گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Monday, March 16, 2009

[Tehroon-Online] ::Download Jadid Tarin Haye Mobile 87::

 

 

 

 

 

Send Pm Mehrad
Send Pm  Hamed

Your Advertisement

Digikala
LEVELSshop3-4

 

40Sotoon

این هم آخرین مجله موبایل سال 1387 سال نو مبارک!

 

نرم افزار Nokia Energy Profiler v1.2 به شما کمک می کند که بینید Ram گوشی چه مقدار خالی است. و چه مقدار توسط برنامه ها اشغال شده است. و همچنین این فضای اشغالی چه میزان از انرژی و مصرف باتری رو در بر دارد و با نمودار نشان میدهد، مثلا در هنگام استفاده از بلوتوس باتری بیشترین مصرف رو دارد. که توسط سایت فردا موبایل برای گوشی های سیمبیان سری 60 ورژن 3 و 5 در اختیار شما قرار گرفته است.

 

fardamobile.com

 


نرم افزار Divx player مخصوص گوشی های UIQ برای پخش فرمت های نظیر DivX, MPEG-4, MPEG-1 videos and MP3 audio که در موبایل به طور معمول قابل پخش نیبستند.دانلود این نرم افزار برای گوشی های سونی اریکسون UIQ  در ادامه ی مطلب می باشد .

 

fardamobile.com

 


بازی معروف و بسیار زیبای Heroes of war nanowarrior به صورت جاوا و مولتی اسکرین که این بازی زیبا را می توانید در سایت فردا موبایل دانلود کنید .

 

fardamobile.com

 


چند پس زمینه ی بسیار زیبا با موضوعات مختلف به ابعاد 320×240 پیکسل که این پس زمینه های موبایل دارای کیفیت مناسبی می باشد و در ادامه ی مطلب می توانید دریافت کنید .

 

fardamobile.com


2 تم بسیار زیبا با 2 موضوع مختلف برای گوشی های سونی اریکسون 320×240 پیکسل که این تم ها بر روی گوشی های K800 - W850 - W580 - S500 تست شده است .

 

fardamobile.com

 


تم زیبای BNR مخصوص گوشی های نوکیا سری ۶۰ ورژن ۳ و ۵ با گرافیک بالا که این تم بسیار زیبا را می توانید در ادامه ی مطلب دریافت کنید .

 

fardamobile.com

 


بازی موبایل Paperboy 2: Wheels on Fire  به صورت جاوا برای گوشی های نوکیا 320×240 پیکسل که این بازی سرگرم کننده را در ادامه ی مطلب می توانید دانلود کنید .

 

fardamobile.com


همه ی ما بسیاری از قسمت های فیلم Laurel And Hardy را تماشا کرده ایم . اکنون قسمتی از آن را با فرمت 3GP آماده کرده ایم که از بخش های خنده دار آن می باشد و می توانید آن را در ادامه ی مطلب دانلود کنید .

 

fardamobile.com


50 پس زمینه ی موبایل با موضوع گل و طبیعت که این پس زمینه ها به ابعاد 320×240 پیکسل بوده و توسط سایت فردا موبایل جمع آوری و گلچین گردیده است . دانلود در ادامه ی مطلب

fardamobile.com

 


تم آبی برای گوشی های سونی اریکسون 320×240 پیکسل که این تم دارای قسمت های بسیار زیبا می باشد که این تم را با فرمت HTM می توانید دانلود کنید.

fardamobile.com

 

 

 

موفق و پیروز باشید!

نظرات خود رابرای ما ارسال کنید!

جهت عضویت کلیک کنید

 

Your Advertisement

Free Invisible Detector
Ham3d TehroonShop TehroonShop

All Right Reserved By Tehroon Online



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive