گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Sunday, May 24, 2009

[Tehroon-Online] ::Fale ROOz -3 KhoRDaad 88::



Send Pm Mehrad
Send Pm  Hamed

Your Advertisement

90 92 30 31 21

نیو مانگ 2009

فال روز 3 خرداد ماه 88!

 

فروردين ماه: شما مستقل، مطمثن، هوشيار و در انجام هرکاري که تصميم به اجراي آن مي گيريد، مصمم هستيد. آرزويي پنهاني در دل داريد که با توکل به خداوند متعال و سعي و تلاشي که در اين راه داريد حتما پيروز خواهيد شد. به زودي پله هاي موفقيت و کاميابي را طي کرده و از حمايت هاي اعضاي خانواده بهره خواهيد برد.

 

 ارديبهشت ماه: در زمينه موسيقي از توانايي هاي ويژه اي برخوردار هستيد. پس چه خوب است که از اين استعداد و توانايي خود به نحو مطلوبي استفاده کنيد. براي انجام هر کاري علاقه شرط اول است. البته به شرط آنکه صبور و بردبار باشيد. از امروز به بعد در طالع شما سود مالي مختصري به چشم مي خورد.

 

 خرداد ماه: از تعارض و بگو مگو با ديگران خسته شده و مايل به ادامه آن نيستيد. شما به شرايط مسالمت آميز و محيط آرامي نياز داريد تا آرامش فکري خود را به دست آورده و تجديد قوا کنيد. از اينکه مي بينيد روزگار بر وفق مرادتان نيست دچار نااميدي و تشويش خاطر نشويد. فراموش نکنيد که اعتماد به نفس يکي از شرطهاي موفقيت است.

 

 تير ماه: از همدردي ديگران احساس رضايت خاطر مي کنيد. احساس مي کنيد بار سنگيني از مشکلات را بر دوش مي کشيد. با اين حال شما از آرمان ها و اهداف خود دست نمي کشيد و با انعطاف پذيري و سازگاري کامل بر دشواري ها غلبه خواهيد کرد. نگراني که بابت مشکلات يکي از دوستانتان داريد به مرور زمان برطرف خواهد شد. در اطراف شما چشماني هستند که مواظب اعمال و رفتارتان هستند و از شما غافل نمي شوند.

 

 مرداد ماه: احساس مي کنيد آن طور که بايد از زحمتتان قدرداني نمي شود. خواستار اين هستيد که ديگران پي به ارزش هاي شما برده و برايتان احترام قايل بشوند. به زودي در يک فعاليت پر تحرک و هيجان آور شرکت خواهيد کرد و احساس نشاطي در وجودتان پديد خواهد آمد که روحيه کاري تان را دو چندان خواهد کرد.

 

 شهريور ماه: مدتي طولاني است که با کار کردن مداوم و خسته کننده خود را سرگرم کرده ايد. بايد بيشتر به فکر سلامتي خود باشيد تا خداي ناکرده به مرور زمان از پا در نياييد. ورزش و استراحت کوتاه مدت را حتما در برنامه روزانه خود بگنجانيد تا از مشغوليت ها و دغدغه هاي کاري خود بکاهيد.

 

 مهر ماه: به آساني تحت تاثير محيط پيرامون خود قرار گرفته و به راحتي از عواطف ديگران متاثر مي شويد. احساسات پاک و بي آلايش شما قابل تحسين است. اما بايد مواظب سوء استفاده افراد سودجو باشيد. از طرف يک دوست يا همکار مورد انتقاد قرار خواهيد گرفت. از عکس العمل سريع و بدون تفکر بپرهيزيد که به نفع تان نيست.

 

 آبان ماه: رنج و اندوه زيادي را در برابر عشق تحمل مي کنيد. عواطف و احساساتتان را به راحتي بروز نمي دهيد. اين موجب گوشه گيري و انزواي شما مي شود. در اطرافتان دشمن ناداني داريد که بهتر است هر چه زودتر تا براي شما خطري ايجاد نکرده از او دوري کنيد. موقعيت يک مسافرت يک يا دو روزه برايتان پيش خواهد آمد.

 

 آذر ماه: به زودي به يک ميهماني باشکوه دعوت خواهيد شد. اما احتمال شرکت کردنتان در اين ميهماني کم است. يک بدقولي آزاردهنده که موجب کدورت بين شما و دوستي صميمي مي شود روابطتان را با ايشان تيره و تار خواهد کرد. هيچ گاه سعي در توجيه اشتباهات خود نکنيد که اين کار اوضاع را بدتر خواهد کرد و مشکلات را بيشتر.

 

 دي ماه: در زندگي مايل به پنهانکاري هستيد و بدون احتياط روابط نزديکي با ديگران برقرار نمي کنيد. ممکن است غم و اندوهي کوتاه مدت به سراغتان بيايد. از انزوا و گوشه گيري بپرهيزيد. فردي تازه وارد به بستگان شما مي پيوندد که قدمي خير و پربرکت دارد.

 

 بهمن ماه: هميشه تابع نظرات جمع هستيد و اين رفتار موجب مي شود که اکثرا در ميهماني هاي دوستانه يا جمع هاي خانوادگي حضور داشته باشيد. اطرافيان از معاشرت و رفت و آمد با شما لذت مي برند. شخصي به کمک شما نياز دارد اما توان مطرح کردن مشکلش را ندارد. بهتر است او را در اين امر ياري دهيد.

 

اسفند ماه: براي يک زندگي ايده آل تلاش مي کنيد. اما در اين راه بايد از همفکري و مشورت با افراد با تجربه و کاردان استفاده کنيد. در کارتان ريسک نکنيد و مطالعه و تحقيق جلو برويد تا موقعيتتان به خطر نيفتد. پيشرفت در هر کاري نياز به زمان دارد. به زودي نامه يا بسته اي پستي دريافت خواهيد کرد.

 

 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید!

جهت عضویت کلیک کنید

Your Advertisement

Free Invisible Detector
TehroonShop
Ham3d TehroonShop TehroonShop

All Right Reserved By Tehroon-Online



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive