گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Sunday, June 7, 2009

[Tehroon-Online] ::Fale R00z -17 KhoRDaad 88::



Send Pm Mehrad
Send Pm  Hamed

Your Advertisement

90 92 30 31 21

نیو مانگ 2009

فال روز 17 خرداد ماه 88!

 

متولدين فروردين: مسافرتي در پيش خواهيد داشت که اجراي آن موکول به انجام کاريست لازم و ضروري ولي قطعا اين مسافرت انجام خواهد شد. منتظر يک نامه يا تلفن خوشحال کننده از يک ناآشنا باشيد. بي اعتماد بديگران هستید سعی کنید براي هر پيشنهاد فکر کنيد.

 

متولدين ارديبهشت: بگومگو و بحث و جدل در بعضي از خانواده های متولد اين ماه بروز کرده که بايد باسياست و گذشت در رفع آن کوشش شود چرا که ادامه آن سبب ميشود خيلي از پيوندهای ديرين ازهم بپاشند. در اين ضمن معدودی در زندگي زناشوئي خود به بن بست کامل رسيده اند که بهتر است حداقل مدتي از هم دور بمانند.

متولدين خرداد: تغييراتي قابل توجه در سطح در آمدتان پيش خواهد آمد که توقعش را نداشتيد و از اين لحاظ خيلي خوشحال خواهيد شد. دخالت اطرافيان در زمينه هاي کاري و يا حتي در زندگي خصوصيتان نه تنها باعث رنجش شماست بلکه امکان ايجاد اختلال نيز خواهد کرد از اينرو اجازه ندهيد که ديگران بتوانند تا باين درجه خود را بشما نزديک کرده يا تحليل کنند.

 

متولدين تير: خانم های متولد اين ماه اغلب روحيه حساس و شکننده ای دارند، اين عده از دروغ و دورويي آدمها خيلي زود ميشکنند و آنقدر که به روابط انسانها در حد احساسي اهميت ميدهند به کمک و ياری مادی نيم نگاهي هم ندارند. ازدواج در ميان جوان ترها اوج ميگيرد و بسياری از دخترخانمها شانس يافتن مرد دلخواه خود را مي يابند.

 

متولدين مرداد: براي متولدين اين ماه فهميدن و درک کردن آدم ها زياد مشکل نيست چرا که اغلب داراي حس ششم قوي هستند و گاه همين حس به آنها ياري ميدهد تا از حوادث و بلايا بدور باشند . نگاهي به زندگي زناشويي متولدين اين ماه خبر ميدهد که آنها با همين امتيازات در انتخاب همسر معمولا دچار اشتباه نميشوند ولي گاه بدليل احساسات و قلب پاک و رئوف دچار اشتباه نيز ميشوند.

 

متولدين شهريور: در مورد روابط دوستانه تان نيازمند صرف اوقات بيشتري ميشويد. فقط مراقب باشيد که به غيبت پشت سر کسي نپردازيد. اگر قصد داريد کانون توجهات را به خودتان اختصاص دهيد مراقب باشيد که اطرافيانتان ميدانند که قصد و نيت واقعي شما چيست و دچار سوء تفاهم نشوند .

 

متولدين مهر: آن دسته از متولدين اين ماه که بدليلي از چاقي و يا ناراحتيهای قلبي و غيره هراس دارند بايد به ورزش بپردازند، ورزش در حد معقول برای پا به سن گذاشته ها، ورزش در حد حرفه ای و پرتحرک برای جوانترها توصيه ميشود، در اين ميان غذاهای گياهي و پرهيز از مواد چرب و چاق کننده نيز ضروری است که بايد به آن توجه عميقتری شود.

 

متولدین آبان: در زمينه مسائل عاطفي و احساسي، خيلي از خانمها و دختر خانمها خود را بدشانس ميشناسند و عقيده دارند حق شان با توجه به امتيازاتشان بيش از اينهاست در حاليکه اين گروه نبايد به امروز خود نظر اندازند، چرا که فرداهای روشني در پيش است. زندگي زناشوئي زوج های جوان اغلب توام با سعادت است ولي معدودی از پا به بن بست گذاشته و ميانسالان بدلايلي طوفاني در زندگي خود پديد آورده و بکلي شيرازه زندگي خود را بهم ريخته اند.

 

متولدين آذر: دراین زمان، قراری، جلسه ای، ملاقاتی برای شما جور خواهد شد که عقل، منطق، احساس و عشق به آینده ی خانواده ایجاب میکند که پای خود را از آن کنار بکشید. شخصیت شما به گونه ایست که به طور بالقوه، احترام و تحسین و دوستی دیگران را بر می انگیزد. ملاقاتی رخ میدهد که اگر درست و به موقع استفاده کنید. دگرگونی فوق العاده را در زندگی صاحب میشوید.

متولدين دی: موانع زندگي عاطفيتان شما را آزار مي دهند ولي با کنار گذاشتن لجاجت و يکدندگي و سرسختي ميتوانيد بسياري از مشکلات را کمرنگ نماييد. در اجتماعات خانوادگي و دوستانه تان مهماني عزيز و ويژه به حساب ميآييد ولي بهتر است تا جاي ممکن تقويم اجتماعي تان را بيشتر از ظرفيت پر نکنيد.

 

متولدين بهمن: تجربيات جديد خوب هستند به شرط آن که با احتياط آنها را امتحان نماييد. در اين زمان ممکن است از ارتباطي روشنفکرانه رابطه اي عاطفي به وجود آيد ولي اگر تلاشي مشترک و هماهنگ براي کمک به پيشرفت آن صورت ندهيد آتش آن خيلي زود خاموش مي شود.

 

متولدین اسفند: فشار زيادی به خود نياوريد شما در اين روز احساس ويژه ای از دوستان و خانواده خود انتظار داريد. چند قدم عقب بگذاريد و درباره ناز پروردگي خود کمي بينديشيد. اگر چنين نکنيد يک شکست در انتظار شماست و آن نتيجه خطا و اشتباه خودتان است.

 

 

جهت عضویت کلیک کنید

Your Advertisement

Free Invisible Detector
TehroonShop
Ham3d TehroonShop TehroonShop

All Right Reserved By Tehroon-Online



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive