گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Saturday, May 2, 2009

[Tehroon-Online] ::Fale RoOz - 12 OrdiBehesht 88::



Send Pm Mehrad
Send Pm  Hamed

Your Advertisement

90 92 30 31 21
LEVELSshop3-4
Forogh-Ads

 

PTP12

 

فال روز 12 اردیبهشت ماه 88!

 

 

فروردين ماه : تصميم گرفته ايد که تمام انرژيتان را صرف بهبودي محيط زندگيتان، بخصوص خانه تان بنمائيد . به نيازهاي افراد خانواده رسيدگي نموده و برخوردهاي تصادفي با ديگران تبديل بدوستي هاي بسيار عميق و دايمي خواهد گشت. موقعيت مالي تحرک زيادي نخواهد داشت .

 

ارديبهشت ماه : عشق نقش مهمي در اين دوره بازي خواهد نمود. اگر رابطه بهم خورده اي داريد مجبور خواهيد شد که بخاطر بازگرداندن محبوب با او تماس گرفته و سوئ تفاهمات گذشته را بنوعي حل کنيد. اگر شريکي داريد بهتر است دوستانه براي جدائي اقدام کنيد .

 

خرداد ماه : به روابط احساسيتان توجه بيشتري کنيد . اگر آلوده در رابطه اي هستيد که خوشحالتان نميکند بهتر است بجاي عذاب وجدان براي ناراحت نمودن طرف از طريق مسالمت آميزي به آن پايان دهيد. از نظر مالي دوره بسيار موفقيت آميزي در پيش داريد .

 

تير ماه : دوره کار و فعاليت بوده و بيشتري انرژيتان را در محيط کار صرف خواهيد نمود. با همکاران گرفتاريهائي خواهيد داشت و براي جلب رضايت صاحب کار و رئيس بايد حداکثر تلاشتان را بکنيد. ديدارهاي بسيار شاد و هم با دوستان ديرينه خواهيد داشت.

 

مرداد ماه : نسبت به جفت عشقي خود احساس بسيار عميق جنسي پيدا نموده و نياز بسيار زيادي براي بودن و همنشيني با او را داريد. خانمهاي متاهل حاملگي بسرشان خواهد زد و حامله ها بچه هاي بسيار خوش يمني خواهند داشت. در موقعيت مالي پستي و بلنديهائي را تجربه خواهيد نمود بدون اينکه نگران کننده باشند .

 

شهريور ماه : آلوده مشکلات خانوادگي و اختلافات و درگيريهاي بين آنها خواهيد بود. سعي کنيد طرف هيچ کس نبوده و منصفانه در موردشان قضاوت نمائيد.

 

مهر ماه : با کسي که برايتان مهم است اختلاف عقيده و سليقه پيدا نموده و بهمين دليل نيز بايد مواظب باشيد که با تعصب کوکورانه او را از خود نرنجانيد. در دوره اي هستيد که تمرين مراحل مختلف تفکر و يوگا ميتواند نه تنها در تصميم گيريهاي صحيح بسيار مثبت واقع شود بلکه براي حفظ سلامتيتان نيز مهم خواهد بود .

 

آبان ماه : گذشته ها و آنچه که در آن اتفاق افتاده است بار ديگر در زندگي حاضرتان ظاهر ميشوند. سعي کنيد به اين مسائل اجازه ندهيد که جلو پيشرفتهايتان را بگيرد.

 

آذر ماه : موضوع کنترل نمودن هدف اصلي اين دوره خواهد بود. با همسرتان برقابت خواهيد نشست از اينکه چه کسي بايد بر روابط زناشوئي تسلط داشته باشد. يادتان نرود که خشمتان را در خود نگاه نداريد ولي ميتوانيد آنرا با روشهاي خلاقانه خالي سازيد .

 

دي ماه : مشکلات ماليتان ممکن است زياد مهم نباشد ولي باعث ايجاد اختلاف با همسر خواهند گشت. سعي کنيد در اين مورد به شريک زنديگيتان اعتماد بيشتري داشته باشيد. مشکل بخصوصي از نظر سلامتي نخواهيد داشت. امکان سفر بسيار مهم و در رابطه با رشته فعاليت برايتان وجود دارد .

 

بهمن ماه : هميشه توانسته ايد به راهنمائي ها و نصايح ديگران گوش داده و آخر سر آنچه را که براي خود شما مهم است انجام دهيد ولي اکنون وقتش رسيده اين که در اين روش تغييري دهيد. در روابط احساسي دوران بسيار شادي خواهيد داشت . موقعيت مالي نگران کننده نخواهد بود .

 

اسفند ماه : احساس ميکنيد که بار ديگر در يکي از خوش شانس ترين دوره ها قرار داريد. اگر بتوانيد موقعيت ماليتان را با عقل تنظيم نمائيد نه با قلب خواهيد توانست جلو نگرانيهاي بيهوده را براي هميشه بگيريد. ديدارهاي مهم و مفيدي با افراد متشخص خواهيد داشت .

 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید!

جهت عضویت کلیک کنید

 

Your Advertisement

Free Invisible Detector
TehroonShop
Ham3d TehroonShop TehroonShop

All Right Reserved By Tehroon Online



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive