گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Sunday, May 10, 2009

[Tehroon-Online] ::Sport News - 20 OrdiBehesht 88::



Send Pm Mehrad
Send Pm  Hamed

Your Advertisement

90 92 30 31 21

SepidehShop

آبی استقلالی

 

نیو مانگ

سلام به اعضاء خوب تهرون آنلاین!

 این هم اخبار ورزشی امروز سلامت باشید!

 

قلعه‌نويي ديگر سرمربي استقلال نيست:

 

به گزارش خبرگزاري فارس؛ سايت باشگاه استقلال نوشت: به دليل حاضرنشدن امير قلعه نويي در شرايط مذاكره با باشگاه استقلال تا پايان ساعت اداري امروز(شنبه) از صبح فردا اين باشگاه مذاكره با گزينه هاي مختلف را آغاز مي كند.

با وجود اظهارات مختلف امير قلعه نويي در هفته گذشته مبني بر اينكه "پاي ميز مذاكره با مسئولان باشگاه استقلال نمي نشينم، من استانداردهاي خودم را دارم و هيچ كس نمي تواند براي من شرط بگذارد "، باشگاه استقلال تا پايان ساعت اداري امروز آماده مذاكره با قلعه نويي به عنوان گزينه اول سرمربيگري براي فصل آينده اين تيم بود اما به دليل حاضر نشدن قلعه نويي در شرايط مذاكره و مطرح كردن شروط طرفين، پرونده همكاري باشگاه استقلال و امير قلعه نويي براي فصل آينده بسته شد.

در ادامه مطلب سايت باشگاه آمده است: لازم به يادآوري است كه باشگاه استقلال به دليل شرايط زماني و فرصت باقيمانده، پايان ساعت اداري امروز را به عنوان پايان يك دوره زماني چند هفته اي براي امير قلعه نويي درنظر گرفته بود. براي امير قلعه نويي، آرزوي موفقيت روزافزون را از خداي متعال خواستاريم.

 

خليلي: با بازيكنان پرسپوليس به اردوي تيم ملي مي‌روم:

محسن خليلي در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري فارس اظهار داشت: با توجه به دستور مديرعامل و سرپرست تيم با ساير بازيكنان پرسپوليس به اردوي تيم ملي خواهم رفت چون به هيچ عنوان نمي‌توانم خارج از چارچوب باشگاه كار كنم.

وي در خصوص وضعيتش عنوان كرد: همچنان به فيزيوتراپي ادامه مي‌دهم اما خوشبختانه شرايطم خوب است و آماده هستم با قدرت در اردوي تيم ملي حضور پيدا كنم.

اين مهاجم ادامه داد: آرزو دارم براي تيم ملي گلزني كنم تا دوباره به شرايط آرماني بازگردم. كار سختي دارم چون مهاجمان بسيار آماده‌اي به اردوي تيم ملي دعوت شده‌اند.

خليلي يادآور شد: مي‌توانيم مسافر افريقاي جنوبي باشيم و براي اين كار نياز به تمركز و حمايت همه جانبه داريم.

بازيكنان پرسپوليس به دليل بازي امروز با پاس همدان در چارچوب جام حذفي در تمرينات تيم ملي كه از ديروز آغاز شده شركت نكردند.

 

مسي: توهين كنيد واكنش نشان مي‌دهم:

به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از ماركا، ليونل مسي تصريح كرد: بارسلونا در آستانه كسب 3 جام است و بايد به هر 3 هدف بزرگ خود دست پيدا كند.

وي افزود: اين روزها روزنامه ها مرا با كريستيانو رونالدو مقايسه مي كنند اما براي من چنين چيزهايي اهميت ندارد و تنها به موفقيت بارسا مي انديشم.

مسي خاطرنشان كرد: بايد به همه منتقدان احترام گذاشت اما مرز اين رابطه خوب زماني شكسته مي شود كه آنها توهين كنند و اين قابل قبول نيست. بنابراين به روزنامه هايي كه تلاش مي كنند مرا به حاشيه ببرند واكنش نشان خواهم داد.

 

تيم ملي فوتبال جمعه به مصاف تيم اميد مي‌رود:

به گزارش خبرگزاري فارس، با اعلام افشين قطبي؛ تيم ملي روز جمعه 25 ارديبهشت در زمين شماره يك كمپ تيم‌هاي ملي مسابقه دوستانه‌اي را با تيم اميد برگزار خواهد كرد.

به گفته سرمربي تيم ملي اين مسابقه تداركاتي در غياب خبرنگاران و عكاسان و پشت درهاي بسته انجام خواهد شد..

 

رحمتي: كار دشواري پيش رو داريم:

به گزارش خبرگزاري فارس سيد مهدي رحمتي پس از تمرين امروز تيم ملي اظهار داشت: خوشبختانه پس از كسب سهميه آسيا با مس كرمان در حال حاضر در شرايط خوبي هستم و آماده ام كه بتوانم دوباره به تيم ملي كمك كنم.

وي افزود: راه سختي داريم اما براي رسيدن به هدفمان بايد تمام تلاش خود را انجام دهيم.

رحمتي خاطر نشان كرد: من و ساير بازيكنان وظيفه داريم كه هر مربي اي كه به تيم ملي مي آيد خوب تمرين كنيم. به همين دليل مي دانيم كه به جاي فكر كردن به موارد حاشيه‌اي بايد تمركزمان را به موفقيت تيم ملي معطوف كنيم. در اين راه به كمك هواداران نيز نياز داريم.

 

توكليان: كار سخت كشتي آزاد در مسابقات جهاني است:

امير توكليان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري فارس اظهار داشت: تمام موجوديت فعلي كشتي، همين تيمي بود كه راهي تايلند شد. ما بايد هميشه در آسيا اقتدار داشته باشيم؛ اما اين نتيجه نبايد مغرورمان كند چون كار اصلي و سخت تر، شهريور ماه بايد در دانمارك انجام شود. بايد نسبت به توانايي هايي كه داريم، براي تيم ملي برنامه ريزي كنيم.

وي افزود: آنهايي كه براي اولين بار در مسابقات آسيايي شركت كردند، نسبتا نتيجه خوبي به دست آوردند.

اين مربي مشهدي در مورد وزن 60 كيلو تصريح كرد: مراد محمدي ابتدا بايد تكليف خودش را مشخص كند كه دوباره قصد بازگشت به روزهاي پراسترس وزن كم كردن و تمرين را دارد يا نه،‌ وقتي تصميم خود را اعلام كرد آن وقت مي توان در مورد موجوديت اين وزن اظهار نظر كرد.

توكليان در مورد سعيد ابراهيمي تصريح كرد: او ديگر به يك 96 كيلوي مطرح دنيا تبديل شده كه استرس هاي سال گذشته را هم ندارد. ابراهيمي به مراتب بهتر از قبل كشتي مي گيرد؛ اما بايد بداند كه حريفان خارجي اش، كشتي او را آناليز كرده اند و او حالا يك حريف شناخته شده است. حتما بايد در دانمارك، چيزهايي به كشتي اش اضافه كند.

مربي تيم ملي كشتي آزاد در مسابقات جهاني 2005 بوداپست گفت: فردين معصومي اكنون باتجربه تر از قبل شده و امسال مي تواند جز سه سنگين وزن برتر دنيا باشد. در 84 كيلو، احسان لشگري در 2 تورنمنت اخير، 2 مدال طلا از آن خود كرده كه اين كارنامه خوبي است؛ اما در عين حال معتقدم هنوز هم مي شود به رضا يزداني آماده اعتماد كرد.

 

غلامزاده: هدفم حضور در مسابقات تكواندو قهرماني جهان است:

 

اميد غلامزاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري فارس اظهار داشت: دو هفته ديگر از ليگ برتر باقي است و از آنجا كه ديدارهاي حساسي نخواهيم داشت، شايد به مبارزه نپردازم.

وي درباره شكست هاي متوالي خود در ليگ و انتخابي تيم ملي خاطرنشان كرد: در آخرين ديدارم مقابل عباس شيخي در رقابت هاي انتخابي تيم ملي اصلاً خوب نبودم. اول اينكه خسته بودم و به دليل يك سري مشكلات و گرفتاري هاي شخصي با آمادگي كامل به مبارزه نپرداختم. البته از اين مسئله كه براي جام جهاني آذربايجان انتخاب نشدم زياد هم ناراحت نيستم چون هدف اصلي من مسابقات قهرماني جهان در دانمارك است.از وقتي جام جهاني تيمي شده، ديگر جذابيت لازم را ندارد.

غلامزاده تصريح كرد: در ليگ مقابل باقري معتمد خوب مبارزه كردم؛ ولي به هر حال برد و باخت جزوي از مسابقه است. در جام باشگاه هاي آسيا نيز عملكرد خيلي خوبي داشتم و توانستم رقبايي از كره و تايوان را شكست دهم و از خودم خيلي راضي بودم.

وي درباره سفرش به تايوان گفت: در زمان سفر اين تيم به ايران براي جام باشگاه هاي آسيا بار ديگر براي حضور من در كادر فني اين تيم صحبت هايي صورت گرفت و به احتمال زياد تا دو هفته ديگر تكليفم براي سفر به اين كشور مشخص مي شود.

نايب قهرمان جهان تاكيد كرد: اگر سفري به اين كشور داشته باشم با هماهنگي فدراسيون و كادر فني است. به احتمال زياد براي تمرين با تيم ملي به عنوان كمك مربي راهي اين كشور مي شوم. شايد در صورت عدم اعزام به اين تايوان به سوئيس بروم.

وي افزود: اگر اين سفرها صورت نگيرد بعد از جام جهاني آذربايجان در مسابقات انتخابي تيم ملي دوباره شركت كرده تا تركيب تيم ايران قرار گيرم. به هر حال در جام جهاني اميد غلامزاده را با تمام قدرت خواهيد ديد.

جهت عضویت کلیک کنید

 

Your Advertisement

Free Invisible Detector
TehroonShop
Ham3d TehroonShop TehroonShop

All Right Reserved By Tehroon-Online



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive