گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Tuesday, June 2, 2009

[Tehroon-Online] ::Fale R00z -12 KhoRDaad 88::



Send Pm Mehrad
Send Pm  Hamed

Your Advertisement

90 92 30 31 21

نیو مانگ 2009

فال روز 12 خرداد ماه 88!

 

متولدين فروردين: کمی در کارها زیاده روی کرده اید که البته از کنترل شما خارج بوده است و از این موضوع خیلی خوشحال هستید. اگر عصبانی هستید سعی کنید مدتی با افرادید که مقصر هستند رو به رو نشوید.اگر تصمیم مهمی می خواهید بگیرید یا می خواهید به افراد مسن یا رئیس تان نزدیک شوید اکنون زمان خوبی است. در رابطه با روابط دوستانه همه چیز به خوبی پیش می رود و شرایط بهتر می شود.

متولدين ارديبهشت: تغییری که در مسائل کاری ایجاد می شود باعث می شود تا دوباره به هدفتان فکر کنید.در این زمان پیشرفت غیرمنتظره ای می کنید اما هنوز کارهای زیادی است که باید انجام شوند. امروز احتمال دارد نظرتان در مورد موضوعی مهم عوض شود.اگر احساس کردید بر سر دو راهی قرار دارید یاداشتی بردارید و روی آن نکات مثبت ومنفی را بنویسید.این کار باعث می شود انتخاب درستی داشته باشید.
 

متولدين خرداد: امروز می توانید به دنبال قوه تخیل خود بروید و از ماجراجویی خودتان متعجب خواهید شد. از همه مهم تر این که اکنون زمان سازنده ای برای شماست که برای مدتی طول می کشد. دوستان حرف های زیادی برای گفتن دارند و با هم غیبت می کنید. اما به خاطر داشته باشید که نباید از اعتماد دیگران استفاده کنیدو رازهای آنها را به همه بگویید زیرا حتماً برای خودتان مشکل ایجاد می کنید بنابراین بیشتر از همه به اعتماد دیگران احترام بگذارید.
 

متولدين تير: امروز روزی عالی برای به وجود آوردن هر تغییر مثبتی در زندگی تان می باشد. حتی اگر درحال حاضر همه چیز به خوبی پیش رود، همین حالا به این نتیجه می رسید که اگر کمی اصلاحات، در زندگی به وجود آورید، اوضاع کمی بهتر از این می شود پس ببینید امکان انجام چه کارهایی وجود دارد ولی برنامه هایتان را با افرای که تاثیر گذار در برنامه های شما هستند، درد میان بگذارید. اگر آنها را در برابر عمل انجام شده قرار دهید، اوضاع، چندان خوب پیش نخواهد رفت.

متولدين مرداد: امروز بسیار با ملاحظه شده اید و اگر وقتی برای خودتان پیدا کنید، قدرش را خواهید دانست این به آن معنی نیست که فردی غیر اجتماعی شده اید. تنها نیاز به کمی خلوت و آرامش دارید. اگر بقیه افراد خانواده این را دوست ندارند، تنها به آنها بگوئید تری کینگ (Teri King) گفته این خیری است که شما به آن احتیاج دارید.

متولدين شهريور: امروز برای شرکت در مذاکرات و صحبت روز خوبی است.حرف های منطقی و جالبی برای گفتن دارید،هم چنین افرادی هستند که مشتاق شنیدن نظرات شما می باشند.اگر چهارشنبه قرارهایتان با مانع روبرو می شودامروز همه چیز به خوبی پیش می رود.

متولدين مهر: اگر می خواهید فرد مورد علاقه قلبتان را قانع کنید که از زاویه دید شما به اوضاع نگاه کند،امروز روز انجام این کار است.خیلی صادقانه بگویم اگر در این زمان موفق به انجام این کار نشوید.هیچ گاه موفق به انجام این کار نخواهید شد.امروز روز عالی برای همراه بودن با بچه ها و تفریح کردنن با آنهاست.اگر لازم باشد، شما به راحتی روی دست ها و زانوهایتان را خواهید رفت و با آنها بازی خواهید کرد.

متولدین آبان: اگر می خواستید احساسات تان را برای یک نفر بیان کنید چه زمانی بهتر از امروز،حتماً،این کار را بکنید.امروز با دیگران صمیمی تر هستید. امروز روز حساب و رسیدگی به کارهاست. بنابراین مراقب بیرون رفتن های تان باشید.در حال حاضر مورد توجه هستید و هیچ کس نمی تواند شما را نادیده بگیرد.

متولدين آذر:
امروز صبر و طاقت شما توسط کسی که فکر می کند هر کاری خودش انجام دهد درست است و هر چه شما می گوئید غلط است به پایان می رسد. این مسئله به حس عدالت در وجود شما برمی خورد و بدون تردید به حساب آنها خواهید رسید. البته احتمالاً شما فقط وقت خود را تلف می کنید اگر بخواهید نقطه نظر خود را به او بقبولانید، ولی حداقل حرفتان را زده اید.

متولدين دی: اکنون زمان استراحت است. امشب به یک مهمانی جالب دعوت می شوید، اگر کسی در خانه منتظرتان نیست، سعی کنید حتماً به آن مهمانی بروید.جذابیت زیادی به دست آورده اید و این به خاطر اعتماد به نفس زیاد است. ممکن است عشقی وارد زندگی تان شود.

متولدين بهمن: امروز به خطر کردن درباره دارایی خود حتی فکر هم نکنید مهم نیست تا چه اندازه وسوسه شوید چون کارها با وجود توجه زیاد شما تمایل به خراب شدن دارند.به هر حال امروز روز خوبی برای بیرون رفتن و خوش گذراندن است . چون شما پر انرژی و لذت زندگی هستید. مردم توجه شان به سمت شما جلب می شود و توجه تان را می خواهند. بنابرانی تصمیم بگیرید که تا چه اندازه تمایل دارید در دسترس آنها باشید.
 

متولدین اسفند: ممکن است اکنون چندین کیلو سبکتر به نظر بیایید که وزنتان را کم کرده اید. با انجام چیز متفاوتی حتی خوشرنگ امشب جشن بگیرید.شما اصلاً‌ در این مورد متاسف نخواهید بود. امروز تمایل زیادی به تغییر خود دارید. احتمال خرید وجود دارد زیرا هیچ چیزی به اندازه لباسهای نو تصویر تازه ای به شما نمی دهد. همچنین شاید به کاری آرامش بخش مانند ماساژ زیبایی درمانی بپردازید. چرا که نه ؟!

 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید!

جهت عضویت کلیک کنید

Your Advertisement

Free Invisible Detector
TehroonShop
Ham3d TehroonShop TehroonShop

All Right Reserved By Tehroon-Online



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive