گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Tuesday, May 5, 2009

[Tehroon-Online] ::Fale RoOz - 15 OrdiBehesht 88::



Send Pm Mehrad
Send Pm  Hamed

Your Advertisement

90 92 30 31 21
LEVELSshop3-4
Forogh-Ads

 

PTP12

فال روز 15 ارديبهشت 88!

 

متولدين فروردين: تلاش سازنده و خستگي ناپذير بعضي از خانم هاي متولد آذر ماه واقعا قابل ستايش است چرا که همين روحيه آنهاست که زندگي خود و اطرافيان شان را مي سازد. با فرزندان خود دوست و صميمي و نزديک باشيد.

 

متولدين ارديبهشت: اختلاف نظر ميان بعضي پدر و مادرها و فرزندان سبب شد که احساس بيگانگي و نا اميدي در وجودشان ريشه بگيرد درحاليکه راههاي تفاهم بسيار است .براي خيلي از متولدين اين ماه که بدلايلي از زندگي مشترک خسته و کسل شده اند وسوسه هايي پديد آمده که تن به جدايي برسد.

 

متولدين خرداد: در زمينه مسائل عاطفي و احساسي شرايطي بوجود آمده که متولدين مجرد بايد آخرين تصميم خود را براي شروع يک زندگي جدي بگيرند و در ضمن بعضي ها اگر تکليف رابطه عاشقانه خود را روشن سازند و بلاتکليفي موجود را به نقطه مشخصي برسانند نامزديهاي تازه اي براي خيلي از خانواده ها و دختر خانم ها با شادي و اميد همراه است.

 

متولدين تير: خيلي از متولدين اين ماه درگير بعضي بگومگوها شده و همين مسئله فضاي زندگي آنها را بهم ريخته و آرامش خيال آنها را بهم زده است. دلبستگي متاهلين به فرزندان خود چنان گاه شديد و عميق است که همه چيز را تحت الشعاع خود قرار مي دهد.

 

متولدين مرداد: برای متولدین این ماه هدف ها نزديک و شانس هاي خوبي درراه است. به متاهلين توصيه مي شود با يک شاخه گل، يک هديه کوچک، يک دعوت قشنگ و برخورد عاطفي، زوج خود را شاد سازند .

 

متولدين شهريور: متولدين اين ماه بايد مرقب سلامت خود باشند و در رانندگي احتياط را پيشه خود سازند. عده اي از دختران متولد اين ماه براي انتخاب فرد مورد نظر خود بلاتکليف مانده اند و برخي تصميم بر اين دارند نامزدي ها را به هم بزنند .

 

متولدين مهر: ازدواج براي مجردها کلا در اين ماه اوج مي گيرد. گاه در برابر خود موانعي داريم که در هر صورتي قابل رفع است و با حوصله امکان رسيدن به هدف ها وجود دارد .

 

متولدین آبان: در زمينه کسب و کار و شغل بعضي از متولدين اين ماه بسيار پولساز و موفق و مبتکر هستند، برخي بدليل رکود اقتصادي ناگهان دچار ترس و دلهره شده و حتي ابتکارات و خلاقيت هاي خود را بهمين سبب از دست داده اند. به اين گروه توصيه ميشود بااميد بکار بپردازند و روحيه خود را نبازند که هنوز شانس هاي خوبي در راه است .

 

متولدين آذر: اصولا متولدين اين ماه آدمهاي بسيار خوش قلب و فداکاري هستند ولي گاه بدليل بعضي لجبازيها خود را به دردسر مي اندازند. در زمينه کاري و مشکلات محيط کار، بايد با سياست عمل کرد. بايد هماهنگي ايجاد کرد. در زمينه بعضي اختلاف نظرها و يا زمزمه جدايي ها در ميان سي در صد از متاهلين بايد توصيه نمود عاقل باشيد و محتاط .

 

متولدين دی: هميشه آرامش در فضاي خانه و خانواده برقرار بوده. دوستان جديدي وارد زندگي درصدي از متولدين اين ماه ميشوند که بعضي مثبت و بعضي نه چندان دلخواه هستند. متولدين اين ماه اغلب شان وقتي مسئوليتي را مي پذيرند تا پايان ميروند و حتي دست به اقدامات فداکارانه اي ميزنند تا سربلند باشند و همين سبب شده ميان خانم ها و حتي آقايان اين ماه مديران خوب و فعال و معروفي باشند.

 

متولدين بهمن: در زمينه مسائل عاطفي و احساسي خيلي از خانم ها از شوهران خود گله دارند که چرا احساسات خود را بيان نمي کنند و خيلي از آنان از همسران خود شکايت دارند که چرا در برخوردها بي تفاوت شده اند. به هر دو گروه توصيه ميشود در برقراري روابط صميمي و گرم بکوشند، خصوصا اينروزها که هر دو گروه به آن نياز دارند.

 

متولدین اسفند: متولدين اين ماه اغلب انسانهاي خلاق و پر کار و در عين حال در کار نيز مبتکر هستند. جوان ترها در تحصيل و کسب تجربه موفق ميباشند. بزودي براي مجردها رويدادهاي خوشي سبب ميشود بتوانند با راحتي خيال مسير زندگي خود را تعيين کنند . گروهي نيز تن به ازدواج مي دهند.

 

نظرات خود را براي ما ارسال كنيد!

جهت عضویت کلیک کنید

 

Your Advertisement

Free Invisible Detector
TehroonShop
Ham3d TehroonShop TehroonShop

All Right Reserved By Tehroon Online



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive