کنید!

جهت عضویت کلیک کنید

 

Your Advertisement

Ham3d TehroonShop TehroonShop

All Right Reserved By Tehroon Online



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive