گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Wednesday, May 6, 2009

[Tehroon-Online] ::Fale RoOz - 16 OrdiBehesht 88::



Send Pm Mehrad
Send Pm  Hamed

Your Advertisement

90 92 30 31 21

Forogh-Ads

DataWeb

 

PTP12

فال روز 16 ارديبهشت ماه 88!

 

متولدين فروردين: فکر آغاز برنامه و فعاليت جديد را به دوره های بعد واگذار نمائيد و در موقعيت بسيار خوب مالي و فکری قرار داريد . بهتر است انرژيتان را صرف خانه و بودن با عزيزان بکنيد و بر در آمدتان اضافه گشته و جبران همه عقب افتادگي های مالي گذشته خواهد گشت . آخرين نگرانيتان در رابطه با عشق و ازدواج خواهد بود . ورود مسافريني از راه دور فوق العاده خوشحالتان خواهد نمود . در قبول پيشنهادهای شراکتي دقت بيشتری بکار گيريد .

 

متولدين ارديبهشت: فرد مورد علاقه متولدين اين ماه خيلي روی رفتار و اخلاق مهربان و انساني شان حساب ميکند . اگر دليل خستگي و مشغله و غيره ، اين رفتار تغيير کند مسلما" اين روابط را بهم ميريزد . روحيه کمک در متولدين اين ماه بسيار بالا ست . هميشه برای ياری دادن به محتاجان و اطرافيان آماده هستند ، در اين ميان بدليل اشتباه و يا سوء تعبير عده ای تصميم گرفته اند ديگر دست ياری به سوی کسي دراز نکنند که مسلما" صحيح نيست .

 

متولدين خرداد: برای قانع نمودن ديگران در رابطه با هدفها و نقشه هائي که برای آينده داريد ، گرفتار مشکلات زيادی خواهيد گشت. کسي در اطراف شما وجود دارد، همکلاسي، همکار و يا قوم و خويشي که با شما زندگي ميکند، دوست ندارد که شادی شما را ببيند و بهمين دليل نيز هر کلامي از دهانتان بيرون بيايد، به هر اقدامي که دست بزنيد، مورد انتقاد او قرار خواهيد گرفت. سعي کنيد نگذاريد اين مسائل نااميدتان سازند.

 

متولدين تير: متولدين اين ماه بايد در حفظ دوستان خوب خود و در مراقبت و پايداری روابط فاميلي تا حد امکان کوشا باشند. چرا که همين روابط خوب و محکم، در همه شئونات زندگي آنها و حتي آينده ای که در پيش دارند موثر خواهد بود، اينروزها ريسک برای متولدين اين ماه با نتايج خوب همراه است، البته اين ريسک در زمينه های خريد و فروش و اقداماتي برای تغيير و تحول در کسب و کار با پيش بيني های منطقي حتما" توام با موفقيت خواهد بود.

 

متولدين مرداد: بعد از مدتهای طولاني متوجه خواهيد شد که کسي که مورد اعتماد شما بوده است نسبت به شما احساسي عاشقانه دارد. عجولانه قضاوت نکنيد و برای قبول اين احساس بزرگ سعي کنيد تلاش مثبتي بکنيد. موقعيت مالي ممکن است تغيير بخصوصي نداشته باشد ولي نگراني نيز ايجاد نخواهد نمود. موقعيت سفری چند روزه و تفريحي را از دست ندهيد. از طرف بچه ها فوق العاده خوشحال خواهيد شد و متاهلين نيز با تمام تلاششان نخواهند توانست بر سوءتفاهمات غلبه نمايند.

 

متولدين شهريور: در دوره متعجب شدن قرار داريد. خبرهائي که بطور غير منتظره خواهيد شنيد، مژده هائي خواهند بود در رابطه با پول، موفقيت در رشته فعاليت و قضايای ديرين و کهنه قانوني. آشنائي با جنس مخالف ميتواند تبديل به رابطه عشقي بسيار زيبائي باشد که در انتها به عروسي و تشکيل خانواده نيز بيانجامد. مسافرتي ناگهاني يا ورود مسافراني باعث خواهد شد که بعد از ساليان دراز عزيزانتان را بار ديگر ملاقات کنيد. گرفتاريهای جزئي را بي اهميت نشماريد.

 

متولدين مهر: اوقات فراغت خود را بيهودگي نگذارنيد و کوشش داشته باشيد که به نوعي از اين اوقات ، بهره برداری صحيح بکنيد . هفته ای آرام بسيار دلنشين در پيش داريد.

 

متولدین آبان: روزهای خوب و خوشي در پيش داريد و برای حل يک مشکل بزرگ به سفری طولاني خواهيد رفت. دوستان قديم را ملاقات ميکنيد و شنبه آينده روز مهمي برايتان خواهد بود.

 

متولدين آذر: برای تغيير خانه ، زمان خوبي را برگزيده ايد . خوشبختانه آرزوهای شما پشت سر هم بر آورده خواهد شد. يکي از دوستان قديمي را ملاقات ميکنيد و به راز بسيار مهمي پي خواهيد برد.

 

متولدين دی: شرايط فعلي خود را در محيط کار حفظ کنيد. تغيير و تحول در اين مقطع زماني براي شما مفيد نيست. با افراد خانواده بحث و جدل نکنيد چرا که ممکن است باعث دلخوری يکي از آنها شويد. کمي قرار و آرام داشته باشيد و در کارها عجله نکنيد تا به آرامش لازم دست يابيد نسبت به کسي که اشتباهات شما را برايتان بر مي شمارد نه تنها ناراحت نمي شويد بلکه به نتايج جالبي هم دست مي يابيد.

 

متولدين بهمن: امروز برای شما به منزله وفور و نعمت و فراواني محسوب ميشود. اگر مجرد هستيد ، اکنون زمان مساعد برای همسری دلخواه در شهرهای دور فرا رسيده است. به احتمال زياد در اواخر اين هفته اعضای خانواده تان حرفهاي زيادی راجب خواستگار اخيرتان خواهند داشت. شايد بهتر باشد که گوش دل و جان به حرفهايشان بسپاريد.

 

متولدین اسفند: در دوره شناختن خود ، شخصيت واقعي و نوع تفکرتان ميباشيد. اين روش بسيار خوبي است و نشانه ای از بالغ شدن، ولي سعي کنيد در اين مورد مثل شخص ثالثي بدون تعصب قضاوت نمائيد. اگر قصد داشتيد که شغل خانگي آغار نمائيد بدانيد که در بهترين دوره در اين رابطه قرار داريد. پيشنهاد شراکت و همکاری کساني که دوستتان دارند را رد نکنيد. خبر کسالت عزيزی نگرانتان خواهد نمود. در روابط عشقي و زناشوئي آسايش بيشتری پيدا خواهيد نمود.

نظرات خود را براي ما ارسال كنيد!

جهت عضویت کلیک کنید

 

Your Advertisement

Free Invisible Detector
TehroonShop
Ham3d TehroonShop TehroonShop

All Right Reserved By Tehroon Online



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive