گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Wednesday, June 17, 2009

[Tehroon-Online] ::Sport News - 20 KhorDaad 88::



Send Pm Mehrad
Send Pm  Hamed

اخبار ورزشی روز 20 خرداد ماه 88!

 

::كاشاني‌ مديرعامل باشگاه پرسپوليس شد::

به گزارش خبرگزاري فارس با تصميم هيات مديره باشگاه پرسپوليس و موافقت علي آبادي ، حبيب كاشاني رسما به عنوان مديرعامل باشگاه پرسپوليس انتخاب شد.
كاشاني پس از بركناري عباس انصاري فرد به سمت مديرعاملي منصوب شد. صورت جلسه اين موضوع تنظيم شده و حكم كاشاني فردا به او ابلاغ خواهد شد.
در روزهاي گذشته خبر بازگشت علي سعيدلو، حبيب كاشاني و حسين هدايتي اعلام شده بود.


::تاكيد باشگاه اوساسونا بر حفظ شجاعي و نكونام::

به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از سايت رسمي باشگاه اوساسونا، خوآنيو لورنسو رئيس بخش ورزشي باشگاه اسپانيايي گفت: براي فصل آينده بودجه مناسبي جهت ترميم تاكتيكي تيم در نظر گرفته‌ايم و با توجه به تمديد قرارداد كاماچو دليلي نمي‌بينم به آرايش تيم و مهره‌هاي كليدي تغييري وارد كنيم.
وي افزود: به خاطر مصدوميت‌هاي طولاني در مورد فلانيو، هكتور فونت و هيدالگو مجبور به تجديدنظر خواهيم شد اما 24 بازيكن موجود در فهرست به هيچ وجه فروشي نيستند و سياست باشگاه حكم مي‌كند تحت هيچ شرايطي آنها را از دست ندهيم.
در فهرست رئيس بخش ورزشي نام جواد نكونام و مسعود شجاعي به چشم مي‌خورد و بازيكنان كليدي ديگري از جمله پاندياني، پلاسيل، خوانفران و دلپورته ديده مي‌شود.


::خليلي از تيم ملي كناره‌گيري كرد::

به گزارش خبرگزاري فارس محسن خليلي؛ مهاجم تيم ملي پس از جلسه‌ با افشين قطبي به دليل مصدوميت از تيم ملي كناره‌گيري كرد.
خليلي كه در جريان ديدار با كره شمالي آسيب ديد؛ با تاييد اين خبر به خبرنگار خبرگزاري فارس گفت: نياز به تمرينات اختصاصي دارم و تصور كردم بهتر است از تيم ملي كنار بروم. از هواداران عذرخواهي مي كنم و اميدوار هستم در دو بازي آينده بتوانيم به جام جهاني صعود كنيم. حالا به عنوان يك هوادار با حضور در ورزشگاه آزادي تيم ملي را تشويق مي‌كنم.
ديدار ايران و امارات ساعت 19 فردا در ورزشگاه آزادي برگزار مي شود.


::21 بازيكن و مربي قرارداد خود را ثبت كردند::

به گزارش خبرگزاري فارس، سازمان ليگ حرفه اي قراردادهاي داخلي في مابين بازيكن و باشگاه را در جهت جلوگيري از افزايش قيمت كاذب و سواستفاده هاي احتمالي قانونمند كرد تا با تنظيم آئين نامه اي دراين خصوص به آن رسميت ببخشد.
سازمان ليگ حرفه اي در همين راستا بازيكناني كه به صورت رسمي قراردادهاي خود را با باشگاه ها به ثبت رسانده اند اعلام كرد:
در اين بين تيم هاي سايپا،سپاهان،ذوب آهن،فولاد و ملوان بعد از توافقات داخلي قراردادهاي بازيكن(مربي) مورد نظر و جديد خود را كه به استخدام درآورده اند را باحضور در هيئتهاي فوتبال برابر با قوانين جديد فيفا رسما به ثبت رسانده اند.
باشگاه سايپا: ابراهيم صادقي (2 سال)،وحيد شيخ ويسي(2 سال) ،حسين حسيني(2 سال)،سيد امين منوچهري(2 سال)،سعيد بيگي(1 سال)،ابراهيم ميرزاپور(1سال)،كريم انصاريفرد(2سال)،داريوش يزداني(1سال)،رضاخالقي فر(1سال)،جان دي نگودي(1 سال)،مرتضي ابراهيمي(1 سال)، رضا محمودي(1 سال)، سيد جواد آشتياني(1 سال)،غلامرضا باغ آبادي(مربي يكساله)
سپاهان:اميرقلعه نويي(سرمربي يكساله)،ابراهيم توره(2 سال)،احمد آل نعمه(2 سال)
ذوب آهن:ايگور كاسترو(2 سال)،كيوان امرايي(3 سال)
فولاد خوزستان:لوكا بوناچيچ(سرمربي يك ساله)
ملوان: فيليپ آلوز دسوزا(1 سال)


::تيم سانشو ايران براي اولين بار نايب قهرمان شد::

به گزارش خبرگزاري فارس، پنجمين دوره رقابت‌هاي ووشو قهرماني جوانان آسيا با 3 طلا الهه منصوريان، صديقه دريايي و علي حسين پور و مدال نقره ميلاد قزل سفلو در روز آخر و نايب قهرماني تيم سانشو ايران به پايان رسيد.
پيش از اين محمد تركمن در وزن 52- كيلوگرم، اكبر سعيدي در وزن 60- كيلوگرم و كميل رودگر صفار در وزن 70- كيلوگرم به مدال برنز دست يافته بودند.
بدين ترتيب براي نخستين بار تيم ايران بعد از چين عنوان نايب قهرماني را بدست آورد و ويتنام سوم شد.


::ليدرهاي پرسپوليس محروم شدند::

به گزارش خبرگزاري فارس، در مسابقه فوتبال تيم هاي پرسپوليس با الشباب عربستان و بنيادكار ازبكستان از سري رقابت هاي جام باشگاه هاي آسيا كه در ورزشگاه آزادي برگزار شد تماشاگران منتسب به پرسپوليس مرتكب تخلفاتي مبني بر سردادن شعارهاي ضد اخلاقي به مسئولان باشگاه و كادر تيم شدند كه اين امر در بازي با تيم بنيادكار ازبكستان تكرار شد.
بر همين اساس تمامي ليدرهاي تيم فوتبال پرسپوليس تا اطلاع ثانوي از ورود به تمامي استاديوم هاي ورزشي محروم شدند. ضمن اينكه پرسپوليس بايد اولين ديدار خود را در يكي از استان هاي مجاور برگزار كند.

 

جهت عضویت کلیک کنید

Your Advertisement

Free Invisible Detector
TehroonShop
Ham3d TehroonShop TehroonShop

All Right Reserved By Tehroon-Online



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive