گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Wednesday, March 4, 2009

[Tehroon-Online] ::Fale Rooz - 14 EsfaNd 87::

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Send Pm Mehrad
Send Pm  Hamed

Your Advertisement

Digikala
LEVELSshop3-4

 

Free Invisible Detector

فال روز 14 اسفند ماه 87!

 

متولدين فروردين: گاهی اوقات دوست دارید قانون شکنی کنید و هیچکس نمیتواند مانع شما شود. سعی کنید احساستان را پنهان نکنید زیرا خانواده شما به واقع دچار ناراحتی خواهند شد.

 

متولدين ارديبهشت: میتوانید بسیاری از حقایق را که در پس پرده بوده اند کشف کنید. با اراده ای که دارید به راحتی میتوانید حقایق را بیابید حتی پیچیده ترین و مرموز ترین مسائل را میتوانید دریابید.

 

متولدين خرداد: ستارگان به کسانی که در موسسات بزرگ، بانکها و شرکتهای بیمه و مکانهایی مانند اینها کار میکنند، کمک خواهند کرد. یکی از نزدیکانتان از نظر مالی وضع خوبی دارد. و به طور مستقیم یا غیرمستقیم شما نیز سود میبرید. لازم است در مورد مسائل احساسی خود کمی بیشتر فکر کنید، اگر عجله ای هم برای تصمیم گیری ندارید بنابراین هیچکس هم نمیتواند شما را مجبور کند.

 

متولدين تير: کسی ادعا میکند علاقه خاصی به تو دارد این علاقه تا چه حد واقعی است؟ در روابط دوستانه اعتماد شرط اصلی است اما باید صداقت افراد نیز ثابت گردد.

 

متولدين مرداد: امروز ستاره ها شما را در شرایطی بسیار محبت آمیز قرار میدهند و شما ازتمام شرایط در هر موقعیت، کاملا لذت خواهید برد. اما به عنوان یک شیر سخاوتمند، از تشویق خود دست بر نمیدارید. تقریبا بدون آنکه خودتان بدانید، رفتاری بسیار خوب با نزدیکان و عزیزانتان خواهید داشت.

 

متولدين شهريور: امروز ماه در برج کامل است. این موضوع بر خانه و خانواده شما تاکید دارد. زمانی است که باید هر نوع مشکل خانگی را که بر دوشتان سنگینی میکند، حل کنید. برای این که همگی راضی باشند باید بین خواسته های افراد خانواده و کارتان تعادل برقرار کنید.

 

متولدين مهر: مهم نیست که شما تا چه اندازه در برنامه ریزی امروز احتیاط به خرج میدهید، شما باید آماده باشید که ناگهان برنامه هایتان به هم بریزند. مردم ممکن است شما را ناراحت کنند و یا این که نظر خودشان را تغییر دهند ولی این احتمال نیز هست که شما با مشکلاتی روبرو شوید که کنترل از دست شما خارج است. همسایگان و نزدیکان رفتاری عجیب و غیرعادی داشته و موجب شگفتی شما میشوند که واقعا چه خبر است. نگران نباشید، ممکن است این یکی از این روزها باشد.

 

متولدین آبان: امروز با مسائل هیجان انگیز زیادی روبرو میشوید. هر چقدر مثبت تر باشید بهتر میتوانید مسائل را بپذیرید. بنابراین خوشبین باشید و بدانید که همه چیز به خوبی پیش میرود.

 

متولدين آذر: به نظر میرسد که یک فصل مشکل زندگی شخصیتان دارد بسته شده و توسط امکانات جدید جایگزین میشود. شما به احتمال زیاد احساس میکنید مسن تر و عاقلتر شده اید و اعتماد دارید که تجربییاتتان تا به امروز از شما یک فرد با تجربه و کاملتری ساخته است.

 

متولدين دی: از جاهایی که انتظار ندارید به شما کمک میشود، بنابراین اگر میخواهید کاری را انجام دهید با انرژی زیاد به طرف آن بروید. فضای بسیار هماهنگ، مخصوصا در رابطه با کارهای گروهی، حاکم است.

 

متولدين بهمن: ستارگان امروز روز آرامتری را فراهم میکنند که این آرامش مانند نفس راحتی بعد از هیجانات دیروز میباشد. اگر احساس میکنید که خیلی افراط کرده اید و پایتان را از گلیم خود فراتر گذاشته اید اکنون زمان عذرخواهی است. بخصوص اگر سعی دارید که شخصی را تحت تاثیر قرار دهید. کارهای خوب انجام دهید زیرا میتوانید موفقیتهای زیادی بدست آورید.

 

متولدین اسفند: کشمکش امروز میتواند غیر قابل تحمل باشد این درحالی است که شما تلاش میکنید هر کس را شاد نگه دارید. در انتها شما به درد نخور نیستید، چند لحظه اگر سکوت کنید و به صدای درونتان گوش فرا دهید متوجه خواهید شد که تا چه حد در زندگی تاثیر گذار خواهید بود.

 

جهت عضویت کلیک کنید

 

Your Advertisement

Your Advertisement
Ham3d TehroonShop TehroonShop

All Right Reserved By Tehroon Online



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive