گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Tuesday, May 12, 2009

[Tehroon-Online] ::Fale ROOz -22 OrdiBehesht 88::



 
 

Send Pm Mehrad
Send Pm  Hamed

Your Advertisement

90 92 30 31 21

SepidehShop

نیو مانگ 2009

جومونگ 3 -زیرنویس فارسی

فال روز 23 اردیبهشت ماه88!

 

 

متولدين فروردين: پدر و مادرها و بزرگترهای متولد اين ماه اغلب در شرايطي قرار دارند که در ماندن و رفتن دو دل هستند ، اين عده بدليل رويدادهای اخير زندگي شان برای يک سفر يا نقل و انتقال تازه در حال تصميم گيری هستند ولي در نهايت اين مسئله آنها را به يک بن بست فکری کشانده است. در هر حال بايد با دور انديشي تصميم بگيرند و به عواقب و عوارض آن فکر کنند.

 

متولدين ارديبهشت: فشار زيادی به خود نياوريد، زيرا اين ماه زمان بي قراري سال است. شما در اين ماه احساس ويژه ای از دوستان و خانواده خود انتظار داريد. چند قدم عقب بگذاريد و درباره ناز پروردگي خود کمي بينديشيد. اگر چنين نکنيد يک شکست در انتظار شما ست و آن نتيجه خطا و اشتباه خودتان است. گروهي در کار خود دچار نوعي بلاتکليفي شده اند يعني هم پيشنهاد جالبي برايشان رسيده و هم در آن امتيازاتي دارند بهر حال بايد سريعا" تصميم بگيرند.

 

متولدين خرداد: به ساده زيستي ادامه دهيد، يکي از مشخصه هاي شما همين است. به ظاهر خوب افراد بسنده نکنيد، بلکه در مورد آنها خوب تحقيق کنيد. راز خود را برای هر کسي بيان نکنيد. گفتگوهاي احساسي ممکن است جلوي تفکر منطقي تان را که تا کنون موفقيت شما را باعث شده بگيريد، بنابرين از چنين گفتکوهايي دوری جوييد. سفری خواهيد داشت که قسمتي از آن در آب طي خواهد شد.

 

متولدين تير: از افراد خودخواه فاصله بگيريد. برخي از صفات خوب شما در محيط کار باعث ميشود وظايف مهمي به شما ارجاع شود. دو ملاقات مهم خواهيد داشت که يکي در مورد مسائل تحصيلي و شغلي است و ديگري در مورد زندگي آينده تان. به يک سفر کوتاه ولي جالب خواهيد رفت. يکي از دوستانتان که از شما دلخور بود، به اشتباه خود پي خواهد برد و از شما دلجويي خواهد کرد. گمشده ای را بعد از ساليان طولاني پيدا خواهيد نمود.

 

متولدين مرداد: موضوع مهم مالي که از مدتها قبل فکرتان را نگران ساخته بود ، در اين دوره کاملا روشن و حل خواهد شد. از طرف ديگر ، در اين مورد با اعتماد ننمودن بديگران ميتوانيد خودتان را گرفتار نسازيد. به مهماني ها و جشن های متعددی دعوت شده و دوستان جديدی پيدا خواهيد نمود. مجردين همچنان در جستجو خواهند بود و عشاق به توافقهای رضايت بخشي خواهند رسيد و متاهلين در به انجام رساندن مسئوليتهايشان با همديگر شراکت و همکاری آغاز خواهند نمود.

 

متولدين شهريور: عشق نقش بسيار مهمي در اين دوره بازی خواهد نمود. حتي اگر جزو مجردين ماجراجو نيز باشيد، احساس خواهيد نمود که احتياج به يک رابطه ثابت و همنشين احساسي واقعي داريد. شايد به همين دليل متاهلين نيز سعي خواهند نمود تا بجای سربسر هم گذاشتن، از وجود همديگر لذت ببرند و بخصوص که با قطع دست مداخلين خواهند توانست بار ديگر همديگر را از نظر احساسي دريابند. اما شغل و رشته فعاليت تعريف چندان زيادی نداشته و احتياج به تمرکز بيشتر خواهد داشت. خريدهای مهمي خواهيد نمود. برای تغيير و يا خريد وسيله نقليه دقت زياد بکنيد.

 

متولدين مهر: هنگامي که مسئله عشق و عاشقي پيش بيايد، بهتر است در تصميم گيریهای مهم بجای عقل، قلبتان را راهنما قرار دهيد. در رابطه با رشته فعاليت نيز اگر تمرکز بيشتری بکار نبريد، اگر نخواهيد مسئوليت روز را همان روز به پايان برسانيد. اگر وقتتان را بجای فعاليت در تفريح بگذارانيد، گرفتاری طويل مدتي برای خود ايجاد خواهيد نمود. ديدار از مسن ترهای خانواده ، بخصوص آنهايي که بيمار هستند، نه تنها آنها را خوشحال خواهد نمود بلکه دعای خيرشان را نيز بدرقه آينده تان خواهد ساخت .

 

متولدین آبان: سعي کنيد به عقايد ديگران احترام بگذاريد هر کس حق دارد نظر خود را ابراز نمايد شما بايد گذشت داشته باشيد. از نظر عاطفي هفته پرشوری در پيش داريد. چهارشنبه خوبي در راه است. دوست و يا يکي از اقوام خانواده گرفتاری قانوني پيدا نموده و سعي خواهد نمود که شما را نيز آلوده سازد. پشت سر ديگران بدگوئي نکنيد تا ديگران نيز از شما تعريف بد ننمانيد. خريد و فروش ملک و املاک ميتوانيد رشته ای بسيار مثبت برايتان بشمار بيايد.

 

متولدين آذر: از اظهار نظرهای خود هراسي نداشته باشيد و آنچه را که مي پنداريد درست است، بي پرده با دوست نزديکتان در ميان بگذاريد او به شما کمک خواهد کرد. اواخر هفته به يک ميهماني بزرگ دعوت خواهيد شد. حساسيت بيش از حد شما، راه رسيدن به هدفهايتان را برايتان دشوار ميکند. ار توقعتان بکاهيد و با صبر و درايت مسائل را بررسي و حل کنيد. يک نامه بسيار مهم از راه دور به شما خواهد رسيد.

 

متولدين دی: همه ميدانند که دنبال اين هستيد تا تغييری در زندگي خود ايجاد کنيد ولي بهتر است پيش از آغاز هر کاری، اطراف و جوانب آن را بدقت بررسي کنيد. روز خوشحال کننده در راه داريد. زياد افسوس گذشته را ميخوريد و به همين دليل نميدانيد به چه شکل به انجام برنامه هايتان بپردازيد. خوشبين باشيد و اراده خود را حفظ کنيد تا موفق شويد.

 

متولدين بهمن: يادی از گذشته ها کردن، دلبستگي به خاطرات شيرين است ولي نبايد همه افکار را به گذشته ربط داد و همه دلبستگي ها و خوشي ها را در همان گذشته فريز شده و ثابت نگه داشت. بزودی تحولات تازه اي در زندگي اين گونه افراد پيش مياد که خود بخود آنها را به آينده و رويدادهای خوش آن مي کشاند به آن دسته از متولدين اين ماه که اسرار مهمي را درباره اطرافيان خود در سينه دارند توصيه ميشود خدای نکرده در جهت منفي و رسوايي بکار نگيرند چون هر اشتباهي در اين راه به قيمت زندگي شان تمام ميشود.

 

متولدین اسفند: انديشه خود را برای خود نگه داريد، با اين کار ارتباط خود را با ديگران حفظ خواهيد کرد. اگر سرمايه خود را در جای امن نگهداری نکنيد برای رفع مشکلات در سراشيبي قرار خواهيد گرفت. اين ماه زمان مناسبي است که مسايل اقتصادي را در نظر بگيريد و به آينده توجه کنيد. اگر در اين ماه طرح آينده خود را مشخص نکنيد بعدا" عقب خواهيد ماند.

 

شاد و سربلند باشید!

جهت عضویت کلیک کنید

Your Advertisement

Free Invisible Detector
TehroonShop
Ham3d TehroonShop TehroonShop

All Right Reserved By Tehroon-Online



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive