گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Wednesday, March 11, 2009

[Tehroon-Online] ::Fale Rooz - 21 EsFand 87::

 

 

 

 

 

Send Pm Mehrad
Send Pm  Hamed

Your Advertisement

Digikala
LEVELSshop3-4

 

Free Invisible Detector

فال روز 21 اسفند ماه 87!

 

متولدين فروردين: در روابط احساسيتان امکان دارند تغييراتي بسيار مثبت بوجود بيايد. پيشرفت مالي چشم گيری خواهيد نمود ولي مقدار مخارجتان نيز بالا خواهد رفت. ديگران نيز احتياج بکمک مالي خواهند داشت. به بچه ها توجه بيشتری نشان دهيد .

 

متولدين ارديبهشت: امروز نگرانيتان در رابطه با عشق و ازدواج بیشتر از گذشته خواهد شد. در قبول پيشنهادهای شراکتي دقت بيشتری بکار گيريد .

 

متولدين خرداد: بسياری از شماها علاقمند به فعاليتهائي خواهيد گشت که رابطه مستقيم به بچه ها و تعليم و تربيت آنها دارد. امروز فرصت خوبیه که به کارهای مورد علاقه تان بپردازید. در محيط فعاليت نيز مواظب باشيد که بيهوده همکاران و همکلاسيها را از خود نرنجانيد .

 

متولدين تير: بهتر است انرژيتان را صرف خانه و بودن با عزيزان بکنيد و بر درآمدتان اضافه گشته و جبران همه عقب افتادگي های مالي گذشته خواهد گشت. در رابطه با پول تغييرات بسيار مثبتي و رضايت بخشي را تجربه خواهيد نمود.

 

متولدين مرداد: شايد ميخواهيد برای مدتي با خود بوده و به تفريح بپردازيد و برای همين نيز اگر مجرد هستيد، آخرين نگرانيتان در رابطه با عشق خواهد بود. متاهلين نيز سعي کنيد در مقابل ناملايمات روابط زناشوئي صبوری و تحمل بيشتری نشان دهيد.

 

متولدين شهريور: از نظر مالي تا هنگامي که از رفع کامل گرفتاريهای مالي مطمئن نشده ايد، دست به ولخرجي نزنيد. از سرمايه گذاريها و ريسکهای مالي که نتيجه شان برايتان مبهم است، خودداری نمائيد. با ديدار دوستان دوران کودکي خوشحاليتان فوق العاده خواهد بود.

 

متولدين مهر: با اعتماد ننمودن به ديگران ميتوانيد خودتان را گرفتار نسازيد. به مهماني ها و جشن های متعددی دعوت شده و دوستان جديدی پيدا خواهيد نمود.

 

متولدین آبان: امروز روز جستجوی مجردهاست و عشاق به توافقهای رضايت بخشي خواهند رسيد. متاهلين در به انجام رساندن مسئوليتهايشان با همديگر شراکت و همکاری آغاز خواهند نمود. گمشده ای را بعد از مدتهای طولاني پيدا خواهيد نمود .

 

متولدين آذر: آن دسته از خانمها که بدليلي زندگي زناشوئي خود را يکنواخت مي بينند بايد هر چه زودتر به فکر چاره باشند، چاره تغييرات در ظواهر زندگي، تدارک يک سفر کوتاه، حتي تغيير آرايش و لباس خود در ضمن گفتگو با همراه زندگي خود در راه رفع مشکلات و مسائل و بزودی در زمينه کاری برای اين افراد شانس هايي پديد ميايد .

 

متولدين دی: امروز روزیست که باید جلوی دخالت دیگران را در زندگی خصوصی خود با جدیت بگیرید. با این کار بار ديگر همراه زندگی خود را از نظر احساسي میتوانید در نهایت زیبایی در کنار خود داشته باشید. اما شغل و رشته فعاليت تعريف چندان زيادی نداشته و احتياج به تمرکز بيشتر خواهد داشت.

 

متولدين بهمن: خريدهای مهمي خواهيد نمود و برای تغيير و يا خريد وسيله نقليه دقت زياد بکنيد. در روابط احساسي بيصبری خود را کنترل نموده و در برخورد با مشکلات تنها شريک عشقي خود را مقصر به حساب نياوريد.

 

متولدین اسفند: اگر وقتتان را بجای فعاليت در تفريح بگذارانيد، گرفتاری طويل مدتي برای خود ايجاد خواهيد نمود. خريد و فروش ملک و املاک ميتوانيد رشته ای بسيار مثبت برايتان بشمار بيايد. پشت سر ديگران بدگوئي نکنيد که قلب شما را تاریک خواهد کرد.

 

جهت عضویت کلیک کنید

 

Your Advertisement

Ham3d TehroonShop TehroonShop

All Right Reserved By Tehroon Online



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive