گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Monday, March 16, 2009

[Tehroon-Online] ::I T N e w s 26 ESfand 87::

 

 

 

 

 

Send Pm Mehrad
Send Pm  Hamed

Your Advertisement

Digikala
LEVELSshop3-4

 

40Sotoon

سلام به اعضا خوب تهرون انلاین این هم مجله IT  26 اسفند ماه 87!

 

محصول جديد گوگل: با گوگل مارس به مريخ سفر کنيد:

 

 

 

اگر گشت و گذارتان بر روی سطح کره زمین با محصول خوب و دوست داشتنی گوگل ارث به پایان رسیده، خود را برای سفر خاطره انگیز و هیجان آور دیگری با گوگل آماده کنید. این بار می خواهیم با گوگل به سیاره سرخ سفر کنیم. بله مریخ عزیز!

 

کاربران اینترنت و علاقمندان به سفر های فضایی می توانند به کمک محصول جدید گوگل به نام گوگل مارس، به گشت و گذار در سیاره سرخ بپردازند. با این محصول می توانید از تصاویری که توسط دوربینThemis سفینه اکتشافی ادیسه مریخ گرفته می شود، لذت ببرید. همچنین به کمک این برنامه شما قادر هستید به تصاویر مربوط به مناظر مریخ در یک قرن گذشته نیز دسترسی پیدا کنید.

 

این سرویس بخشی از برنامه گوگل ارث نسخه 5 است که در این ویدئو می توانید نحوه کار با آن را ببینید. با این نرم افزار جدید گوگل می توانید چرخش مجازی به دور مریخ و حرکت بر روی سطح آن را تجربه کنید، تا شاید در این سفر موفق به کشف رموز سیاره سرخ و یا محل اختفای موجودات فضایی سبز رنگ شدید. علاوه بر آن سرویس گوگل مارس به صورت آنلاین هم قابل دسترسی است و عکس های بسیار خوش رنگ و جذابی را از سطح این سیاره به نمایش می گذارد.

 

اپل نسل سوم iPod Suffle را ارائه کرد:

 

 

 

باز هم یکی دیگر از شایعاتی که درمورد اپل شنیده می شد، به حقیقت پیوست و اپل بالاخره خیلی بی سرو صدا نسل سوم iPod Shuffle را معرفی کرد. این آی پاد با قیمت 80 دلار و حجم 4 گیگابایت توانایی نگه داری بیش از 1000 آهنگ را دارد و در رنگ های مشکی و نقره ای عرضه می شود.

 

ویژگی بارز این آی پاد برنامه ویژه VoiceOver آن است که به 14 زبان مختلف، نام آهنگ ها، لیست آهنگ و نام آلبوم را برایتان می خواند. زبانهای پشتیبانی شده عبارتند از: انگلیسی، چکی، هلندی، آلمانی، فرانسوی، یونانی، ایتالیایی، ژاپنی، پینی، لهستانی، پورتوریگویی، اسپانیایی، سوئدی و ترکی.

 

بزرگ ترین موبایل دنیا با کارکرد کامل:

 

 

 

سامسونگ با همکاری شرکت کریکت اقدام به تولید بزرگترین موبایل جهان نموده، که دارای تمامی عملکردها و امکانات یک موبایل معمولی است. این غول موبایل نسخه بزرگ شده سامسونگ R450 است که به مسنجر سامسونگ مشهور است. البته این دو شرکت با این کار موفق به ثبت رکورد خود در کتاب رکوردهای گینس شدند. فقط ایراد کار اینجا است که احتمالا این موبایل تنها به درد افرادی مانند هاگرید و هرکول می خورد، یا به قول ما ایرانی ها موبایل رستم دستان !

شاد باشید !

نظرات خود را برای ما ارسال کنید!

جهت عضویت کلیک کنید

 

Your Advertisement

Free Invisible Detector
Ham3d TehroonShop TehroonShop

All Right Reserved By Tehroon Online



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive