سایت یا وبلاگ شما در سایت‌های اجتماعی چه وضعیتی دارد

 

اگر می‌خواهید بدانید سایت شما در چه تعداد سایت‌های اجتماعی لینک شده است و یا نظر دیگران را در سایت‌های اجتماعی جویا شوید، میتوانید در هر سایت اجتماعی به طور جداگانه مطالب سایت خود را جستجو نمایید. اما اطلاعات نمایش داده شده، آمار دقیقی را در اختیار شما قرار نمی‌دهد.

سایت sitemention به شما این امکان را می‌دهد تا بدانید کاربران سایت‌های اجتماعی درباره سایت شما چه چیزی نوشته‌اند و یا چه تعداد  لینک با چه موضوعی، از هرکدام از شبکه‌های اجتماعی به سایت شما وجود دارد. برای استفاده  از آن نیازی به ثبت نام نیست و تنها با وارد کردن آدرس سایت و یا وبلاگ مورد نظر می‌توانید از امکانات آن استفاده کنید.


 

SiteMention  جستجوی خود را  در میان سایت های :

Google blog search-Twitter- Friend Feed- Youtube - Myspace-Flickr-YahooAnswers- Digg - Delicious -Furl و Reddit

انجام می‌دهد سپس  نتایج خود را به صورت کاملا گرافیکی بر روی نمودارها و لیست‌های مختلف ارائه می دهد. همچنین نتایج  جستجو را به دو دسته تقسیم می کند :

دسته اول:  سایتهای بوکمارک اشتراکی مانند:  Digg - Delicious - Furl - Reddit

دسته دوم :  سایت های چند رسانه ای مانند:  Youtube - Flickr - Myspace- Yahoo Answer

سپس  نتایج هریک را در نمودارهای جدا مقایسه می‌نماید و در قسمت آخرنمودار کلی چند ماه اخیر  سایت و یا وبلاگ شما و نتایج به دست آمده از سایت‌های Google blog search - Twitter - Friend Feed  را ارائه میدهد.

 

 

پس از تجزیه و تحلیل تمام اطلاعات SiteMention امتیاز و رنک سایت شما را در سایت‌های اجتماعی به صورت عددی بین ۰ و ۱۰ نمایش می‌دهد.

برای استفاده آسان‌تر از امکانات SiteMention می‌توانید موتور جستجوی آن را به مرورگر خود اضافه کنید تا از مراجعه به سایت بی‌نیاز شوید.