گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Monday, March 2, 2009

[Tehroon-Online] ::I T N e w s 12 Esfand 87::

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Send Pm Mehrad
Send Pm  Hamed

Your Advertisement

Digikala
Your Advertisement

 

اخبار IT  روز 12 اسفند ماه 87!

 

نوکیا 1600 یک هفته در شکم ماهی زنده ماند:

 

 

 

هنگام قایق سواری بود که گوشی موبایل آقای شیاتل از دستش افتاد و به درون دریا افتاد. او فکر کرد که گوشی اش را برای همیشه از دست داده. اما یک هفته بعد گوشی غرق شده با دوست آقای شیاتل تماس گرفت.

معلوم شد که یک ماهی یازده کیلویی گوشی نوکیا 1600 را خورده است. اما بخت با ماهی بیچاره یار نبوده و هفت روز بعد توسط یک ماهیگیر صید شده است. ماهیگیر بعد از باز کردن شکم ماهی متوجه می شود که یک گوشی موبایل درون آن قرار دارد. سیم کارت را بیرون می آورد و روی یک گوشی دیگر قرار می دهد و با یکی از شماره تلفن های ذخیره شده روی سیم کارت تماس می گیرد.

و به این شکل آقای شیاتل به سیم کارت و گوشی قدیمی خودش می رسد. جالب اینجا است که این گوشی بعد از خشک شدن هنوز کار می کند.  

باید به جان سختی نوکیا 1600 تبریک گفت چرا که یک هفته بدون اکسیژن و غذا در زیر آب زنده مانده.

شر از ابتدا غار را مکانی مناسب برای زندگی می دانسته و سالیانی دراز از تاریخ بشریت در غار سپری شده. مثل اینکه هنوز هم این حس در بعضی ها از بین نرفته و  غار را به زندگی در خانه های امروزی ترجیح می دهند، به خصوص اگر کاملا مطابق با میل شما طراحی شده باشد. مثلا مثل این غار 3 خوابه باشد!

 

 غارنشينی در قرن بيست و يکم :

 

 

 

 

 

این خانه-غار در ایالت ميسوري آمریکا قرار دارد. ماجرا از آنجا آغاز شد که حدود پنج سال قبل خانواده ای تصمیم گرفتند که به جای زمین، یک غار بخرند و خانه شان را در آن بسازند. هر چند که در این خانه آنها از تمام امکانات یک زندگی مدرن و راحت برخوردار بودند، در عین حال ارتباط  نزدیکی با طبیعت در جای جای خانه شان به چشم می خورد.

به تازگی خانواده غارنشين، به دلیل مشکلات مالی، غارشان را با قیمت 300000 دلار به حراج گذاشته اند. به نظر مکان جالب و امنی برای زندگی به نظر می رسد.

 

آهنربای نئودایمیوم انگشت قطع می کند:

 

 

 

 

چیزی که به آن نگاه می کنید باقیماندهای ناخن فردی است که انگشتش بین دو آهنربا از نوع نئودایمیوم گیر کرده و قطع شده است.

 نوک انگشت اشاره دست راست آقای دیرک بر اثر یک حادثه بین این دو آهنربا گیر کرد. در پی آن، بند انتهایی انگشت این فرد به شدت آسیب دید و برای ترمیم ضایعه، وی به مدت یک ونیم ساعت تحت عمل جراحی بود.

هنگام بروز این حادثه این دو آهنربا پنجاه سانتیمتر با هم فاصله داشتند اما ناگهان تصمیم گرفتند که به طرف همدیگر پرواز کنند. متاسفانه انگشت آقای دیرک هم در مسیر پرواز آنها قرار داشت.

آهنرباهای Neodymium نوع کمیابی از آهنربا هستند که جزو پر قدرت ترین آهن رباهای جهان محسوب می شوند. قدرت ربایش این آهن ربا ها با معیاری تعیین می شود که بین N24 تا N55 قرار دارد. آهنرباهایی که آقای دیرک را دچار حادثه کرده جزو قدرت ربایش N45 محسوب می شده است. این آهنرباها بسیار خطرناک هستند و در واقع دیرک خوش شانس بوده که کل دستش را از دست نداده است.

برای آگاهی دیگران از خطرات این آهنربا، آقای دیرک تصاویر متعددی از انگشت خود تهیه کرده و در اینترنت قرار داده تا درس عبرتی باشد برای دیگران. من که به این آهنربا علاقمند شدم.

 

منــــبـــع:نـــارنـــجــــی

موفق و پیروز باشید!

نظرات خود را برای ما ارسال کنید!

جهت عضویت کلیک کنید

 

Your Advertisement

Your Advertisement
Ham3d TehroonShop TehroonShop

All Right Reserved By Tehroon Online



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive