گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Monday, May 25, 2009

[Tehroon-Online] ::Sport News - 4 KhorDaad 88::



Send Pm Mehrad
Send Pm  Hamed

Your Advertisement

90 92 30 31 21

نیو مانگ 2009

سلام به اعضاء خوب تهرون آنلاین!

اخبار ورزشی روز 4 خرداد ماه 88!

 

بني اسد: با استيلي براي سرمربيگري ابومسلم مذاكره كرديم:

 

مصطفي بني اسد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري فارس، در مورد حضور حميد استيلي در تيم ابومسلم اظهار داشت: روز گذشته در مجموعه ورزشي انقلاب تهران به اتفاق آقاي حسين قاسمي؛ مديرعامل باشگاه با حميد استيلي ديدار كرديم.
رئيس هيات مديره باشگاه ابومسلم تاكيد كرد: در اين جلسه در مورد سرمربيگري تيم فوتبال ابومسلم نيز با ايشان بحث كرديم.

 

كريمي: طلبي از باشگاه پرسپوليس ندارم:

 

علي كريمي در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري فارس، اظهار داشت: تا اين لحظه حق و حقوقم را از باشگاه پرسپوليس گرفته‌ام و طلبي ندارم اما وقتي كه بازيكنان به دنبال حق و حقوقشان هستند و به من بعنوان بزرگتر تيم مراجعه مي‌كنند نمي‌توانم به عنوان كاپيتان تيم به آنها بي‌اعتنايي كنم.

وي افزود: هيچكس را تهديد نكرده‌ام و اين يك شايعه است. ولي بايد قبول كنيم كه اگر بازيكنان نباشند نمي‌توانم تنهايي به ميدان بروم.

 

آنجلوتي: ميلان دوران بدون مالديني را تجربه خواهد كرد:

 

به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از شبكه راي اسپرت، كارلو آنجلوتي تصريح كرد: در مدتي بيش از دو دهه پائولو مالديني براي ميلان زحمت فراواني كشيد و تلاش كرد. اين مسئله هيچگاه از ياد هواداران و كارشناسان دور نخواهد شد اما فوتبال هميشه حركتي رو به جلو دارد و در اين ميان، بايد ميلان دوران بدون حضور او را نيز تجربه كند.

اين مربي در برنامه اي تلويزيوني، به بهانه خداحافظي پائول ومالديني از دنياي فوتبال در سن 41 سالگي در پايان فصل جاري كالچو صحبت مي كرد، ادامه داد: از جهات گوناگون برخي از كارشناسان كالچو او را با فرانكو باره‌سي مقايسه مي كنند كه به نظر من اين قياس بطور كلي صحيح نيست زيرا اين دو تفاوت هاي اشكاري در نحوه بازي دارند.

آنجلوتي اظهار داشت: به نظر من مالديني اسطوره اي براي ميلان و فوتبال ايتالياست كه بايد جايگاه عالي‌اش حفظ شود. با اين حال ميلان نياز دارد براي آينده قدم هاي تازه اي در زمينه جذب نيروي جوان بردارد تا جاي خالي او پر شود.

اين مربي يادآور شد: در تمام سال هايي كه در ميلان بودم، مالديني به عنوان كاپيتان كمك شاياني به من كرد و بازوي قوي براي من محسوب شد. من صميمانه از او بابت همه زحماتش تشكر مي كنم.

مالديني از سال 1985 تاكنون در خدمت آ.ث.ميلان است. او در اين 24 سال 901 بار پيراهن ميلان را به تن كرد. مالديني براي تيم ملي ايتاليا نيز از سال 1988 تاكنون 109 بازي انجام داده است. وي قصد دارد در پايان فصل جاري از دنياي فوتبال براي هميشه كناره گيري كند.

 

فدراسيون هندبال خواسته‌هاي ما را برآورده كرده است:

 

مريم كريميان در گفت‌و‌گو با خبرنگار باشگاه خبري فارس «توانا»، اظهار داشت: از آنجايي كه اردوي تيم ملي با فصل امتحانات بازيكنان تداخل دارد، اردو در چند شهر و زير نظر چند مربي برگزار مي‌شود.

وي با بيان اينكه اردو به خاطر فصل امتحانات بايكنان با چهار بازيكن در تهران برگزار مي‌شد، افزود: بازيكنان تهران و بندرعباس در تهران زير نظر من، در اصفهان زير نظر خانم كوهيان، در شيراز زير نظر خانم غارسي و در كرمان زير نظر خانم قهروي تمرين مي‌كنند.

سرمربي تيم ملي هندبال بانوان خاطرنشان كرد: مسابقات تداركاتي از 6 تير به بعد شروع مي‌شود. در نظر داريم 2 اردوي تداركاتي در آذربايجان و قطر برگزار كنيم.

وي گفت: سطح رسيدگي فدراسيون مناسب است و در اردوها از لحاظ امكانات و برآوردن خواسته‌ها هيچ مشكلي نداريم. فدراسيون تاكنون تمام خواسته‌هاي ما را برآورده كرده است.

كريميان اظهار داشت: سطح بازي‌هاي آقايان به دليل برخوردار بودن از مسابقات برون مرزي بالاتر است. يك بار حضور ما در بازي‌هاي آسيايي باعث شد كه سطح بازي‌هاي بانوان تغيير كند و ديد آنها بازتر شود. مسابقات برون مرزي روي عملكرد تيم‌ها تأثير بسيار زيادي دارد و بي شك آقايان به دليل امكاناتشان از ما برترند.

وي در خصوص تعداد كم تيم‌ها در ليگ، تصريح كرد: مسلماً هر چه تعداد تيم‌ها در ليگ بيشتر باشد، رقابت بيشتر خواهد بود. در حال حاضر مشخص نيست كه آيا 5 تيم فعلي تا زمان مسابقات ثابت مي‌مانند يا بازهم از تعداد آنها كاسته مي‌شود.

سرمربي تيم ملي هندبال بانوان با تشكر از رحيمي رييس فدراسيون هندبال خاطرنشان كرد: فدراسيون حتي پس از باخت تيم به بازيكنان هديه مي‌داد و معتقد بود همين كه بازيكنان در اين بازي‌ها گل زده‌اند جاي تقدير و پاداش دارد و به اين صورت انگيزه بازيكنان را بالا مي‌برد.

 

حمايت دو چهره اتومبيلراني از طرح ديويد بكام:

 

به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از نويه زورخر سايتونگ، لوئيس هاميلتون و جنسون بوتون در ابتداي هفته و در ملاقاتي با ديويد بكام، به وي قول حمايت همه جانبه براي همراهي در پروژه جام جهاني 2018 را دادند.

بكام كه همراه گري لينه كر،‌ مهاجم اسبق انگليس، در تلاش براي كسب ميزباني جام جهاني هستند،‌ پس از دريافت قول اين دوستاره، اظهار داشت كه تلاش خود را براي كسب حمايت ستارگان ديگر افزايش خواهد داد.

او خاطر نشان كرد كه تلاش مي كند با جمع آوري امضا 2 هزار چهره ورزشي، به فدراسيون بين المللي فوتبال (فيفا) براي دريافت حق ميزباني جام جهاني فشار وارد كند.

جام جهاني 2010 در افريقاي جنوبي و 2014 در برزيل انجام مي گيرد. انگليس خواهان دريافت حق ميزباني 2018 است.

 

كمك 8 ميلياردي سازمان ورزش به پرسپوليس و استقلال:

 

محمد آخوندي در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري فارس، اظهار داشت: با توجه به دستور رئيس‌جمهوري مبني بر خصوصي‌سازي اين دو باشگاه و واگذاري سهام آنها، سازمان براي آنكه در ابتداي خصوصي‌سازي دچار مشكل نشوند و هزينه‌هاي جاري خود را تامين كنند، 8 ميليارد كمك مالي خواهد كرد.

وي تاكيد كرد: در فصل آينده كه زمان نقل و انتقال آن از روز گذشته آغاز شده، 4 ميليارد تومان به پرسپوليس و 4 ميليارد تومان به استقلال اختصاص مي‌دهيم تا مشكلي در زمينه بحث‌هاي اجرايي به وجود نيايد. البته سازمان تربيت‌بدني حداقل در سه سال آينده نيز كمك‌هاي مالي خود را به اين دو باشگاه ادامه مي‌دهد تا اين دو باشگاه به طور كامل مستقل شوند.

 

"شاد و سربلند باشید"

جهت عضویت کلیک کنید

Your Advertisement

Free Invisible Detector
TehroonShop
Ham3d TehroonShop TehroonShop

All Right Reserved By Tehroon-Online



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive