گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Sunday, May 10, 2009

[Tehroon-Online] ::Download Jadid Train NarmaFzar Haye R0oz::



Send Pm Mehrad
Send Pm  Hamed

Your Advertisement

90 92 30 31 21

SepidehShop

آبی استقلالی

 

نیو مانگ

سلام به اعضا خوب تهرون آنلاین!

مجله تخصصی نرم افزار های روز دنیا!

 

Star Wars Zuma Delux - بازی کامپیوتری جذاب و هیجان انگیز زوما

بازی زوما Zuma یک بازی به سبک پازلی است که شما باید حداقل 3 توپ هم رنگ را کنار هم قرار دهید تا از صف توپ ها حذف شوند. شما باید این کار را تا تمام شدن تمامی توپ ها قبل از اینکه به آخر مسیر برسند و شما ببازید انجام دهید. در حین بازی شما با حذف کردن هر چه تعداد بیشتر توپهای پشت سر هم جایزه های بیشتر و امتیازات بیشتری میگیرید. این بازی دارای مراحل جذاب بسیار زیبایی است و شما از بازی کردن با زوما خسته نمی شوید. بازی گرافیک معمولی دارد و برای اجرا شدن نیاز به تجهیزات سخت افزاری خاصی نمی خواهد و با یک رم 256 و گرافیک 64 مگابایتی به خوبی اجرا میشود. این بازی همراه با افکت های تصویری و صوتی بسیار جذاب تمامی افراد در تمامی رده های سنی را به خود جذب میکند. امیدواریم از دانلود رایگان بازی Zuma لذت ببرید.

 

Star Wars Zuma Delux - بازی جذاب و هیجان انگیز زوما


 

RegGenie 2 Fix Your PC - نرم افزار پاکسازی و رفع اشکال رجیستری

نرم افزار RegGenie به صورت تخصصی برای این ساخته شده تا کاربران عادی بتوانند با آسانی با آن کار کنند. قابلیت های پیشرفته در این نرم افزار نیاز کاربران حرفه ای را نیز برطرف میکند. این نرم افزار بهینه سازی با واسط کاربری بسیار ساده و کاربردی خود با قابلیت رفع اشکال 3 مرحله ای به پاکسازی و رفع اشکال رجیستری کامپیوتر شما میپردازد.

 

 

RegGenie 2 Fix Your PC - نرم افزار پاکسازی رجیستری


 تصاویر پشت زمینه برای گوشی نوکیا 5800

 

Nokia 5800 XpressMusic Wallpapers - تصاویر پشت زمینه برای گوشی نوکیا 5800

 

گوشی همراه نوکیا مدل 5800 XpressMusic را می‌توان اولین گوشیFull Touch مبتنی بر سیستم عامل سیمبین سری 60 ساخت نوکیا به شمار آورد. همان طور که می‌دانید، تا پیش از این، نوکیا گوشی‌ همراهی را که علاوه بر بهره‌مندی از قابلیت‌های لمسی، به سیستم عامل سیمبین سری 60 نیز مجهز باشد طراحی نکرده بود. نکته‌ی جالب توجه دیگری که در این گوشی دیده می‌شود موزیکال بودن آن است که همان طور که از نام آن پیدا ست به احتمال زیاد با یک گوشی برتر، به همراه قابلیت‌های خوب موسیقایی رو به رو خواهیم بود.

صفحه نمایش به کار رفته در این گوشی یک نمایش‌گر لمسی 3.2 اینچی TFT است که رزولوشنی برابر با 640×360 پیکسل دارد. از مشخصه‌های اصلی این نمایش‌گر 16 میلیون رنگی می‌توان به قابلیت تشخیص دست‌خط، قابلیت‌ چرخش اتوماتیک تصویر به کمک شتاب‌سنج داخلی و Proximity Sensor اشاره کرد که هنگام تماس و نزدیک کردن گوشی به صورت، عمل‌کرد لمسی آن را غیر فعال می‌کند.

دوربین به کار رفته در این گوشی یک دوربین 3.15 مگاپیکسلی است که تصاویری را با اندازه‌ی 1536×2048 پیکسل ارایه می‌کند. این دوربین به لنز کارل‌زایس، اتوفوکوس و فلاش مجهز می‌باشد. هم‌چنین، به کمک آن می‌توانید با سرعت 30 فریم در ثانیه و کیفیت VGA فیلم‌برداری کنید. فیلم‌برداری 30 فریم در ثانیه برای یک دوربین 3.15 مگاپیکسلی موبایل مشخصه‌ی بسیار جالب توجهی است که مطمئنا از آن استقبال خواهید کرد.

شایان ذکر است سیستم عامل به کار رفته در این گوشی نسخه‌ی 9.4 است که از نظر عمل‌کرد و طراحی‌ ظاهری با مدل‌های پیشین آن تا اندازه‌ای متفاوت است.

 


 

Portable Grandmaster Chess-بازی شطرنج جذاب و سرگرم کننده

 

بازی Grandmaster Chess Tournament یک بازی شطرنج جذاب و سرگرم کننده است. اگر شما یک شطرنج باز مبتدی هستید و یا اینکه آن قدر شطرنج بازی کرده اید که پیر شدید این بازی مناسب شماست. هم اکنون این بازی جذاب را از دست ندهید. بازی Grandmaster chess با قابلیت های مختلف به صورت یک تور مسابقه ای شما را ساعت ها سرگرم خواهد کرد. از قابلیت های این بازی کامپیوتر میتوان به حالت 2 بعدی و 3 بعدی بازی کردن اشاره کرد. این بازی با داشتن چندین درجه سختی به شما کمک خواهد کرد که در سطح خودتان به صورت 1 نفره یا 2 نفره و با بازی شما با کامیپوتر به بازی بپردازید. در زیر مشخصات بازی را ببینید.

 

Portable Grandmaster Chess Tournament 1.0 - بازی شطرنج جذاب و سرگرم کننده

 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید!

جهت عضویت کلیک کنید

 

Your Advertisement

Free Invisible Detector
TehroonShop
Ham3d TehroonShop TehroonShop

All Right Reserved By Tehroon-Online



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive