گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Monday, June 29, 2009

[Tehroon-Online] ::Download Jadid Tarin Narm Afzar Haye 21JUNE ::



Send Pm Mehrad
Send Pm  Hamed

FDL New Mobile Ringtones Pack - سری جدید زنگ موبایل

 

FDL New Mobile Ringtones Pack -  سری جدید زنگ موبایل

 

سری جدید زنگ های موبایل با فرمت mp3 تهیه شده و گلچین شده از جدید ترین زنگ های موبایل توسط تیم دانلود رایگان شامل 37 عدد زنگ موبایل جدید هم اکنون در دسترس شما است. این زنگ های موبایل جدید همگی دارای کیفیت بالایی هستند و از میان 100 ها زنگ موبایل گلچین شده اند و همگی برای هفته جاری هستند و در نوع خود با سلیقه های مختلف جور هستند. سایت نرم افزاری دانلود رایگان به شما پیشنهاد می کند حتما سعی کنید این سری جدید زنگ موبایل را از دست ندهید. امیدواریم از دانلود رایگان آنها لذت ببرید.

 


1001 Minigolf Challenge - بازی گلف 3 بعدی برای کامپیوتر

1001 Minigolf Challenge -  بازی گلف 3 بعدی برای کامپیوتر

بازی 1001 minigolf challenge یک بازی گلف بسیار جذاب و سرگرم کننده است. بیش از 1000 زمین بازی گلف سرگرم کننده در یک محیط 3 بعدی از مشخصات این بازی جذاب است. این بازی شبیه سازی حقیقی از یک بازی گلف است که شما را ساعت ها پای میز رایانه تان خواهد نشاند. شوت های بلند و کوتاه بزنید. سرعت ضربه زدن و زاویه ضربه زدن و جهت ضربه زدن به توپ گلف را خودتان تعیین کنید و توپ را به سمت سوراخ هدایت کنید. این بازی گلف با امکان بزرگ نمایی و کوچک نمایی محیط بازی و همچنین چرخش 360 درجه دور توپ یک بازی گلف واقعی را برای شما شبیه سازی می کند.

 


 

تم بازی کرایسیس برای ویندوز ایکس پی

 

Hyperdesk Crysis Warhead Windows XP Theme - تم بازی کرایسیس برای ویندوز ایکس پی

بازی کرایسیس یک بازی واقعا جذاب با گرافیک فوق العاده است. داستان بازی از سه قسمت مختلف تشکیل شده است و از جایی شروع می شود که جسمی مثل شهاب سنگ شکل، از آسمان بر روی جزیره ای در زمین فرود می آید. با توجه به اینکه تمام شهاب سنگ ها در اتمسفر از بین می روند، جهانیان به این موضوع پی می برند که چیزی غیر عادی در مورد این شهاب سنگ وجود دارد. نیروهای نظامی کره شمالی، قبل از تمام کشور ها به این جزیره می رسند. آن ها این جزیره را ممنوعه اعلام می کنند. پس از آن ها، نیروی نظامی آمریکا وارد جزیره می شود. با ورود آن ها جنگ سختی بین آمریکا و کره شمالی در می گیرد.

 


 

نرم افزار - نرم افزار چند رسانه ای

 

Atomix Virtual DJ Pro 6.0 - نرم افزار میکس کردن فایل های mp3 و DJ کردن آهنگ و فیلم

Atomix Virtual DJ یک نرم افزار بسیار فوق العاده برای میکس کردن فایل های mp3 یا به اصطلاح DJ کردن آهنگ است. این نرم افزار مالتی مدیا توسط میلیون ها نفر دیجی و تعداد بسیار زیادی کلوب موسیقی در سراسر جهان استفاده می شود. استفاده از کامپیوتر در میکس کردن 2 آهنگ برای یک دیجی با سرعت عمل بیشتری همراه است تا استفاده از دستگاه DJ. اکثر آهنگ هایی که با عنوان Remix در هر آلبوم موسیقی می شنوید توسط نرم افزار هایی مانند Virtual DJ ساخته میشوند. از جمله اعمالی که توسط نرم افزار Virtual DJ میشود انجام داد Scratch کردن یا کشیدن صدا توسط دیسک است که باعث زیبایی در میسک کردن صدا میشود. این نرم افزار بسیار کوچک در عین حال دارای بخش های بسیار جذاب و کاربردی است. این نرم افزار مالتی مدیا دارای بخش های بسیاری از جمله بخش میکس صوتی و میکس تصویری است.

 


 

QuickTime Player 7.62.14.0

 

QuickTime Player 7.62.14.0 - نرم افزار کویک تایم پخش کننده فایل های .mov

نرم افزار QuickTime Player از شرکت Apple یک نرم افزار مالتی مدیا است که به شما اجازه پخش فایل های فیلم با پسوند .mov و خیلی از فرمت های دیگر که این نرم افزار از انها پشتیبانی می کند را می دهد. استفاده از این نرم افزار بسیار سهل و قابل درک است. پخش با کیفیت انواع رسانه های قابل پخش در شبکه به عنوان Streaming Medias و تشخیص سرعت اتصال به اینترنت شما برای تعیین کیفیت پخش این نوع فایل ها از قابیلیت های QuickTime Player است. این نرم افزار چند رسانه ای آنقدر ساده و حرفه ای است که از نصب و استفاده از آن لذت خواهید برد. امیدواریم از دانلود رایگان نرم افزار کویک تایم پخش کننده فایل های .mov لذت ببرید.

 


 

Sony Ericsson Themes Pack 176*220 - تم سونی اریکسون

Sony Ericsson Themes Pack 176*220 - تم سونی اریکسون

شرکت سونی اریکسون یکی از محبوب ترین شرکت های تلفن همراه در دنیا می باشد. البته این محبوبیت در بین ما ایرانیان دو صد چندان است. گوشی های این شرکت به دلیل سادگی و راحتی در کار کردن بعد از گوشی های شرکت نوکیا در رتبه دوم قرار دارند. گوشی هایی که شرکت سونی اریکسون آنها را در بین سالهای 2005 تا 2006 معرفی کرده است عمدتا دارای کیفیت صفحه 220*176 می باشند. تیم دانلود رایگان در این مطلب برای شما عزیزان یک پک از جدید ترین تم های سونی اریکسون با اندازه صفحه 220*176 در موضوعات ازجمله: طبیعت,حیوانات تم های فانتزی و ... آماده کرده است. امیدواریم استفاده از این تم ها برای شما عزیزان لذت بخش باشد.

 

شاد و سربلند باشید!

جهت عضویت کلیک کنید

Your Advertisement

Free Invisible Detector
TehroonShop
Ham3d TehroonShop TehroonShop

All Right Reserved By Tehroon-Online



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive