گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Tuesday, March 10, 2009

[Tehroon-Online] ::Sport News:: 20 Esfand 87::

 

 

 

 

 

Send Pm Mehrad
Send Pm  Hamed

Your Advertisement

Digikala
LEVELSshop3-4

 

Free Invisible Detector

اخبار ورزشی روز 20 اسفند ماه 87!

 

30 هفته استقلال اهواز را از منطقه خطر دور نگه داشتم:

 

اكبر ميثاقيان در گفت و گو با خبرگزاري فارس در مورد شكست هاي اخير استقلال اهواز اظهار داشت: نظر خاصي در اين مورد ندارم. فوتبال برد و باخت دارد. من از هر تيمي كه مي روم ديگر مسايل آن را تعقيب نمي كنم اما استقلال اهواز را 30 هفته از منطقه خطر دور نگه داشتم. اميدوارم كادر فني جديد بتواند اين تيم را در ليگ برتر حفظ كند.

ميثاقيان در مورد اينكه چگونه است كه در استقلال اهواز نيز مانند ابومسلم خداداد عزيزي جانشين او شد گفت: اين مسايل در مربيگري طبيعي است. اين رخداد اتفاقي بوده و از پيش تعيين نشده است.

سرمربي اسبق ابومسلم در مورد تشويق شدن از سوي هواداران اين تيم در ديدار با ذوب آهن عنوان كرد:ابومسلم را مثل فرزندم دوست دارم و خودم را عضوي از خانواده اين تيم مي دانم. همواره براي هواداران پر شور و مدير عامل باشگاه؛ هر شخصي كه بوده احترام، قائل هستم.

وي در مورد قرارداد حنطه با ابومسلم تا سال 1390 گفت: حنطه در اين تيم خوب كار كرده است. من هم هر كاري از دستم بربيايد براي ابومسلم انجام مي دهم اما تا پايان ليگ برتر هشتم كه فقط 4 هفته از آن باقي

است در خانه مي نشينم و بيرون نخواهم آمد.

 

كفاشيان: با شرايط فعلي هدفمان فراتر از صعود به المپيك است:

 

به گزارش خبرگزاري فارس علي كفاشيان در جريان تمرين تيم اميد اظهار داشت: اين تيم براي ما به لحاظ اينكه تيم پايه اي است از اهميت ويژه اي برخوردار است همانطور كه ساير تيم هاي پايه براي ما اهميت دارند.

وي افزود: پيش از اين در فدراسيون هاي قبلي زماني كه 5 ماه به تورنمنت‌ها و يا مسابقات انتخابي نزديك مي‌شديم اردو تشكيل مي‌شد و با توجه به استعدادهاي ناب و خوبي در ايران داريم تاسف بر انگيز بود كه نمي‌توانيم نتيجه بگيريم.

رئيس فدراسيون فوتبال ادامه داد: با توجه به اين مسائل 2 سال و نيم تا 3 سال زودتر كارمان را آغاز كرديم و نگاه ويژه اي روي اين تيم داريم. هر روز اين تيم را آناليز مي‌كنيم و اگر اين كار خوب باشد آن را در آينده ادامه مي‌دهيم.

كفاشيان تصريح كرد: در تعطيلات ليگ و فواصلي كه باشگاه ها در برنامه خود استراحت دارند ما اين بازيكنان را دعوت مي‌كنيم و برايشان اردو و مسابقات تداركاتي در نظر مي‌‌گيريم و اين كار را تا رسيدن به نتيجه ادامه مي‌دهيم.

وي اضافه كرد: اگر اين كار انجام شود ديگر هدف ما رفتن به المپيك نخواهد بود بلكه ما با اين روش 100 درصد به المپيك مي‌رسيم و نتيجه گرفتن در المپيك هدف ما مي‌شود.

كفاشيان در پاسخ به اين سئوال كه براي اضافه كردن به كادر فني از مربي داخلي يا خارجي استفاده مي‌شود گفت: خود آقاي پيرواني حق انتخاب دارد البته مربيان خارجي و داخلي فرقي نمي‌كند بهتر اين است كه آقاي پيرواني با ساير مربيان ليگ تعامل فكري داشته باشد.

 

خوردبين: در صورت شكست الشارجه جريمه بازيكنان از بين مي‌رود:

 

به گزارش خبرگزاري فارس، محمود خوردبين در حاشيه تمرين امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در شرايط بسيار خوبي قرار داريم و از لحاظ روحي رواني آماده برد هستيم. برد در اولين ديدار ليگ قهرمانان آسيا براي ما حياتي است.

وي برخلاف نظر هيئت مديره كه اعلام كرده بود تنها در صورت صعود به مرحله بعدي ليگ قهرمانان جريمه پرسپوليسي ها بخشيده مي شود، تاكيد كرد: در صورتي كه الشارجه را ببريم جريمه 10 درصدي بازيكنان پرسپوليس كسر مي‌شود.

خوردبين ادامه داد: بازيكنان ما هميشه برتري خود را نسبت به اماراتي‌ها نشان داده‌اند. اميدواريم فردا از فرصت‌ها استفاده كنند تا در گلزني ناكام نباشيم.

جهت عضویت کلیک کنید

 

Your Advertisement

Ham3d TehroonShop TehroonShop

All Right Reserved By Tehroon Online



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive