گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Monday, May 4, 2009

[Tehroon-Online] ::Fale RoOz - 14 OrdiBehesht 88::



Send Pm Mehrad
Send Pm  Hamed

Your Advertisement

90 92 30 31 21
LEVELSshop3-4
Forogh-Ads

 

PTP12

فال روز 14 اردیبهشت ماه88!

 

فروردين ماه : متولدين اين ماه بايد بکوشند روابط خود را با دوستان تازه گسترش دهند، چرا که بهر حال در شرايط امروز نياز به ارتباطات گسترده دارند. بسياري از دختر خانم هاي متولدين اين ماه در شرايط بسيار حساس از زندگي خود قرار دارند.

 

ارديبهشت ماه : اکثر متولدين اين ماه براي ساختن زندگي بهتر دست به تلاش ميزنند و البته بسياري نيز به نتيجه مطلوب ميرسند و عده اي هم با بن بست هايي روبرو ميشوند که نبايد نا اميد شوند و همچنان به تلاش خود ادامه دهند. خانم هاي متولد ارديبهشت سخت نکته بين و مشکل پسند هستند و البته اين نوع و شيوه زندگي نتايج خوبي نيز ببار مياورد بشرط اينکه به حد افراط و تفريط نرسد.

 

خرداد ماه : پيش آمدن مسائل مختلف چون نامزدي، شروع عشق، ازدواج در زندگي نود درصد از مجردين اين ماه، در حقيقت اين گروه مرتب با رويدادهاي پرهيجان روبرو هستند و درضمن اکثريت آنها با نتايج خوبي نيز همراه خواهند شد. در زمينه کاري و شغلي براي بعضي از متولدين اين ماه موقعيت هاي خوب بوجود آمده و يا با پيشنهادات تازه روبرو ميشوند و يا خود تصميم به شروع يک کار مستقل ميگيرند که در هر حال سازنده و مثبت خواهد بود .

 

تير ماه : يک مسئله کوچک در زندگي زناشوئي بعضي متولدين اين ماه سبب ميشود ناگهان دامنه اختلاف و در گيري وسعت گرفته و کارشان را به بن بست هايي بکشد در حاليکه در اصل همه اين مسائل براحتي قابل حل و رجوع است و پيوندهاي محکم و استوار اکثر متولدين اين ماه نبايد با چنين رويدادهائي دچار خدشه شود.

 

مرداد ماه : ورود دوستان و آشنايان جديدي تحول و تغييري جالب در زندگي بعضي از متولدين اين ماه پديد مياورد خود اعجاز بزرگي در زمينه کار و مسائل مختلف زندگي براي عزيزان خود بوجود خواهند آورد. در زمينه مسائل احساسي و عاطفي خيلي از دختر خانم ها به مرحله اي روشن و پراميد در زندگي خود پا مي گذارند .

 

شهريور ماه : معدودي از متولدين شهريور بدنبال گمشده اي هستند، اين گمشده گاه در وجود شخصي بخصوص خلاصه ميشود، گاه در يافتن سرزميني تازه، شغلي جديد و يا مرحله اي بسيار متفاوت از زندگي، و اصولا متولدين شهريور داراي روحيه اي عجيب هستند و با اطرافيان خود فرق دارند.

 

مهر ماه : در امور تجارت و داد وستد اغلب متولدين مهر ماه داراي شانس بلندي هستند و باصطلاح امکان اينرا پيدا مي کنند که به سود قابل توجهي دست يابند ولي در ضمن گروهي نيز نبايد خود را معرکه هيچ معامله اي سازند چرا که اينروزها زمان جالبي نيست.

 

آبان ماه : شايد خيلي ها نتوانند به درون پاک و روحيه فداکار اکثر متولدين اين ماه پي ببرند و بهمين جهت قضاوت شان در مورد اين اشخاص، قضاوتي سطحي است. توصيه نميکنم که اين دسته از متولدين اين ماه براي معرفي خود فرايد بزنند بلکه معتقدم گاه امکاني فراهم آورند که خيلي ها براستي به اقدامات خيرخواهانه به روحيه پاک و صديقشان پي ببرند و از فروتني بيش از حد دست بردارند.

 

آذر ماه : وقتي آن دسته از متولدين اين ماه که اجازه ميدهند بگومگوها در زندگي شان دامنه بگيرد به بن بست ميرسند و تازه مي فهمند که خيلي ساده و آسان مي توانستند مسائل خود را حل کنند و بقولي مشکلات را در نطفه خفه سازند ولي کوتاهي کردند. عشق در زندگي متولدين اين ماه اعجاز آفريده است .

 

دي ماه : اگر جواب خيلي از فداکاريها و محبت ها به متولدين دي ماه برنگشته است ولي فضائي از خوش نامي و محبوبيت و يادآوري هاي دلنشين مي تواند آينده اي زيبا براي اين گروه ترسيم کند. در حاليکه بعضي متولدين دي ماه سعي دارند از عشق و دردسرهايش فرار کنند و خود را در زندگي معمولي و آدم هاي نرمال غرق نمايند.

 

بهمن ماه : اطراف خيلي از متولدين بهمن ماه را گروهي آدم هاي دو رو و چاپلوس گرفته اند که اين عده اگر در شناسائي اين عده اقدامي نکنند و باصطلاح دوست و دشمن را نشناسند مسلما زندگي راحت و بدون دغدغه اي نخواهند داشت. دختر خانم هاي متولد اين ماه اغلب براي دستيابي به عشق و لحظات پر تب و تاب آن هيجان دارند، ضمن اينکه خيلي ها به آن دست مي يابند و گروهي بدليل عجله به راه اشتباهي ميروند .

 

اسفند ماه : بعضي از متولدين اين ماه در جستجو براي يافتن عزيزاني به نتيجه رسيده و به شادي و شعف فراواني ميرسند. عده اي نيز بخاطر بعضي يکدندگي ها عزيزي را گم مي کنند و بهمين جهت توصيه ميشود آن دسته که اسير يکدندگي و لجاجت هستند کمي آرام باشند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید!

جهت عضویت کلیک کنید

 

Your Advertisement

Free Invisible Detector
TehroonShop
Ham3d TehroonShop TehroonShop

All Right Reserved By Tehroon Online



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive