گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Saturday, March 7, 2009

[Tehroon-Online] ::I T N e w s 17 ESfand 87::

 

 

 

 

 

Send Pm Mehrad
Send Pm  Hamed

Your Advertisement

Digikala
LEVELSshop3-4

 

Free Invisible Detector

اخبار IT  17 اسفند ماه 87!

 

رونمايي دوربین جديد لومیکس سری G پاناسونیک:

پاناسونیک دوربین دیجیتال جدید خود را با قابلیت فیلم برداری HD و مجهز به سیستم Micro Four Thirds معرفی و آن را LUMIX DMC-GH1 نام گذاری کرد.

 

اين شرکت دوربین جدید خود را چنین معرفی می کند. "یک دورگه خلاق، که قابلیت ویدئویی HD را با دوربین عکاسی حرفه ای تان همراه می سازد." این دوربین که در رده دوربین های DSLR قرار می گیرد، توانایی ضبط تصاویر ویدئویی AVCHD را با کیفیت 1080p/24p دارد. این دوربین همچنین از توانایی کار با لنزهای قابل تعویض زوم بالای لومیکس ( LUMIX G VARIO HD 14-140mm/F4.0-5.8 ASPH./MEGA O.I.S. ) برخوردار است.

 

برای راحت تر شدن کار فیلمبرداری در قسمت پشتی دوربین یک کلید مجزا برای ضبط تصاویر تعبیه شده تا بدون نیاز به تغییر Mode دوربین، بتوان سریعا بین عکس برداری و فیلمبرداری جابجا شد و از هر دو قابلیت بهره برد. از دیگر قابلیت های این دوربین می توان به امکان استفاده مستقیم از برخی تنظیمات نوردهی (مانند exposure، تنظیم دیافراگم و سرعت شاتر) قبل از انجام عکاسی اشاره کرد. همچنین با استفاده از سنسور چشمی؛ تصویر به صورت خودکار بین چشمی دوربین و صفحه نمایش 3 اینچ کیفیت بالای 460،0000 نقطه ای جابجا می شود. بدین صورت که وقتی شما چشمتان را به ویزور نزدیک کنید پیش نمایش عکس را در آن می بینید و LCD خاموش است و وقتی سرتان را از دوربین دور می کنید تصویر از ویزور به صفحه نمایش منتقل می شود.

 

دنیای 2019 از نگاه مايکروسافت:

 

همه ما برای آینده مان برنامه ریزی داریم و در رویا پردازی هایمان خودمان را در مکان و جایگاه های خاصی می بینیم و آرزوی رسیدن به آن را داریم و برایش تلاش می کنیم. فکر می کنید دنیای تکنولوژی در آینده چگونه خواهد بود؟ راه دوری نرویم، یک دهه دیگر با چه چیزهایی روبرو خواهیم شد؟

 استفان الوپ رئیس بخش تجاری مایکروسافت هم در سمینار تکنولوژی تجارت وارتون به رویا پردازی پرداخته و نشان داده که مایکروسافت جهان 2019 را چگونه می بیند!

 

آی مک اپل با نمایشگرهای 20 و 24 اینچی:

 

شرکت اپل خبر از راه اندازی خط تولید کامپيوتر های روميزي جدید مک و آي مک با قیمتهایی کاملا مناسب را منتشر کرد. چندی پيش اگر 1499$ داشتید مي توانستید پدر بزرگ اين نسل جديد را با نمایشگر 20 اینچی و پردازشگر دو هسته اي از نوع 2.66GHZ با 2 گيگا هرتز حافظه RAM خریداری کنيد.

 

اما اکنون شرکت اپل براي این سرمايه شما پيشنهاد بهتری دارد. مشخصات فنی مک و آي مک جديد را بخوانيد و آنگاه خودتان قضاوت کنید:

 

پردازشگر 2.66GHZ از نوع Core 2 Duo

چهار گيگابایت حافظه RAM

هارد درايو 320 گيگاباتی

کارت گرافیک Geforce 9400M

به همراه 4 پورت USB و یک پورت firewire 800

تنها با قیمت 1499$ .

شاد و پیروز باشید!

نظرات خود را برای ما ارسال کنید!

جهت عضویت کلیک کنید

 

Your Advertisement

Ham3d TehroonShop TehroonShop

All Right Reserved By Tehroon Online



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive