گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Sunday, May 24, 2009

[Tehroon-Online] ::Koli NarmAfzar To0p Baraye Shoma Wo0oo0o0oW!!!::



Send Pm Mehrad
Send Pm  Hamed

Your Advertisement

90 92 30 31 21

نیو مانگ 2009

جدیدترین و بروز ترین نرم افزار های روز دنیا!

 

Flash Backgrounds Pack 240x320 - تصاویر پشت زمینه فلش

 

Flash Backgrounds Pack 240x320 - تصاویر پشت زمینه فلش

پسوند SWF پسوند فایل های فلش می باشد که توسط بسیاری از شرکت های تولید کننده تلفن همراه سراسر دنیا پشتیبانی می شود. این پسوند باعث ایجاد ویژگی Media Skin یا همان استفاده از مدیا ها در گوشی می باشد.به این صورت که شما یک فایل با پسوند SWF که می تواند یک انیمیشن ساعت یا تصویر متحرکی باشد به عنوان تصویر زمینه و یا محافظ صفحه گوشی استفاده کنید. ویژگی Media Skin در گوشی هایی نظیر نوکیا ورژن 40 و 60 و تمامی گوشی های سونی اریکسون ورژن 4.5-4.6-4.7 قابل استفاده می باشد. این والپیپرها یا تصاویر پشت زمینه فلش در اندازه 320*240 و در حدود 160 تصویر برای گوشی های ذکر شده در بالا توسط تیم نرم افزار ی دانلود رایگان برای شما عزیزان آماده گردیده است. امید به اینکه این بسته مورد رضایت شما قرار گیرد.


 

FDL Java Softwares Pack 1 - مجموعه نرم افزار های جاوا

 

FDL Java Softwares Pack 1 - مجموعه نرم افزار های جاوا سری شماره 1

این پک نرم افزاری که شامل بیش از 150 نرم افزارجاوا می باشد و بر روی تمامی گوشی هایی که فرمت جاوا (JAR) را پشتیبانی می کنند قابل نصب می باشد. در این پک چند فایل JAD با اسم مشترک بعضی نرم افزار ها می باشند که باید این فایل را نیز مانند فایل JAR بر روی گوشی کپی کرد تا هنگام نصب نرم افزار از آن استفاده شود. لیست کامل نرم افزار ها و کتابهای جاوا ی داخل این بسته رایگان را در ادامه مطلب مشاهده فرمایید. امیدواریم از دانلود رایگان مجموعه نرم افزار های جاوا سری شماره 1 از سایت نرم افزار ی دانلود رایگان لذت ببرید و امیدواریم بتوانیم در آینده سری شماره 2 این بسته را منتشر کنیم.

 


پیجین نرم افزار چت همزمان با چند آی دی

 

Pidgin 2.5.6 - نرم افزار چت همزمان با چند آی دی در چند سرویس دهنده چت مجزا

 

پیجین یک نرم افزار اینترنت برای چت کردن است که به شما اجازه میدهد به طور همزمان با چندین آی دی از چندین سرویس دهنده چت وارد شوید و به گپ و گفتگو بپردازید. این نرم افزار چت همزمان با چند آی دی در چند سرویس دهنده چت مجزا همچنین قابلیت اتصال به اتاق های گفتگوی یاهو را نیز دارد. pidgin همچنین قابلیت های بسیار زیاد تمامی مسنجر ها را همزمان با هم دارد. برای مثال شما می توانید برای دوستان خود در هر سرویسی فایل ارسال کنید , پیغام آفلاین بگذارید, عکس آواتار خودتان را تغییر دهید یا برای دوستتان شکلک ارسال کنید و یا پیغام همگانی ارسال کنید. همچنین این نرم افزار قدرتمند قابل نصب بر روی تمامی سیستم عامل های مایکروسافت را دارد. نرم افزار پیجین قابلیت تغییر تم دارد و همچنین به دلیل کدباز بودن نرم افزار پلاگین های بسیاری برای نصب روی این نرم افزار موجود است. این نرم افزار مسنجر قابلیت اتصال به شبکه های چت زیر را دارد. امیدواریم از دانلود رایگان این نرم افزار چت رایگان لذت ببرید.


Mobile Wallpapers 240x320 - دانلود 450 والپیپر

 

Mobile Wallpapers 240x320 - دانلود والپیپر موبایل

 

از این نظر که کاربران تلفن همراه بسیار علاقه مند به تعویض مدام والپیپر موبایل خود هستند سایت دانلود رایگان یک پک 450 تایی فوق العاده زیبا را به عنوان والپیپر برای تلفن همراه برای شما آماده کرده است. این پک که شامل زیبا ترین تصاویر هنری می باشد توسط تیم دانلود رایگان از میان هزاران عکس دست چین شده است. این بسته برای تمامی گوشی های دنیا مانند نوکیا سونی اریکسون سامسونگ الجی موتورولا و تمامی مدل های گوشی های دیگر که صفحه نمایش آنها دارای اندازه 240x320 است قابل اعمال است. امیدواریم که از دانلود این بسته لذت ببرید.


بازی موتور سواری یاماها موتورکراس

 

Yamaha Supercross Portable Game - بازی موتور سواری یاماها موتورکراس

شاید شما هم یکی از طرفداران موتور سواری آن هم با موتور های به اصطلاح پرشی یا موتورکراس باشید. واقعا یک ورزش مفرح و در عین حال حرفه ای و نیازمند تخصص است. برای اینکه شما بتوانید به صورت مجازی به این ورزش و سرگرمی بپردازید سایت نرم افزار ی دانلود رایگان بازی موتورسواری yamaha motorcross را برای شما در نظر گرفته است. این بازی بدون نیاز به تجهیزات سخت افزاری از گرافیک قابل قبولی برخودار است. زمین های بسیار زیاد و متنوع دارای پستی ها و بلندی های زیاد , بیش از 12 محیط مختلف بازی, تغییرات آب و هوایی با تاثیرات مختلف بر روی بازی , قابلیت بازی در 2 سبک مسابقه ای و سبک رقابتی از جمله امکانات این بازی است. این بازی دارای بخش تمرین نیز هست تا بتوانید در یک زمین خالی از بین چندین موتور موجود یکی را انتخاب کنید و مهارت لازم جهت هدایت موتور را پیدا کنید. در ضمن این بازی Portable یا اصطلاحا قابل جابجایی است و نیازی به نصب ندارد و شما پس از دانلود میتوانید آن را اجرا کرده و شروع به بازی کنید. امیدواریم از دانلود رایگان این بازی کامپیوتری از سایت دانلود رایگان لذت ببرید.

 


بسته 22 تایی از سری جدید زنگ تلفن همراه

 

New Mobile Ringtones Pack - بسته 22 تایی از سری جدید زنگ تلفن همراه

 

از جمله مسائلی که باعث تنوع در به کار بردن گوشی های تلفن همراه می شود به خصوص برای ما ایرانی ها تعویض زنگ تلفن همراه است. با توجه به بازخورد بسیار عالی سری های زنگ تلفن همراه که توسط سایت نرم افزار ی دانلود رایگان تهیه و در دسترس کاربران قرار گرفت بر آن شدیم تا یک سری جدید زنگ تلفن همراه با فرمت mp3 که شامل 22 فایل است تهیه کنیم که به صورت لینک مستقیم در قالب یک فایل با حجم 8.23 مگابایت در دسترس است. از دانلود این پک زنگ موبایل جدید لذت ببرید.

 

 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید!

جهت عضویت کلیک کنید

Your Advertisement

Free Invisible Detector
TehroonShop
Ham3d TehroonShop TehroonShop

All Right Reserved By Tehroon-Online



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive