گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Thursday, March 12, 2009

[Tehroon-Online] ::I T N e w s 22 ESfand 87::

 

 

 

 

 

Send Pm Mehrad
Send Pm  Hamed

Your Advertisement

Digikala
LEVELSshop3-4

 

Free Invisible Detector

 اخبار IT  روز 22 اسفند ماه 87!

 

سيستم عامل گوگل تا پايان سال ميرسد:

 

 Google

اينکه مايکروسافت تا پايان امسال ويندوز 7 را ارائه خواهد کرد خبر جديدي نيست. ويستا مطرود است بنابراين مايکروسافت عجله دارد تا هرچه زودتر يک ويرايش سبک از ويندوز 7 را عرضه کند.

اما خبر جديد آنکه گوگل سيستم عامل خود را براي رايانه هاي روميزي معرفي خواهد کرد: آندرويد.

ممکن است بپرسيد يک سيستم عامل تلفن همراه بر مبناي لينوکس بر روي دسکتاپ چه خواهد کرد؟ جواب اينست که احتمالا آنرا راه خواهد انداخت.

ماتيوس کرزيکفسکي و دانيل هارتمن موسسان Startup Mobile facts اواخر سال پيش دريافتند که آندرويد دو سياست را در دستور کار خود دارد. اين سياست ها دستورالعملهايي براي يک سيستم عامل است که براي مقاصد خاص هدف گذاري شده است.

دو هدف آندرويد عبارتند از تلفن همراه و MIDs (تجهيزات اينترنت موبايل). شما احتمالا MID ها را با اسم مشهور تر آنها يعني Netbook ميشناسيد.

بنابراين آنها تصميم گرفتند تا آندرويد را بر روي نِت بوک پياده سازند. آنها 4ساعت وقت صرف کردند تا آندرويد را براي Asus Eee PC 1000H کامپايل کنند. آنها سپس اعلام کردند که نت بوک و تقريبا تمامي سخت افزار مورد نياز آن به درستي کار ميکند. به عبارت ديگر، اکنون آندرويد يک سيستم عامل روميزي است.

به گزارش بخش خبر شبکه فن آوري اطلاعات ايران از سايت PC World، در يک مصاحبه با شبکه بلومبرگ، سامون هو، مدير بخش Asus Eee PC اعلام کرد که اين شرکت مهندساني را جهت توليد يک نت بوک برمبناي آندرويد تا پايان امسال اختصاص داده است، اگرچه وي گفت که تصميمي بر عرضه اين محصول اتخاذ نشده است.

پيش بيني ها حاکي از آن است که تا ماه دسامبر نه تنها Asus بلکه چندين توليد کننده ديگر اقدام به عرضه نت بوکهايي بر مبناي آندرويد خواهند کرد.

 

Mozilla فايرفاکس 3.1 را به 3.5 تغيير ميدهد:

 

 

موزيلا روز جمعه اعلام کرد که ويرايش 3.1 فايرفاکس را به ويرايش 3.5 تغيير نام خواهد داد.

مايک بلتزنر، مدير بخش فايرفاکس اعلام کرد:"همانگونه که اخيرا پيشنهاد شده است، شماره ويرايش پروژه Shiretoko به فايرفاکس 3.5 تغيير خواهد يافت و اين قبل از عرضه بتاي چهارم خواهد بود".

به گزارش بخش خبر شبکه فن آوري اطلاعات ايران از سايت PC World، اين تغيير نام براي هفته ها مورد بحث قرار گرفته است زيرا اعتقاد بر آنست که عدد 3.1 به درستي بازتاب کننده تعداد فراوان ويژگيهاي جديد نسبت به ويرايش 3.0 نمي باشد.

آخرين ويرايش فايرفاکس با شماره 3.1 نامگذاري شده که سومين ويرايش بتا ميباشد و روز پنجشنبه عرضه خواهد شد.

 

اينترنت اکسپلورر 8: پايان راه اينترنت اکسپلورر:

 

 

IE8 به گزارش بخش خبر شبکه فن آوري اطلاعات ايران از سايت PC World، آخرين ويرايش مرورگر اينترنتي اينترنت اکسپلورر خواهد بود. اين مطلبي است که شايعاتي درباره آن شنيده ميشود.

اما جايگزين آن چه خواهد بود؟ اخبار متناقضي در اين باره شنيده ميشود. برخي ادعا ميکنند مايکروسافت به WebKit روي خواهد آورد که با توجه به شهرت مرورگر سافاري متعلق به اپل و نيز مرورگر گوگل کروم به استانداردي واقعي براي ساختار هايي غير از IE و فايرفاکس تبديل شده است.

ديگران اصرار دارند که تمام داستان WebKit يک نمايش دروغي است و مايکروسافت از يک موتور جديد توليدي توسط شاخه تحقيق مايکروسافت استفاده خواهد کرد.

Gazelle يک موتور جديد است که احتمالا از فايرفاکس و حتي کروم ايمن تر خواهد بود.

آنچه مسلم است حريم خصوصي و امنيت کاربران در اولويت قرار دارد و محصول آينده هرچه باشد بايد به اين مهم توجه ويژه اي نشان دهد.

 

موفق و پیروز باشید!

نظرات خود را برای ما ارسال کنید!

جهت عضویت کلیک کنید

 

Your Advertisement

Ham3d TehroonShop TehroonShop

All Right Reserved By Tehroon Online



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive