گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Tuesday, June 9, 2009

[Tehroon-Online] ::Raz Haye Zendgi ~> Part 13 <~::



Send Pm Mehrad
Send Pm  Hamed

Your Advertisement

90 92 30 31 21

نیو مانگ 2009

رازهای زندگی: سیزدهم : نوشته : آرش روشن (عضو هیئت مدیره کانون طب سنتی ایران)

پروردگارا! تو را شکر میگویم که مرا ناظر بر معجزه ات در بهبود بیماری بندگانت قرار دادی و از تو سپاسگزارم که حقارت و ضعف مرا به رویم نمی آوری.

 

عرض ادب و احترام خدمت شما دوستان خوب:

ابتدا پوزش من رو به خاطر تاخیر ارسال مقالات طب سنتی و رازهای زندگی بپذیرید. امروز سعی میکنم این تاخیر را با نسخه ها و مطالب پربار جبران کنم.

اولین موضوع راجع به تبلیغات بعضی از رسانه ها علیه تخم مرغ هستش که ادعا میکنند مصرف زیاد تخم مرغ باعث مشکلات کبدی و سطح بالای کلسترول میشود.در صورتی که تخم مرغ حاوی چربی های اشباع شده خوب هست و تخم مرغ هیچ تاثیری در کلسترول و چربی بدن ندارد و عامل چاقی نیست.

دوم خطر استفاده ار رژیم گریپ فروت برای بعضی از دوستان که قصد لاغری دارند: من زیاد شنیدم که بعضی از موسسات لاغری ادعا میکنند با زیاد خوردن گریپ فروت مخصوصا" ناشتا تاثیر زیادی در کاهش وزن خواهند داشت. در صورتی که رژیم سخت گریپ فروت عامل لختگی خون در پاها و از کار افتادن هر دو پا را به ارمغان خواهد آورد.

در مورد ظروف مسی بارها تاکید کردم برای سلامتی خودتون از این ظروف برای پخت و پز استفاده کنید! ولی اگر ظروف مسی شما سفید کاری (با قلع) نشده است برای نگهداری طولانی مدت غذای خود از ظروف شیشه ائی و چدنی و چینی و ... استفاده کنید . ولی اگر ظرف مسی شما درونش با قلع سفید شده است میتوانید غذای خود در این ظروف برای مدت طولانی نگه دارید.

و اما: قانون طبیعت اینکه که حداقل طول عمر هر موجودی 5 برابر زمان بلوغ آن باشد: مثلا" مرغ در 6 ماهگی به بلوغ میرسد پس دو سال و نیم طول عمر مفید این پرنده است و یا اسب در چهار سالگی بالغ میشود پس طول عمر آن میشود 20...لذا برای ما انسانها که در حدود 20 سالگی بلوغ خود را کامل مکنیم عمر مفید باید حتما" 100 سال باشد و این فقط با تغذیه سالم و آرامش میسر است.

یکی از عواملی که خفت ما آدما را گرفته و توی 10 سال اخیر 5 برابر زمان قبل داره قربانی میگیره بیماری سرطان هستش.

خیلی ها فکر میکنند سرطان یک اتفاق پیچیده توی بدن است و درمان اون غیر ممکنه..در صورتی که سرطان فقط بی بند و باری یک تعداد سلول توی بدن است که پا را از گلیم خودش درازتر میکنند و وارد جایگاه سلول های دیگر میشوند.

عاملی که در کنترل بیماری سرطان نقش مهمی دارد القاء هورمون جنس مخالف به بیمار سرطانی میباشد. یعنی اگر ترشحات تخمدان زن را به مرد سرطانی بدهند یا ترشحات بیضه های مرد را به زن سرطانی بدهند بهبود کامل حاصل میشود.

ولی شانسی که خداوند برای ما آدمها ایجاد کرده این است که که رازیانه و مخمر آبجو دارای هورمون زنانه هستند و میتوانند نقش فعالی در کنترل سرطان مردان داشته باشد. هرچند که زیاده روی در مصرف آنها مردان را عقیم میسازد.

در کل عسل طبیعی - خرما(به علت داشتن منیزیم که ماده ضد سرطان است) - سیر به عنوان خوراکی های ضد سرطان نام برده میشوند.

بریم سراغ مسئله شام و ناهار:

اکثر رفقا سئوال میکنند که آیا نخوردن شام برای سلامتی مفید است یا خیر؟

اکثرا" فکر میکنند نخوردن شام نقش حیاتی در سلامتی انسان دارد! ولی دقیقا" بر خلاف این موضوع ناهار را باید کنترل شده و متعادل مصرف کرد زیرا نصف آن در بدن رسوب ایجاد میکند و شام را باید تا قبل از ساعت 9 شب کامل مصرف نمود . زیرا حدود 3 ساعت بعد از آن بعد  در حال استراحت کامل است و سیستم گوارش شام را جذب کامل مینماید و تاثیر آن در بدن دقیقا" دو برابر ناهار میباشد.

سئوال بعدی دوستان راجع به گوجه فرنگی میباشد!

فراموش نکنید گوجه فرنگی از گیاهی بومی به نام گیاه لعنتی (در زبان بومیان آنجا) در آمریکای شمالی فرآوری شده که سم آن در آزمایشگاههای اروپا گرفته شده و با تغییر در ژن این گیاه کاشت آن در آمریکا و اروپا شروع شد و تنها خاصیت آن عامل PH مناسب اسیدیته آن برای پوست و پروستات میباشد و هیچ ارزش غذائی دیگری ندارد و بزرگترین عیب آن این است که ضد ویتامین C میباشد و سرماخوردگی را در بدن تشدید مینماید.

و اما: این دو هفته اخیر حدود 32 مراجعه  از طرف خانمها داشتم که از درد مچ و مفاصل دست و پا مینالیدند.

پس از بررسی کامل این عزیزان متوجه شدم عامل اصلی این درد به جهت عدم دقت در تغذیه در دوران عادت ماهیانه و مصرف ژلوفن و بروفن در این دوران  - طریقه بد نشستن خانمهای کارمند و کمبود ویتامین B  و مصرف کورتون و آنتی بیوتیک های مختلف در دوران بیماری قبل میباشد..

اولین راه درمان خانمهای گل ایرانی این است که فورا" روغن کنجد را به مدت 2 ماه جایگزین تمام روغن های مصرفی کنند و همین روغن را شب به قسمت های پردرد بمالند و یک سکه در آن ناحیه قرار داده و با پارچه ببندند.

مصرف قرصهای مسکن را در دوران پریود قطع کنند و جوشانده رازیانه و تخم زردک(هویج ) را در صبحگاه جایگزین کنند و بعد از صبحانه به مدت دوازده روز یک لیوان سرکه سیب+عسل و آب (به نسبت مساوی) میل کنند و مصرف سبزیجات و میوه های فصلی را بالا ببرند و توی این مدت از خم کردن دست خود پرهیز نمایند تا بهبودی کامل ایجاد شود.

البته برای درمان سریعتر از سیستم بادکش 5 گانه استفاده میشود که در همان حین از بازو 30 سی سی خون برداشته میشود و سیستم اعصاب دست را فعال میسازند و باید تمرین فیزیوتراپی انجام شود.

خوب دیگه ببخشید سرتون رو درد آوردم! بریم سراغ جواب سئوالات شما:

صابر از سراب: بهترین راه برای تقویت نطفه و آب منی بالا بردن سطح ویتامین A در بدن میباشد. بهترین نسخه برای این منظور اضافه کردن جوانه کنجد+ جوانه گندم در یک لیوان شیر پر چرب در صبح ناشتا است. البته جویدن کندر هم تاثیر بالائی دارد.

سیما از تهران: من اعتقادی به ماندگاری بیماری آرتروز ندارم! این مورد با حجامت پا از ناحیه ساق و رژیم مناسب غذائی و استفاده از روغن کوهان شتر+سقز قابل درمان کامل میباشد.

شهاب از تهران: در بیماران MS بر اثر عصبي شدن اسيد معده دو برابر حجم طبيعي خود ترشح مي شود و همين امر موجب مي شود كه ناراحتي هاي گوارشي افزايش يابد و در نهايت شخص دچار زخم معده و زخم اثني عشر شده و بيشتر عصبي مي شود و همين امر موجب مي گردد كه مواد لازم به اندازه كافي به سلول ها و در نهايت به اندام ها نرسد. به همین جهت كه يبوست در بيماران مبتلا  فوق العاده خطرناك بوده و تعادل روحي و رواني و حركتي آنها را مختل كرده و موجب مي گردد كه حملات يكي پس ديگري متوجه اين بيماران شده زيرا اينگونه افراد به انرژي زيادي نياز دارند و قبلا بيان شد كه يبوست فقر غذايي ايجاد مي كند و همين امر موجب شدت بيماري خواهد شد و خداي ناكرده اين گونه بيماران زمينگير خواهند شد. اینگونه بیماران حتما" باید از روغن کنجد خالص در حد زیاد استفاده نمایند

هدیه از تهران: برای بهبود بیماری کسانی که زیاد خون دماغ دارند باید سطح ویتامین K را در بدن آنها بالا ببرید. زیرا این ویتامین عامل انعقاد خون و جلوگیری از رقیق شدن آن میباشد.. برای درمان خون دماغ در تابستان از جوانه شبدر+ جوانه یونجه در ماست بعد از غذا استفاده نمائید.

فاطمه از تهران: شیرینی خامه ائی (مخصوصا" دو روز مانده ) عامل از بین رفتن ویتامین B و عامل ایجاد کیست تخمدان و رحم در خانمها میباشد. پوست غلات و میوه جات سرشار از ویتامین B میباشد.

و اما: دوستانی که میل دارند در کلاس های عرفان و طب سنتی شرکت کنند از 12 تیرماه از ساعت2 بعد از ظهر تا 6 بعد از ظهر روزهای جمعه کلاسها در فاطمی - خیابان شهید فکوری طبق مجوز برگز میشود و شمال میتوانید جهت حضور در این کلاسها با شماره 88996473 تماس بگیرید.

این کلاسها به ظرز عجیبی در روحیه و توان شما تاثیر میگذارند و میتوانید به سطح ماورائی کنترل بدن دست یابید.

و اما دوستانی که پیگیر برنامه های لاغری و کاهش وزن هستند! تا الان 90 درصد کسانی که از طریق کانون طب سنتی به سراغ کاهش وزن رفتند به موفقیت چشمگیری دست یافتند. برای اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید.

 

در انتها عزیزانی که نیاز فوری و اورژانسی  برای دریافت جواب و ارتباط با من دارند میتوانند با شماره 09123804185 با من تماس بگیرند.

 سلامت باشید

آرش روشن

تلفن کانون طب سنتی ایران مشاوره رایگان : 88336487-88336488

جهت عضویت کلیک کنید

Your Advertisement

Free Invisible Detector
TehroonShop
Ham3d TehroonShop TehroonShop

All Right Reserved By Tehroon-Online



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive