گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Saturday, May 30, 2009

[Tehroon-Online] ::Download Jadid Train NarmaFzar Haye R0oz! ~>30 MAY<~::



Send Pm Mehrad
Send Pm  Hamed

Your Advertisement

90 92 30 31 21

نیو مانگ 2009

نرم افزار مسنجر و چت بیلوکس

Beyluxe Messenger 0.1.2.4 - نرم افزار مسنجر و چت بیلوکس

نرم افزار مسنجر بیلوکس یک نرم افزار بسیار ساده و کاربردی برای چت کردن و استفاده از اتاق های گفتگو است. این نرم افزار فعلا همانند زمان ابتدای ورود نرم افزار مسنجر یاهو دارای طرفدارهای بسیاری است. اتاق های گفتگو در این نرم افزار دارای کاربران فارسی زبان بسیاری است و میتوان آن را جایگزین نرم افزار و اتاق های چت یاهو دانست. امیدواریم از دانلود رایگان این نرم افزار اینترنت لذت ببرید. در زیر امکانات این نرم افزار را برای شما لیست میکنیم.

Download NOW!!!


 

بازی کامپیوتری هیجان انگیز ماهیگیری دیوانه کننده

BigFish Games Fishing Craze - بازی کامپیوتری هیجان انگیز ماهیگیری دیوانه کننده

بازی هیجان انگیز و بسیار سرگرم کننده Fishing Craze یکی دیگر از محصولات شرکت بازی سازی BigFish Games می باشد. در این بازی ماهیگیری شما به عنوان فرد ماهیگیر به ساحل یک دریا یا رودخانه می روید و به ماهیگیری مشغول می شوید. در این بین هر ماهی خاص امتیاز خاض خودش را دارد و بعضی ماهی ها امتیاز شما را کم می کنند. بعضی از مراحل بازی با رسیدن به حد مورد نظر امتیاز شما را به مرحله بعدی هدایت می کنند و بعضی دیگر محدودیت زمانی دارند. تیم نرم افزاری دانلود رایگان دانلود این بازی کامپیوتری را به صورت ویژه به شما پیشنهاد می کند. این بازی برای تمامی سنین مناسب است و برای اجرای آن سیستم سخت افزاری بالایی نیاز نیست. امیدواریم از دانلود رایگان این بازی کامپیوتر لذت ببرید.

Download NOW!!!


تم نوکیا سری 40 ورژن 5

Nokia Themes S40 V5 - تم نوکیا سری 40 ورژن 5

سری 40 گوشی های شرکت نوکیا که گوشی هایی مانند 6500-6300-5610-5320-5310-5220 و... جزء این سری میباشند با توجه به قیمت آنها از امکانات مناسبی برخوردارند. این بسته شامل بیش از 10 تم مخصوص گوشی های سری 40 ورژن 5 نوکیا است. در این تم ها که توسط تیم دانلود رایگان برای شما آماده گردیده است از ویژگی Media Skin (فایل های فلش) استفاده شده و باعث می شود بعد از نصب این تم ها جلوه خاصی به گوشی شما داده شود. لازم به ذکر است که این تم ها به دلیل حجمی که دارند حتما باید بر روی Memory Card (حافظه کارت) نصب شوند وآنها را از روی حافظه تلفن نصب نکنید و نکته دیگر اینکه این بسته از تم نوکیا نسبت به سایر تم ها به زمان بیشتری برای نصب احتیاج دارند. امیدواریم از دانلود این فایل ها از سایت دانلود رایگان لذت ببرید و استفاده از این بسته برای شما عزیزان پر از هیجان باشد.

Download NOW!!!


مجله الکترونیکی یوگا

Yoga Journal Magazine June 2009 - مجله الکترونیکی یوگا

یوگا ورزشی جسمی و روانی(فکری) می‌باشد که در شبه قاره٦quot; هند و توسط هندوها بوجود آمده‌است. ریشه یابی دقیق این ورزش که توسط چه شخصی و دقیقآ چگونه بوجود آمده کمابیش ناممکن است چرا که تاریخ شکل گیری یوگا به سالهای بسیار دور برمی گردد. واژه ی "یوگا" بمعنای "یگانگی" است. یوگا (Yoga) گونه ای از ورزش است كه بر پایه ی اعتقادی بنـا شـده كـه بـدن و تنـفـس ارتـبـاط تـنـگاتنگی با ذهن و اندیشه دارند. با كنترل تنفس و نـگاه داشـتـن بدن در وضعیتهای ثابت یا همان "آساناس" یوگا در انسان توازن (هارمونی) ایجاد می كند. هدف یوگا هماهنگ کردن سیستم های مختلف بدن است تا در پرتو آن شادابی و تندرستی کلی بدست آید. به گفته سوامی شیواناندا پدر یوگای علمی معاصر: یوگا اتحاد و هماهنگی اندیشه، سخن، کردار و عمل است. مجله الکترونیکی یوگا با نام Yoga journal Magazine نسخه june 2009 یک مجله بسیار عالی برای طرفداران ورزش یوگا است. این مجله الکترونیکی دارای 107 صفحه است و به زبان انگلیسی منتشر شده است. امیدواریم از دانلود این مجله رایگان از سایت نرم افزار ی دانلود رایگان لذت ببرید.

Download NOW!!!


تصاویر پشت زمینه فلش

Flash Backgrounds Pack 240x320 - تصاویر پشت زمینه فلش

پسوند SWF پسوند فایل های فلش می باشد که توسط بسیاری از شرکت های تولید کننده تلفن همراه سراسر دنیا پشتیبانی می شود. این پسوند باعث ایجاد ویژگی Media Skin یا همان استفاده از مدیا ها در گوشی می باشد.به این صورت که شما یک فایل با پسوند SWF که می تواند یک انیمیشن ساعت یا تصویر متحرکی باشد به عنوان تصویر زمینهه و یا محافظ صفحه گوشی استفاده کنید. ویژگی Media Skin در گوشی هایی نظیر نوکیا ورژن 40 و 60 و تمامی گوشی های سونی اریکسون ورژن 4.5-4.6-4.7 قابل استفاده می باشد. این والپیپرها یا تصاویر پشت زمینه فلش در اندازه 320*240 و در حدود 160 تصویر برای گوشی های ذکر شده در بالا توسط تیم نرم افزار ی دانلود رایگان

Download NOW!!!

 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید!

جهت عضویت کلیک کنید

Your Advertisement

Free Invisible Detector
TehroonShop
Ham3d TehroonShop TehroonShop

All Right Reserved By Tehroon-Online



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive