گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Tuesday, May 26, 2009

[Tehroon-Online] ::IT - N E W S - 5 KhorDaad 88::



Send Pm Mehrad
Send Pm  Hamed

Your Advertisement

90 92 30 31 21

نیو مانگ 2009

اخبار دنیای فناوری  5 خرداد ماه 88!

منبع سایت نارنجی

 

::ماشين سگ شويی::

 

article-narenji_ir.jpg

يک مبتکر خوش ذوق و حیوان دوست فرانسوی دستگاهي برای شستشو و استحمام سگ ها طراحي کرده است. نام اين دستگاه dog-o-matic است.

شايد در لحظه اول حيوان بی نوا وحشت کند و به زحمت وارد حمام ديجيتالي اش بشود. اما به گفته طراح, بازه زمانی شستشوي بدن حيوان بسیار کوتاه و در حد چند دقیقه است. تنها ممکن است سگ در مرحله خشک شدن موها و پوست تنش کمي معطل شود.

اگر سگ دارید می توانيد او را به فرانسه ببرید و با پرداخت 47$ حيوان خوش شانس تان را به یک حمام گرم و آب تني حسابی دعوت کنید.


 

::با Lolaloo کودک را در توهم حضور خود غرق کنيد::

 

lolaloo.jpg

شاید گاهی اوقات شما هم با این احساس در گیر شده باشید که نیاز باشد در یک لحظه در دو مکان حضور یابید. و چه فاجعه ای بزرگتر از این که یکی از مکان ها در کنار گهواره کودکی بهانه گیر باشد!

بی شک خودتان را نمی توانید از وسط دو نیم کنید! اما می توانید با یک گجت برای مدتی کودک را در توهم حضور خود غرق کرده، تا بتوانید اندکی از او فاصله بگیرید و به امور دیگری نیز بپردازید.

نام این وسیله اکترونیکی Lolaloo است که مطابق تصویر به دسته ای که در جلوی کالسکه ها است بسته می شود. با یک تنظیم کوچک می توانید میزان حرکتی را که مطابق با سلیقه کودکتان است تعیین کنید. پس از آن کالسکه کودک شما در یک بازه زمانی 2 تا 4 ساعته به صورت اتو ماتیک تکان می خورد و کودک خواب خواهد رفت.

تنها مشکل این گجت آلمانی قیمت گران آن است، 174$ ناقابل. تصمیم با خودتان است، خود را به دو نیم می کنید یا 174$ می پردازید؟!


 

::دوچرخه ای دو حالته براي تردد در مکانهای مختلف::

custom1_narenji_ir.jpg

یک طراح خوش ذوق آلمانی به نام آقاي استفان والمن موفق به تهیه طرح اولیه دوچرخه ای با دو حالت حرکت شد.

نام اين دوچرخه Zweistilاست که تنظيم آن با توجه به وزن دوچرخه سوار و تغییر ارتفاع دسته در دو وضعيت بالا و پایین امکان حرکت را مهیا مي سازد. دوچرخه سوار مي تواند براي حرکت در مکانهایی که تردد و ترافیک خودروها زياد است و یا در شرایطی که نیاز به پیمودن مسيري نسبتا طولاني بدون داشتن توقف براي دیدن مناظر دارد ارتفاع دوچرخه خود را تنظيم کند. تغییر بين دو وضعيت مذکور در حين حرکت امکانپذير بوده و نیاز به توقف دوچرخه سوار ندارد.

این دوچرخه می تواند پیشنهاد خوبي باشد براي کسانیکه نياز دارند در طول روز مسافت طولاني را بپیمایند. در حال حاظر طرح اوليه این محصول مطرح شده و هنوز از زمان تولید انبوه و یا قيمت تمام شده آن خبري در دسترس نیست.


 

::ارتش امریکا تا پایان سال 2009 تمامی کامپیوترهای ویندوزی اش را به ویستا مجهز می کند::

 

win-vist-on-sp-rm-eng_narenji.ir.jpg

ارتش آمریکا اعلام کرده است که قبل از پایان سال 2009 تمامی کامپیوتر هایی را که تحت سیستم عامل ویندوز کار می کنند (بیش از 13 درصد کامپیوترهای ارتش آمریکا) به ویندوز ویستا ارتقاء خواهد داد. البته این ارتقاء شامل سرویس پک 2 این سیستم عامل هم خواهد شد و همچنین مایکروسافت آفیس 2003 به 2007 ارتقاء خواهد یافت.

البته یکی از افرادی که با سیستم عامل ویستا آشنایی داشت اعلام کرد سیستم سلاح های مستقل دفاعی شامل این طرح نیست. تصور کنید لحظه ای که نیاز به پرتاب موشکهای ردیاب در زمان بسیار کوتاهی باشد، واقعا مشکل است که از چندین پنجره تایید ویستا با سوالهای ابلهانه شان عبور کنید.

گذشته از شوخی این تصمیم ارتش امریکا همه را سردرگم کرده است، زیرا آنها می توانستند به جای چنین کاری تنها چند ماه دست نگه دارند تا ویندوز 7 وارد بازار شود. البته برای سران ارتش هزینه کردن چند میلیون دلار دیگر برای ارتقا در سال آینده چندان امر مهمی به نظر نمی رسد.


 

::Lenovo S12 اولین نت بوک Nvidia Ion دنیا::

 

S12_Family_narenji_ir.jpg

همانگونه که قبلا هم در شایعات گفته می شد، لوانو S12 بعنوان اولین نت بوک دنیا است که بر پایه چیپست Ion انویدیا تولید شده. این نت بوک با قیمتی کمتر از 500 دلار، فیلم های HD را با کیفیت خوبی پخش می کند و در بازی ها هم کیفیت مطلوب پلتفرم یون را دارا است.

پلتفرم یون انویدیا در حقیقت مادربردی با پردازنده اتم اینتل است که توسط یک واحد گرافیکی 9400m شرکت انویدیا همراهی می شود. این سیستم پردازش فایل های ویدئویی با کیفیت 1080p را به راحتی انجام می دهد؛ دارای قابلیت پخش Blu-ray است و امکانات گرافیکی مناسبی را هم برای محیط بازی های رایانه ای فراهم می کند. می توان گفت که این محصول در مقایسه با نت بوک های اتم موجود در بازار، آشکارا یک سرو گردن بالاتر ایستاده.

صفحه نمایش 12 اینچی این نت بوک با رزولوشن 1280x800 و کیفیت 720p به پخش تصاویر می پردازد، اما اگر بخواهید از کیفیت 1080p آن استفاده کنید، باید آن را از طریق پورت HDMI به یک صفحه نمایش مناسب متصل کنید.

از دیگر مشخصات این نت بوک می توان به رم 1 گیگابایتی و هارد 160 گیگابایتی در کنار باتری 3 سلولی اش اشاره کرد. S12 همچنین از یک کارت خوان 4 به 1 و یک ورودی کارت ویژه، برای استفاده از قابلیت های 3G بهره می برد. این نت بوک در ماه زولای و با قیمت 449 دلار برای فروش ارائه خواهد شد.

 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید!

Alireza_Mo_1366@Yahoo.Com

جهت عضویت کلیک کنید

Your Advertisement

Free Invisible Detector
TehroonShop
Ham3d TehroonShop TehroonShop

All Right Reserved By Tehroon-Online



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive