گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Monday, March 9, 2009

[Tehroon-Online] ::Fale Rooz - 19 EsfaNd 87::

 

 

 

 

 

Send Pm Mehrad
Send Pm  Hamed

Your Advertisement

Digikala
LEVELSshop3-4

 

Free Invisible Detector

فال روز 19 اسفند ماه 87!

 

متولدين فروردين: تصمیم دارید کار خطایی انجام دهید بدون اینکه دیگران متوجه شوند اما شما نمیتوانید کاری کنید که دیگران متوجه نشوند بنابراین به این وسوسه توجه نکنید. افراد جدیدی را ملاقات میکنید البته ممکن است مدت زیادی با این فرد رابطه نداشته باشید و آشناییتا برای مدت کوتاهی باشد.

 

متولدين ارديبهشت: به فردی که جز صداقت و خوبی چیزی نداشته باشد باید اعتماد کرد زیرا که اعتماد، اعتماد را به همراه خواهد داشت و در یک رابطه متقابل قدرت و استحکام میگیرد و در طوفان حوادث نیرومندتر میشود.

 

متولدين خرداد: امروز ماه کامل در برج متضاد شما، کماندار است. سعی کنید که از دیگران درخواست کمک نکنید زیرا ناامیدتان میکنند. مانند همیشه ماه کامل زمان مناسبی برای انجام کارهای نیمه تمام است.

 

متولدين تير: امروز ماه کامل در برج کماندار میباشد. این قسمت از چارت شما به جنبه های کاری مربوط میشود. بعضی از پروژه های شما اکنون در حال اتمام است. ممکنست ناراحتی هایی کوچک پیش آید اما شما نباید به خاطر ماسئل کم ارزش، لحظه های خودتان را با ناراحت بگذرانید.  

 

متولدين مرداد: امروز، ماه کامل است و روزی است که احساسات شدید موجب ناراحتی برخی عزیزان خواهد شد. همه مشکلات بین شما که مدتها مخفی بوده است، به سرعت نمایان شده و متوجه میشوید که در این مورد کاری باید انجام دهید. در صورتی که عکس العمل شدیدی نشان دهید نتیجه اش برعکس انتظارتان خواهد بود.

 

متولدين شهريور: امروز مهربان هستید و یک نفر از این احساس مهربانی سود میبرد. اگر همسرتان سرش شلوغ است سعی کنید با جذابیت و مهربانی او را از این نگرانیها دور کنید.

 

متولدين مهر: شخصی میخواهد از کل ماجرا سر در بیاورید و تا این کار را نکند آرام نخواهد نشست. به نظر میرسد که این یک روند حکیمانه طولانی مدت است و شما اکنون باید طعم آنرا بچشید. ولی امروز زمانیست که این شخص از شما سوالات جدی میکند، احساس میکنید که در صف اول افرادی که رگبار خواهند شد، ایستاده اید و یا مورد تهدیدی احساسی قرار گرفته اید.

 

متولدین آبان: امروز ماه کامل است و میتوانید یگران را مجبور کنید کارهایی را که میخواهید انجام دهند اما این کار اثر مخربی دارد. شاید در پذیرفتن مسئولیتها افراط کنید حتی اگر برایتان جالب هم نباشد. اگر سعی کنید حد خودتان فعالیت کنید موفق تر خواهید بود.

 

متولدين آذر: متولدین آذرماهی عزیز، امروز ماه کامل در خانه شماست که خانه امکانات جدید و تصوری است که از خود دارید. خیلی درها در زندگیتان باز میشود و شما جرات بیشتری خواهید داشت که خودتان باشید. بیان کردن شخصیت واقعیتان احساس آزادی و قدرت به شما میدهد. قطعا مبارزات و چالشهایی در پیش خواهید داشت ولی آنچه اهمیت دارد این است که شما دارید خودتان را پیدا میکنید و تبدیل به آن کسی میشوید که باید باشید.

 

متولدين دی: امروز ماه در برج کماندار حاکم است و فرصتی دارید تا کمی پیشرفت کنید. اما این ماه بسیار فعالیت داشته اید و آنقدر خسته شدید که دیگر نمیتوانید به این فرصت فکر کنید. بنابراین به خودتان استراحت بدهید.

 

متولدين بهمن: امروز ماه کامل در آذر قرار دارد و به گروههای دوستیها امید و آرزوهای شما مربوط میشود. اگر چه از اینکه با دیگران صمیمی میشوید احساس شادی و خوشحالی میکنید اما بد نیست که یک قدم به عقب بردارید و فکر کنید با این کارها به کجا میرسید. برنامه های زیادی دارید و لازم است حتما بدانید که آیا افرادی که در اطرافتان هستید و در تمام طول این راه از شما حمایت میکنند. اگر حمایت نمیکنند پس اکنون زمان آنست که قبل از آنکه ضرر کنید از آنها کناره بگیرید و فعالیت خود را شروع کنید.

 

متولدین اسفند: امروز ماه بدر در سمت الراس و نقطه اوج نمودار شما ممکن است باعث یک رویارویی شود اما متوجه خواهید شد که یکباره تمام صداها خاموش میشود و به روشنی میتوانید راه جلو خود را ببینید. ممکن است تعدادی اشک برای پاک کردن باشد اما شما حداقل اکنون میدانید دقیقا مهمترین چیز برای شما چیست و چه کسی میخواهد با امیدهای شما شریک شود و با شما هم رویا شود.

 

موفق و پیروز باشید!

نظرات خود را برای ما ارسال کنید!

جهت عضویت کلیک کنید

 

Your Advertisement

Ham3d TehroonShop TehroonShop

All Right Reserved By Tehroon Online



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive