گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Monday, May 25, 2009

[Tehroon-Online] ::Fale ROOz - 4 KhoRDaad 88::



Send Pm Mehrad
Send Pm  Hamed

Your Advertisement

90 92 30 31 21

نیو مانگ 2009

فال روز 4 خرداد ماه 88!

 

متولدين فروردين: دختران جوان در مورد خواستگارهاي خود و بطور کلي پيشنهادهاي ازدواج خيلي بيشتر از پيش بررسي و مطالعه کنند، بخصوص اگر متولدين دي ماه در ميان اين متقاضيان باشند. ممکن است خانمها از عقب افتادگي موقتي شوهران خود در امور مالي کمي ناراحت شوند، اما پايان شب سيه سپيد است .

 

متولدين ارديبهشت: متولدین اين ماه دارای خصوصيات ويژه ای هستند، اگر آدمهای اطرافشان آنها را بدرستي و عميقا" بشناسند، زندگي و دوستي با آنها آسان و ثمربخش و پرفايده است. البته توجه ميشود اين گونه افراد تا حد ممکن، نسبت به بعضي رفتار و کردار اطرافيان حساس و نکته بين نباشند.

 

متولدين خرداد: در يک محل و با گفتگوی دوستانه ای، مچ دو سه نفر باز ميشود، خصوصا" آن گروه که سعي دارند با غيبت و بدگوئي و سخن و حرف از اين به آن بردن سبب دشمني ها شوند و مسلما" با شناسائي اين آدمها طردشان ضروری است.

 

متولدين تير: خيلي از جوان های متولد اين ماه در بدست آوردن هدفها بسيار عجول هستند بطوريکه گاه در مسير اين تعجيل دچار دوباره کاری و يا تکرار و يا کندی حرکت ميشوند، در هر حال اين گروه بايد عاقلانه و صبورانه پيش بروند، عشق برای بعضي از مجردها توام با خوشبختي و برای عده ای دردسرساز و پرهياهوست .

 

متولدين مرداد: در اطرافتان دشمن ناداني داريد که بهتر است هر چه زودتر تا براي شما خطري ايجاد نکرده از او دوري کنيد. امروز موقعيتي براي يک مسافرت يک يا دو روزه برايتان پيش خواهد آمد اگر چنین شد آنرا از دست ندهید.

 

متولدين شهريور: موانع زندگي عاطفيتان شما را آزار مي دهند ولي با کنار گذاشتن لجاجت و يکدندگي و سرسختي ميتوانيد بسياري از مشکلات را کمرنگ نماييد. در اجتماعات خانوادگي و دوستانه تان مهماني عزيز و ويژه به حساب ميآييد ولي بهتر است تا جاي ممکن تقويم اجتماعي تان را بيشتر از ظرفيت پر نکنيد.

 

متولدين مهر: بدبيني يکي از نزديکان، شما را از انجام وظايفتان باز داشته است. با او به گفتگو بنشينيد و حقايق را برايش روشن کنيد و برای انجام معامله، امروز را انتخاب نکنید.

 

متولدین آبان: تجربيات جديد خوب هستند به شرط آن که با احتياط آنها را امتحان نماييد. در اين زمان ممکن است از ارتباطي روشنفکرانه رابطه اي عاطفي به وجود آيد ولي اگر تلاشي مشترک و هماهنگ براي کمک به پيشرفت آن صورت ندهيد آتش آن خيلي زود خاموش مي شود.

 

متولدين آذر: خبر خوشي خواهيد شنيد که موجب خوشحالي شما خواهد شد ممکن است به سفری دور و دراز برويد. با احتياط در انجام کارهايتان عمل کنيد تا موفق شويد. امروز برای شما آرام و دلپذيری خواهيد بود.

 

متولدين دی: شما پر از انرژی خواهيد بود و هر که در سر راه شما قرار گيرد او را کنار خواهيد زد. نسبت به کسي که به او عشق مي ورزيد، دلکش، دراماتيک، کاملا" گشاده دست وبخشنده خواهيد بود.

 

متولدين بهمن: در موقعيت روحي مناسبي قرار داريد و مشتاق انجام کارهای مختلف هستيد. حتي تمايل داريد برای رسيدن به اهداف خود مسافت هاي طولاني را طي کنيد. مطمئن باشيد آنچه پرداخت کرده ايد باز خواهد گشت.

 

متولدین اسفند: به نفع شماست که راحت از کنار مسائل عبور کنيد. هر چند انجام اين کار برای شخصي مثل شما بسيار دشوار است، ولي لازم است اجازه دهيد که زمان مشکلات زيادی را حل کرده و مسايل راه تدريجي خود را طي کنند. سرنوشت و تقدير بهترين ها را برايتان رقم ميزنند.

 

"موفق و پیروز باشید"

جهت عضویت کلیک کنید

Your Advertisement

Free Invisible Detector
TehroonShop
Ham3d TehroonShop TehroonShop

All Right Reserved By Tehroon-Online



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive