گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Sunday, May 3, 2009

[Tehroon-Online] ::Fale RoOz - 13OrdiBehesht 88::



Send Pm Mehrad
Send Pm  Hamed

Your Advertisement

90 92 30 31 21
LEVELSshop3-4
Forogh-Ads

 

PTP12

فال روز 13 اردیبهشت ماه 88!

 

فروردين ماه : آن دسته از متولدين ميانساله اين ماه که همه وجودشان به گذشته ها پيوند دارد ضمن حفظ اين پيوند بايد به آينده نيز جدي توجه کنند چرا که بهر حال آينده به آنها نيز تعلق دارد. خلاقيت ها و قوانين شان امروز براحتي بکار خواهد آمد.

 

ارديبهشت ماه : بسياري از متولدين اين ماه براي آينده خود برنامه وسيع و گسترده اي تدارک ديده و براي به ثمر رساندن اين برنامه ها از هيچ کوششي دريغ ندارند و موفق هم خواهند شد. عشق در نمايي تازه وارد زندگي متولدين اين ماه ميشود و آنها را به تفکر و تصميم گيري تازه اي واميدارد .

 

خرداد ماه : اگر متولدين اين ماه روحيه ملايم و پر از عاطفه خود را بدست حوادث و فراز و نشيب هاي زندگي بسپارند و سعي کنند به بي تفاوتي ها نزديک شوند مسلما" ديگر آن محبوبيت گذشته را نخواهند داشت و در مسيري سرد و بدون عشق پا مي گذارند.

 

تير ماه : درگيريهاي قانوني سبب شده در بعضي از فاميل و دوستان نغمه هاي جدائي سر داده شود و حتي همين رويدادها عده اي را به جدائي کشانده است. معدودي از خانم هاي متولد اين ماه رازي را در دل دارند که بايد با توجه به عکس العمل هاي پديد آمده درافشاي آن اقدام کنند وگرنه همان بهتر که دردل بگذارند .

 

مرداد ماه : مجردهاي مرداد ماه در مسير پولدار شدن و توفيق در کارهاي اجتماعي و تخصصي هستند. توجه عميق به سلامت جسمي و روحي بايد سرلوحه زندگي متولدين مرداد ماه قرار گيرد، خصوصا" آنها که در سنين بالاي پنجاه قرار دارند بايد با ورزش و تغذيه مناسب اين مراقبت را دقيق تر سازند حتي اگر ممکن است پياده روي را پيشه کنند .

 

شهريور ماه : اخيرا حوادثي در ميان متولدين شهريور و دوستان و آشنايانشان بوجود آمده که بعضي مثبت و سازنده و بعضي نيز دردسرساز است، چون خيلي ها به نتيجه و عکس العمل اين حوادث چشم دوخته اند متولدين شهريور بايد با ظرافت خاص اين مسائل را دنبال کنند. در زمينه مسائل احساسي و عاطفي متولدين شهريور بايد همچنان محتاط و دورانديش باشند .

 

مهر ماه : بنظر ميايد حساس ترين دوره زندگي متولدين مهر ماه فرا رسيده است ، در اين مرحله اکثريت مي توانند مشاغل آينده، همسر و حتي محل زندگي خود را انتخاب کنند. خيلي ها مي توانند از کلي دردسرهاي قبلي خود دور شوند و به مسيري آرام گام نهند و بعضي مجردها زمان اين را پيدا مي کنند به تخصص هاي بسيار ارزشمندي دست يابند .

 

آبان ماه : نگذاريد کارها و مسئوليتهاي عقب افتاده تان مرتب اضافه شود و همين برايتان کلي دردسر و مشکل و در عين حال نا اميدي ببار آورد. متولدين اين ماه اصولا" آدمهای يک دنده ای هستند ولي بايستي اين را بدانند که نمي شود در همه مسائل به يگ گونه عمل کرد. البته جاي شکر دارد که نود درصد از متولدين اين ماه آدمهاي محکم و استواري هستند و خود را براحتي نمي بازند .

 

آذر ماه : همانطور که معمول بوده اگر متولدين اين ماه به خواسته ها و نظرات اطرافيان و عزيزان خود توجه داشته باشند و به آنها امکان بدهند تا خود را در زمينه هاي مختلف نشان بدهند.

 

دي ماه : بلا تصميمي در زمينه هاي خانوادگي و عشق و احساس هميشه پايان خوشي ندارد بهمين جهت به آن دسته از متولدين اين ماه که در چنين مواردي دير تصميم ميگيرند و يا مرتب دودل هستند بايد توصيه کرد تغيير روش بدهند.

 

بهمن ماه : در ميان خانواده هاي متولد اين ماه هميشه موجي از شادي و هيجان و در ضمن قهر و آتشي و اختلافات کوچک وجود دارد که در پايان به اين گروه رنگي از حرکت و جنبش ميزند. در زمينه هاي سرمايه و پول و ثروت متولدين اين ماه داراي بخت بلندي هستند اگر خوب کارنامه شان را ورق بزنيم متوجه ميشويم که معمولا در کسب و کار و خريد و فروش کمتر دچار ضرر و زيان ميشوند .

 

اسفند ماه : مشغله فراوان و مسئوليت هاي زندگي و کار سبب شده ميان پنجاه درصد از متولدين اين ماه با فرزندانشان فاصله عميقي بيافتد. اين عده بايد تا حد ممکن به اين مسئله جدي بنگرند و در مواقع مناسب در رفع اين بکوشند چرا که ادامه اين وضع آنها را به دردسر خواهد انداخت. درصدي بالا از متولدين اين ماه در تفاهم کامل و خوشي بسر مي برند .

نظرات خود را برای ما ارسال کنید!

جهت عضویت کلیک کنید

 

Your Advertisement

Free Invisible Detector
TehroonShop
Ham3d TehroonShop TehroonShop

All Right Reserved By Tehroon Online



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive