گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Monday, June 1, 2009

[Tehroon-Online] ::IT - N E W S - 11 KhorDaad 88::



Send Pm Mehrad
Send Pm  Hamed

Your Advertisement

90 92 30 31 21

نیو مانگ 2009

سلام به اعضا خوب تهرون آنلاین

 اخبار دنیای فناوری و IT  روز 11 خرداد ماه 88!

 

بسته شدن سایت یاهو ۳۶۰ تا ۲ ماه دیگر

360shutdown

بعد از تقریباً ۲ سال بدون پشتیبان  ماندن، در نهایت یاهو تصمیم به بستن کامل خدمات وبلاگ و سایت اجتماعی معروف خود یعنی یاهو ۳۶۰ در ۱۳ ماه‌ ژوئیه‌ (۲۲ تیر) گرفت.

در طول چهار سال حضور، این سایت هرگز از نسخه آزمایشی (Beta) خود خارج نشد.

در ایمیلی که برای کاربران آمده است، یاهو گفته  ما به صورت رسمی در حال بستن سایت یاهو ۳۶۰ در تاریخ ۱۳ ژوئیه ۲۰۰۹ هستیم برای تمرکز بیشتر برای ساختن پروفایل جدید، فضایی که شما در آن می توانید با کسانی که نیاز دارید ارتباط برقرار کنید. بنابراین شما باید قبل از این ماه تمامی اطلاعات ۳۶۰ خود را به پروفایل جدید انتقال دهید. بعد از ۱۳ ژوئیه ۲۰۰۹ اطلاعات موجود شما در سایت ۳۶۰ قابل دستیابی نخواهد بود.

یاهو ۳۶۰ در‌ مارس‌ ۲۰۰۵ شروع به کار نمود. این سایت هرگز در آمریکا سایت بزرگی نشد و بعد از ماه اکتبر ۲۰۰۷ یاهو تصمیم به توقف پشتیبانی از این سایت را گرفت.

این خبر بسیار ناراحت کننده ای است برای کسانی که بر روی یاهو ۳۶۰ وبلاگ نویسی می کردند، یاهو راه حل های خود را برای ذخیره و یا انتقال وبلاگ کاربران به سایت های دیگر را در قالب آموزشی در این آدرس قرار داده است.

ایرانیان زیادی نیز از این امکان یاهو برای ارتباط با دوستان خود استفاده می کردند که اینک باید به دنبال راه حل جدیدی باشند که ممکن است یاهو پیش پای آنها قرار دهد.

اطلاعات کامل و دقیق تر از سایت یاهو

 

عرضه رسمی سرویس پک دوم سیستم عامل ویستا

سرویس پک دوم سیستم عامل ویستا بطور رسمی برای دانلود در دسترس قرار گرفت. اصلی ترین تغییراتی که این سرویس پک در ویستا ایجاد می کند عبارتند از:

. امکان رایت مستقیم دیسک های Blu-Ray به وسلیه ویستا
. پشتیبانی بهتر از بلوتوث نسخه ۲/۱
. حل مشکلات وای فای هنگام خارج شدن سیستم عامل از حالت Sleep
. ارتقا عملکرد گجت های ساید بار
. ارتقا مدیریت انرژی ( باتری ) به میزان ۱۰ درصد
. حل بیش از ۷۰۰ باگ و مشکل امنیتی که باعث کندی ، هنگ و Shutdown های کند در ویستا می شد.

سرویس پک دوم ویستا با حجم ۳۴۸ مگابایت بطور مستقیم از سایت مایکروسافت قابل دانلود است . همچنین در صورت روشن بودن گزینه AutoUpdate ، این سرویس پک ظرف چند هفته به تدریج بطور خودکار روی سیستم شما نصب خواهد شد.
لازم به ذکر است که برای نصب SP2 باید سرویس پک ۱ ویستا را داشته باشید.

 

ورود رم های با ظرفیت ۱۲ گیگابایت به بازار

 

شرکت معروف Kingston دوباره رکورد جدیدی از خود بر جای نهاد و نسل جدید رم های خود را با ظرفیت ۱۲ گیگابایت، روانه بازار ساخت...

به گزارش سایت خبری xbitlabs این شرکت چندی پیش رم هایی با ظرفیت ۳ و ۶ گیگابایت ارائه کرده بود که این تولید جدید می تواند برترین رم در دنیا از نظر مقدار ظرفیت به شمار آید.

طبق گفته “Mark Tekunoff” مدیر ارشد بخش تکنولوژی Kingston این رم از نوع DDR3 می باشد و بر روی مادربرد Asus P6T Deluxe با پردازنده Intel Core i7 که سازگار با فرکانس ۱۶۰۰ مگاهرتز می باشد با موفقیت مورد آزمایش قرار گرفته است.

این رم ۱۲ گیگابایتی با فرکانس ۱۶۰۰ مگاهرتز از خانواده HyperX را می توان گران قیمت ترین رم موجود در بازار دانست زیرا با قیمتی حدود ۱۴۰۰ دلار به فروش می رسد.

 

 

سريع‌ترين ابررايانه اروپا راه‌اندازي شد

ابررايانه جديدي با قدرت 50 هزار رايانه خانگي که سريع‌ترين ابررايانه در اروپا و سومين ابررايانه قدرتمند جهان محسوب مي شود، در آلمان به نمايش درآمد.
به گزارش بخش خبر شبكه فن آوري اطلاعات ايران، از ایسنا، به گفته مقامات مرکز پژوهشي Juelich که اين ابررايانه در آن واقع شده است، ابررايانه Jugene قادر است يک کادريليون محاسبه در ثانيه انجام دهد و پس از رودرانر و جگوار در آمريکا، سريع‌ترين ابررايانه جهان به شمار مي‌رود.
بر اساس اين گزارش، Jugene براي فعاليت‌هاي متنوعي از جمله پژوهش در زمينه پيل‌هاي سوختي براي خودروهاي الکتريکي، پيش‌بيني هوا و منبع جهان مورد استفاده قرار خواهد گرفت؛ اين ابررايانه از 295 هزار پردازنده استفاده کرده که در 72 قفسه به اندازه جعبه تلفن جاي گرفته‌اند.

 

نمايشگر LCD با پنج رنگ اصلي ساخته شد

نمايشگر LCD جديدي با پنج رنگ اصلي از سوي شارپ ساخته شده كه بيش از 99 درصد از رنگ‌هاي سطح واقعي را نمايش مي‌دهد.

به گزارش خبرگزاری بخش خبر شبکه فناوری اطلاعات ایران از سایت ایسنا، در نمايشگرLCD جديد شارپ، با بهره‌گيري از فن‌آوري Multi-Primary-Color، دو رنگ سبز آبي و زرد به رنگ‌هاي قرمز، سبز و آبي كه رنگ‌هاي اصلي يك نمايشگر معمولي هستند، اضافه شده‌اند.
طبق اعلام شارپ، در نتيجه افزودن شدن اين دو رنگ به رنگ‌هاي اصلي، نمايشگر مي‌تواند رنگ‌هايي را نشان دهد كه در يك LCD معمولي امكان‌پذير نيستند.
همچنين طبق اعلام شارپ، نمايشگر جديد به علت استفاده بهينه از انرژي نور توليد شده در منبع نور پشتي، مصرف انرژي بهينه‌اي دارد؛ نمونه اوليه اين نمايشگر در نمايشگاه SID در سن آنتونيوي تگزاس به نمايش درمي‌آيد.

 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید!

Alireza_Mo_1366@Yahoo.Com

جهت عضویت کلیک کنید

Your Advertisement

Free Invisible Detector
TehroonShop
Ham3d TehroonShop TehroonShop

All Right Reserved By Tehroon-Onlineeenee



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive