گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Thursday, March 12, 2009

[Tehroon-Online] ::Sport News:: 22 Esfand 87::

 

 

 

 

 

Send Pm Mehrad
Send Pm  Hamed

Your Advertisement

Digikala
LEVELSshop3-4

 

Free Invisible Detector

سلام به اعضاء خوب تهرون آنلاین!

اخبار ورزشی 22 اسنفد ماه 87!

 

تيم فوتبال استقلال تهران در لحظات پاياني مقابل الاتحاد عربستان شكست خورد:
 
 
تيم هاي فوتبال الاتحاد عربستان و استقلال تهران در چارچوب ليگ قهرمانان آسيا از ساعت 21 امشب به وقت تهران در ورزشگاه شهر جده به مصاف يكديگر رفتند و در پايان الاتحاد عربستان با نتيجه 2 بر يك به برتري رسيد. اين در حالي بود كه اسقلال ابتدا در دقيقه 76 با گل آرش برهاني كه به عنوان بازيكن تعويضي به ميدان آمده بود از ميزبان پيش افتاد اما عماد متعب در دقيقه 86 و هيچام در دقيقه 90+2 براي الاتحاد گلزني كردند تا استقلال پيروزي را در دقايق پاياني با شكست عوض كند. در ديگر ديدار اين گروه ام صلال قطر با يك گل الجزيره امارات را شكست داد.

 

 

سرمربي تيم فوتبال استقلال تهران در پايان بازي با الاتحاد به شدت به عملكرد داوري اعتراض كرد:

 

تيم فوتبال استقلال تهران امشب برابر الاتحاد عربستان تن به شكست 2 بر يك داد. بلافاصله پس از به صدا در آمدن سوت پايان بازي امير قلعه نويي به سمت داور رفت و به شدت نسبت به عملكرد اين داور ژاپني اعتراض كرد. پس از لحظاتي داور مسابقه با كمك ماموران امنيتي حاضر در ورزشگاه به سوي رختكن رفت.

 

 

 

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: در صورتیکه کریم باقری بتواند در ماههای آینده به آمادگی کامل برسد، دوباره به تیم ملی دعوت خواهد شد

 

علی دایی عصر امروز با اشاره به انصراف کریم باقری از حضور در تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: در پی تماسی که باقری با من گرفت خواستار عدم حضور در تیم ملی شد. او گفت حضور نداشتنم در تیم ملی تنها به خاطر خستگی فراوان و حضور در مسابقات پی درپی لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا می باشد.سرمربی تیم ملی در ادامه خاطر نشان کرد: باقری در مسابقه تیم ملی با تیم های کویت، کنیا و عربستان در ترکیب تیم ملی نخواهد بود اما در صورت آمادگی در آینده به ترکیب تیم ملی اضافه خواهد شد.دایی خاطر نشان کرد: باقری در این گفتگو اعلام کرد شادابی لازم را برای حضور در تیم ملی و خدمت به کشور نداشته و با کسب آمادگی در ماههای آینده امیدوار است که بتواند برای ایران اسلامی افتخار آفرین باشد.کریم باقری صبح امروز در تماسی با علی دایی سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان از حضور در تیم ملی انصراف داد!

 

موفق و پیروز باشید!

نظرات خود را برای ما ارسال کنید!

جهت عضویت کلیک کنید

 

Your Advertisement

Ham3d TehroonShop TehroonShop

All Right Reserved By Tehroon Online



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive