گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Tuesday, March 10, 2009

[Tehroon-Online] ::Fale Rooz - 20 EsFand 87::

 

 

 

 

 

Send Pm Mehrad
Send Pm  Hamed

Your Advertisement

Digikala
LEVELSshop3-4

 

Free Invisible Detector

فال روز 20 اسفند ماه 87!

 

فروردين ماه: بعد از چند سال تلاش مداوم، اکنون وقت استراحت و لذت بردن از برآوردها را خواهيد داشت. وقت کافي برای مشغول شدن در انواع فعاليتهايي که از مدتها قبل در فکرتان بوده اند، خواهيد داشت و خواهيد توانست وقت بيشتری را با دوستان به شب زنده داری بگذرانيد.

 

ارديبهشت ماه: اگر جزو مجردين هستيد، عشق بطور غيرمنتظره ای وارد زندگيتان گشته و بهمين سرعت نيز بار ديگر تنهايتان خواهد گذاشت. موقعيت ماليتان نيز با شروع يک منبع جديد درآمد، اگر چه جزئي ميتواند بشما اجازه نفس کشيدن را بدهد .

 

خرداد ماه: در دوره متعجب شدن قرار داريد . خبرهائي که بطور غير منتظره خواهيد شنيد، مژده هائي خواهند بود در رابطه با پول، موفقيت در رشته فعاليت و قضايای ديرين و کهنه قانوني.

 

تير ماه: عشق نقش بسيار مهمي برای امروز شما بازی خواهد نمود. حتي اگر جزو مجردين ماجراجو نيز باشيد، احساس خواهيد نمود که احتياج به يک رابطه ثابت و همنشين احساسي واقعي داريد. شايد به همين دليل متاهلين نيز سعي خواهند نمود تا بجای سربسر هم گذاشتن، از وجود همديگر لذت ببرند.

 

مرداد ماه: اکنون که احساس ميکنيد آرامش بيشتری در زندگي پيدا نموده و اغلب نگرانيهای مربوط به خانواده و سلامتي به پايان رسيده است، بهتر است همه انرژيتان را صرف بهبودی بيشتر موقعيت اجتماعي و رشته فعاليتتان صرف نمائيد.

 

شهريور ماه: بعد از مدتهای طولاني متوجه خواهيد شد که کسي که مورد اعتماد شما بوده است نسبت به شما احساسي عاشقانه دارد. عجولانه قضاوت نکنيد و برای قبول اين احساس بزرگ سعي کنيد تلاش مثبتي بکنيد.

 

مهر ماه: عزيزان و دوستان و فاميل دور از متولدين اين ماه گله مند هستند، چرا که مشغله فراوان و گرفتاريهای کار و زندگي سبب شده، اين عده سراغشان را کمتر بگيرند و حتي بعضي ها اصلا" آنها را فراموش کنند . بهتر اينکه کمي در اين زمينه تامل شود و به ياد بياورند که حتي يک ارتباط کوتاه تلفني، يک نامه، يک هديه و ياد آوری در روحيه آنها تاثيری مثبت و سازنده دارد.

 

آبان ماه: شايد اکنون احساس نموده باشيد که داريد به بن بست ميرسيد و نميتوانيد روی هيچکس حساب نمائيد، بنابراين بهترين دوره را داريد که تمام قيد و بندهای بيهوده را از دور خود جدا نموده و با تمرکز نمودن روی آنچه که واقعا ميتوانيد خوشحالتان سازد، هدف و روش جديد زندگي را پيش گيريد.

 

آذر ماه: احساس ميکنيد آنچنان که حقتان است در رشته تحصيلي و يا شغلي و حتي روابط احساسي و پيشرفت چشم گيری نميکنيد. شايد احتياج داريد که رشته تحصيليتان را تغيير دهيد و شايد هم احتياج داريد محل کارتان را عوض نمائيد. چیزی که مسلم است شما به یک تغییر احتیاج دارید.

 

دی ماه: در دوره شناختن خود، شخصيت واقعي و نوع تفکرتان ميباشيد. اين روش بسيار خوبي است و نشانه ای از بالغ شدن، ولي سعي کنيد در اين مورد مثل شخص ثالثي بدون تعصب قضاوت نمائيد.

 

بهمن ماه: عشق هنگامي وجودتان را پر خواهد ساخت که درهای قلبتان را برويش باز سازيد. شکست در عشق گذشته را فاجعه بشمار نياوريد و بخود و کساني که دوستتان دارند اجازه دهيد که سعي در خوشبخت نمودنتان بنمايند.

 

اسفند ماه: توانائي و استعدادهای شما مورد پرسش قرار خواهد گرفت. ممکن است اين موضوع برايتان خوشايند نباشد ولي باعث خواهد شد که ارزش خودتان را برای هميشه به ديگران ثابت کنيد.

جهت عضویت کلیک کنید

 

Your Advertisement

Ham3d TehroonShop TehroonShop

All Right Reserved By Tehroon Online



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive